Bekijk volle/desktop versie : Tips voor een leuke dagje.



31-07-2009, 14:58
Nou van de week komt dus een meid van 22 bij me op bezoek. Het is een kennis van mijn schoonzus haar beide ouders zijn overleden meskiena, ze heeft verder geen familie hier in nl en woont momenteel bij mijn schoonzus. Mijn schoonzus heeft het de komende dagen erg druk dus ik heb aangeboden dat ze wel bij mij een dagje op bezoek mag komen.

Ik ken dat meisje helemaal niet heb haar ook nooit gesproken dus ik vraag me af of jullie ideetjes hebben wat ik met haar kan gaan doen & wat ik kan klaarmaken. Erg moeilijk aangezien ik niet weet wat voor type het is. Ik wil wel dat het een leuk dagje word inshaallah.

31-07-2009, 15:00


Vraag haar eerst wat ze leuk vindt om te doen. En bepaal aan de hand daarvan hoe of wat te doen. Meestal is winkelen wel leuk. Of naar de film en dat soort dingen meer.

31-07-2009, 15:35
Winkelen is wel leuk ja altijd gezellig.

31-07-2009, 15:38
je gaat toch niet met een wildvreemde winkelen.. hmm

gwn ergens gaan eten lekkere burger of iets pittigs wa kletsen ... bij de videotheek paar films halen en lekker voor de buis liggen!

31-07-2009, 15:54



Citaat door insaf18:
je gaat toch niet met een wildvreemde winkelen.. hmm

gwn ergens gaan eten lekkere burger of iets pittigs wa kletsen ... bij de videotheek paar films halen en lekker voor de buis liggen!



Hoezo ga je niet met een wildvreemde winkelen?




Bijna alle vrouwen houden van winkelen, dus ik zie het probleem niet?

31-07-2009, 15:58
biosje pikken, gaan bowlen, gaan schaatsen en afsluiten met het eten bij een leuk tentje..