Bekijk volle/desktop versie : Ervaring Nokia E71



31-07-2009, 13:43
Wat zijn jullie ervaringen met deze telefoon?

31-07-2009, 21:23


ge-wel-dig !!

ik heb een weekje met de iphone gelopen maar omdat ik niet met touch overweg kon heb ik deze genomen. ik heb er totaal geen spijt van alles wat je nodig hebt zit erop.
er draadloos internet werkt snel en heel makkelijk!
echt een aanrader

31-07-2009, 22:14
insha allah ga ik hem ook nemen ben er helemaaaaaaaaal weg van!

31-07-2009, 23:04
In et begin was ie ook geweldig maar na een week begint het te vervelen. De interface is lelijk lijkt wel nokia 8210 van 8 jaar geleden alles 2D. K raad je liever Blackberry Bold 9000 aan maar die is ook ietsje duurder

01-08-2009, 10:46


Wat zijn jullie ervaringen met de batterij? Bij mij gaat ie amper 3 dagen mee.

01-08-2009, 22:52

Citaat door n00B:
Wat zijn jullie ervaringen met de batterij? Bij mij gaat ie amper 3 dagen mee.

meen je dat nou ?? 5 dagen doe ik ermee
elke avond msn'n ermee en bel er zowel persoonlijk als zakelijk mee. verder luister ik muziek als ik met het openbaar vervoer reis.

laat ik het zo zeggen, die telefoon is van tien tot tien binnen handbereik. met hoeveel volt laad jij hem op, dat verschilt soms ook heb ik me laten vertellen

01-08-2009, 22:54

Citaat door Maroc_4_ever:
In et begin was ie ook geweldig maar na een week begint het te vervelen. De interface is lelijk lijkt wel nokia 8210 van 8 jaar geleden alles 2D. K raad je liever Blackberry Bold 9000 aan maar die is ook ietsje duurder


die bold is naar mijn mening ook niets. nokia is veel gebruiksvriendelijker
maar dat vind ik ...
ik heb hem een paar maanden gebruikt en ben toen overgegaan op de iphone dat was nog minder. tot nu toe is het toch de nokia die blijft hangen

01-08-2009, 23:38

Citaat door fabulouss:
die bold is naar mijn mening ook niets. nokia is veel gebruiksvriendelijker
maar dat vind ik ...
ik heb hem een paar maanden gebruikt en ben toen overgegaan op de iphone dat was nog minder. tot nu toe is het toch de nokia die blijft hangen



wat maakt de e71 volgens jou beter dan de Bold?

02-08-2009, 11:05

Citaat door Maroc_4_ever:
wat maakt de e71 volgens jou beter dan de Bold?


batterij verbruik. mijn nokia gebruik ik intensief 5 dagen lang, terwijl ik met mijn blackberry die tijd om de dag al moest opladen. ( soms na 1 dag al leeg )

Ik had ook vaak last dat een telefoon gesprek wordt onderbroken, ik dacht toen dat het aan mijn provider lag maar nu met nokia heb ik er geen last meer van. Mijn zus gerbuikt nog wel de blackberry en kampt met hetzelfde probleem.

en wanneer je scrollde kreeg ik een beetje krakend geluid ( dit kan komen omdat ik er niet zuinig mee was en nogal vaak liet vallen. Waarmee je gelijk beschadeging oploopt overigens !! )

en nog 2 probleempjes maar dat kon nog wel eens aan mijn provider (vodafone) liggen
- smsjes worden niet afgeleverd
- je krijgt smsjes over een gemiste oproep dat geen bericht achter heeft gelaten. dat terwijl mijn telefoon helemaal niet is afgegaan.

en mede daarom nu dus de nokia. het zijn allebei goed verkochte smartphone's met de zelfde functie's maar ik ben toch blij dat ik nu voor de nokia heb gekozen !

02-08-2009, 12:56
Ik ben zowel in de HTC's geinteresseerd als in de Nokia welke raden jullie aan?

02-08-2009, 13:11

Citaat door mocro_souhaila:
Wat zijn jullie ervaringen met deze telefoon?


Ik sms veel en soms is ie best irri omdat de toetsen te klein zijn..

02-08-2009, 13:18

Citaat door rachideke:
Ik ben zowel in de HTC's geinteresseerd als in de Nokia welke raden jullie aan?

ik ben heel positief over deze nokia maar htc doet het over het algemeen beter denk ik. maar ik heb geen ervaring met htc dus mag eigenlijk niets zeggen

02-08-2009, 13:20



Citaat door Twinkle_Star:
Ik sms veel en soms is ie best irri omdat de toetsen te klein zijn..


maar ze zijn juist een beetje bol die toetsen. ik vind qwerty van de nokia wel lekker werken

02-08-2009, 13:58

Citaat door fabulouss:
maar ze zijn juist een beetje bol die toetsen. ik vind qwerty van de nokia wel lekker werken


Nee, ik kan er echt niet aan wennen. Ik wil m weg doen en een samsung
S8000 voor in de plaats kopen. Hopelijk bevalt deze dan wel beter want dit wordt mijn 3de tel in nog geen half jaar! Hiervoor nokia N96 gehad, die was helemaal ... zo traag!

02-08-2009, 14:09

Citaat door Twinkle_Star:
Nee, ik kan er echt niet aan wennen. Ik wil m weg doen en een samsung
S8000 voor in de plaats kopen. Hopelijk bevalt deze dan wel beter want dit wordt mijn 3de tel in nog geen half jaar! Hiervoor nokia N96 gehad, die was helemaal ... zo traag!


een touch telefoon is ook een kwestie van wennen ( waar ik dus niet aan kan wennen )
Nou hoop dat het wat wordt, anders kan je een testpanel ondergaan