Bekijk volle/desktop versie : Topic voor dames die NIET bidden en elkaar stimuleren om elke dag te bidden



Pagina's : [1] 2 3 4

31-07-2009, 08:59
Yellah zied dames, het is vandaag vrijdag laten we vandaag inschallah ermee beginnen en het ook houden.

Dames weet iemand dit, we hebben hier een kolfruimte die op slot kan de rest van de vergaderzalen kan niet op slot
Kan ik die kamer gebruiken om te bidden, dan neem ik een hoofddoek en gebedskleed mee in mijn tas??

Ik ga het zo doen, in de ochtend vroeger opstaan en dan bidden en de rest op tijd bidden op werk en dan hoef ik thuis alleen bij te houden
De reden waarom ik het elke keer opgeef is omdat ik zoveel moet bidden in de avond en ik gwn geen tijd (excuus i know) heb na huishouden, koken kind etc etc en gwn daar te moe voor ben


DUs ik wil het zo doen, gwn op tijd beginnen wie doet mee of ben ik de enige van de wvdmv die niet bid


Oja mag je ook lodo doen in de WC?? we hebben beneden wel een doucheruimte maar dat is in de kelder en daar ben ik bang

31-07-2009, 09:06



Citaat door Fancy_Face:
Succes meid met je goede voornemen

Ik bid elhamdoelillah wel.

Aminnnn bid jij ook op het werk of alles opstapelen na werk?

31-07-2009, 09:11

Citaat door Prophytes:
Waarom wil je hier pochen over dat je bidt?


31-07-2009, 09:11
up

ik stel het ook elke keer uit en doe 1 week
wel bidden dan weer paa dagen niet

31-07-2009, 09:15


Ik heb soms ook van die dagen, (allah je n3el sajta) dan ik mezelf voor de gek hou en zeg da tik te moe ben. We mogen hier wel bidden en nog doe ik het niet, insha allah ga ik vanaf de ramadaan wel hier op het werk bidden.

31-07-2009, 09:15

Citaat door najat20:
up

ik stel het ook elke keer uit en doe 1 week
wel bidden dan weer paa dagen niet

Jaah zo ben ik ook,dan weer een dag bidden en dan weer weken niet

Citaat door Prophytes:
Ja precies....waarom?

Heb je de topic niet gelezen ofzo, ik bid NIET en wil het inschallah wel gaan beginnen
Zou je ook moeten doen

31-07-2009, 09:16

Citaat door BosseBol:
Ik heb soms ook van die dagen, (allah je n3el sajta) dan ik mezelf voor de gek hou en zeg da tik te moe ben. We mogen hier wel bidden en nog doe ik het niet, insha allah ga ik vanaf de ramadaan wel hier op het werk bidden.

Jeetje BB dan zou ik het helemaal doen, ik ga het hier in het geheim doen elke keer naar de kolfruimte gaan op slot doen en dan bidden.
En qua lodo ben ik nog niet, mag het nu wel of niet in de wc?

31-07-2009, 09:17

Citaat door MissLoulou:
Yellah zied dames, het is vandaag vrijdag laten we vandaag inschallah ermee beginnen en het ook houden.

Dames weet iemand dit, we hebben hier een kolfruimte die op slot kan de rest van de vergaderzalen kan niet op slot
Kan ik die kamer gebruiken om te bidden, dan neem ik een hoofddoek en gebedskleed mee in mijn tas??

Ik ga het zo doen, in de ochtend vroeger opstaan en dan bidden en de rest op tijd bidden op werk en dan hoef ik thuis alleen bij te houden
De reden waarom ik het elke keer opgeef is omdat ik zoveel moet bidden in de avond en ik gwn geen tijd (excuus i know) heb na huishouden, koken kind etc etc en gwn daar te moe voor ben


DUs ik wil het zo doen, gwn op tijd beginnen wie doet mee of ben ik de enige van de wvdmv die niet bid


Oja mag je ook lodo doen in de WC?? we hebben beneden wel een doucheruimte maar dat is in de kelder en daar ben ik bang



Is er niemand anders die met je mee kan? een andere moslima wellicht?

