Bekijk volle/desktop versie : Mijn zusje vandaag tegen mij...



Pagina's : [1] 2

31-07-2009, 16:18
In de middag ging ik dus lunchen zoals normale mensen doen, zegt m'n zusje uit het niets tegen me: 'Blijf maar zo eten, eer je het weet heb je er nog een kont bij '.
En zij is echt uberrrrdun.

Moet ik dit ernstig nemen of wat?

31-07-2009, 16:19


dat zeg ik ook altijd, maar dat zal wel meevallen, niet?

31-07-2009, 16:20

Citaat door moele3yoen:
In de middag ging ik dus lunchen zoals normale mensen doen, zegt m'n zusje uit het niets tegen me: 'Blijf maar zo eten, eer je het weet heb je er nog een kont bij '.
En zij is echt uberrrrdun.

Moet ik dit ernstig nemen of wat?


Haha, nou ik heb ook z'n een zusje, en elke keer maar vertellen dt ik niet moet eten enzo.. pff zusjes heaa..

31-07-2009, 16:21
Ik doe dat ook bij me zusje hahah.

31-07-2009, 16:23



Citaat door Fatiine:
dat zeg ik ook altijd, maar dat zal wel meevallen, niet?


Even serieus ik heb mezelf 2 uur in de spiegel bekeken. Ik heb 5x van outfit verwisseld en uiteindelijk heb ik mn pyama terug aangedaan en ben ik m'n bed terug in gedoken.


Citaat door Knoflookdealer_:
Haha, nou ik heb ook z'n een zusje, en elke keer maar vertellen dt ik niet moet eten enzo.. pff zusjes heaa..


Ja, van wie moet je het anders hebben.

31-07-2009, 16:24
Heel ernstig ja. Kleine irritante zusjes liegen nooit.

31-07-2009, 16:26
Mijn broers waarchuwde mij op 12 jarige leeftijd dat ik niet zoveel moest eten, want dat de kan op dikke benen, buik heel groot zou zij. Nou meid NIKS van waar. Als je altijd al veel eet, is er niks aan de hand!!!

31-07-2009, 16:27
Je moet van iemand de waarheid horen.

31-07-2009, 16:27

Citaat door Reynbow:
Ik doe dat ook bij me zusje hahah.


Aah dat is zó niet lief, ik kraak haar kledingstyl ook wel eens af maar dit gaat zó te ver

31-07-2009, 16:31

Citaat door 1921904:
Mijn broers waarchuwde mij op 12 jarige leeftijd dat ik niet zoveel moest eten, want dat de kan op dikke benen, buik heel groot zou zij. Nou meid NIKS van waar. Als je altijd al veel eet, is er niks aan de hand!!!


Nou, vroeger was anders. Sinds ik de 20 gepasseerd ben ik begonnen met uitdijen.


Citaat door mevr0uwtjelief:
Je moet van iemand de waarheid horen.


Zit in de genen een dik achterwerk alleen zij is een uitzondering, de stok.

31-07-2009, 16:31

Citaat door moele3yoen:
In de middag ging ik dus lunchen zoals normale mensen doen, zegt m'n zusje uit het niets tegen me: 'Blijf maar zo eten, eer je het weet heb je er nog een kont bij '.
En zij is echt uberrrrdun.

Moet ik dit ernstig nemen of wat?



Met korreltje zout nemen, krijg het dagelijks te horen.

31-07-2009, 16:32
Ik zou dubbel zoveel gaan eten

31-07-2009, 16:36



Citaat door fadoria:
Met korreltje zout nemen, krijg het dagelijks te horen.


Jaloezie, ik vraag me echt af waar zij op zit en of het geen pijn doet


Citaat door Beloved:
Ik zou dubbel zoveel gaan eten


Eten doe ik sowieso, ga mezelf nooit en te nimmer uithongeren.

31-07-2009, 16:38

Citaat door moele3yoen:
In de middag ging ik dus lunchen zoals normale mensen doen, zegt m'n zusje uit het niets tegen me: 'Blijf maar zo eten, eer je het weet heb je er nog een kont bij '.
En zij is echt uberrrrdun.

Moet ik dit ernstig nemen of wat?



Zeg ik ook tegen mijn zus, mijn moeder zegt het zelfs tegen haar. 'Straks kan je de deur niet meer uit'

31-07-2009, 16:39

Citaat door moele3yoen:
In de middag ging ik dus lunchen zoals normale mensen doen, zegt m'n zusje uit het niets tegen me: 'Blijf maar zo eten, eer je het weet heb je er nog een kont bij '.
En zij is echt uberrrrdun.

Moet ik dit ernstig nemen of wat?


dit is gewoon traaagische mededeling

Pagina's : [1] 2