31-07-2009, 09:18

Citaat door MissLoulou:
Jeetje BB dan zou ik het helemaal doen, ik ga het hier in het geheim doen elke keer naar de kolfruimte gaan op slot doen en dan bidden.
En qua lodo ben ik nog niet, mag het nu wel of niet in de wc?



Je kunt het toch beter gewoon vragen ipv het in het geheim doen? Als je een goede werkgever hebt, kun je er zelfs tijd voor krijgen om te bidden/ lodo te doen......

31-07-2009, 09:22

Citaat door MissLoulou:
Jeetje BB dan zou ik het helemaal doen, ik ga het hier in het geheim doen elke keer naar de kolfruimte gaan op slot doen en dan bidden.
En qua lodo ben ik nog niet, mag het nu wel of niet in de wc?



Waarom geheim, bij de gemeente al helemaal, doen haast nooit moeilijk.

31-07-2009, 09:26

Citaat door maaltje:
[/B]


Is er niemand anders die met je mee kan? een andere moslima wellicht?

Ik praat met niemand van de marokkaanse meisjes hier

Citaat door maaltje:
Je kunt het toch beter gewoon vragen ipv het in het geheim doen? Als je een goede werkgever hebt, kun je er zelfs tijd voor krijgen om te bidden/ lodo te doen......

Eerlijk ze roddelen hier heel veel, als ik dat zou vragen of ze zouden weten wat ik ben gaan doen dan ben ik de roddel van het jaar en heb daar geen zin in
Een ander heeft er geen zaken in wat ik ga doen en ze vragen ook niet waar ga je heen dus ik kan makkelijk 10 min even gaan bidden en terugkomen.

Citaat door BosseBol:
Waarom geheim, bij de gemeente al helemaal, doen haast nooit moeilijk.
Ze hoeven dat niet te weten lees hierboven

31-07-2009, 09:34

Citaat door MissLoulou:
Ik praat met niemand van de marokkaanse meisjes hier

Eerlijk ze roddelen hier heel veel, als ik dat zou vragen of ze zouden weten wat ik ben gaan doen dan ben ik de roddel van het jaar en heb daar geen zin in
Een ander heeft er geen zaken in wat ik ga doen en ze vragen ook niet waar ga je heen dus ik kan makkelijk 10 min even gaan bidden en terugkomen.

Ze hoeven dat niet te weten lees hierboven



Hoe komt het dan dat je met niemand van de marokkaanse (praat je ook niet met andere moslima's?)meiden praat?


Is toch niks mis mee, dat je gaat bidden? Het lijkt nu alsof je je ervoor schaamt? :kweenie: Je kunt het met je leidinggevende overleggen en met P&O?

31-07-2009, 09:37



Citaat door maaltje:
Hoe komt het dan dat je met niemand van de marokkaanse (praat je ook niet met andere moslima's?)meiden praat?


Is toch niks mis mee, dat je gaat bidden? Het lijkt nu alsof je je ervoor schaamt? :kweenie: Je kunt het met je leidinggevende overleggen en met P&O?

Ja gwn ik weet niet ze zitten op andere verdiepingen en ik ben nog geen enkele keer op hen afgestapt om effe een praatje te doen

Nee niet schamen maar gwn pfff ik weet niet is gwn raar om dat even te mededelen en dan weten dat ze over je gaan roddelen als je weg bent

31-07-2009, 09:51

Citaat door MissLoulou:
Ja gwn ik weet niet ze zitten op andere verdiepingen en ik ben nog geen enkele keer op hen afgestapt om effe een praatje te doen

Nee niet schamen maar gwn pfff ik weet niet is gwn raar om dat even te mededelen en dan weten dat ze over je gaan roddelen als je weg bent


maar er zullen toch vast wel mensen tussen zijn die ook bidden? Ik bedoel, als je met meerdere bent die bidden, dan werkt dat motiverender en hoef je niet alleen naar de enge kelder waar je bang bent. Ik zou het gewoon een keertje doen, op iemand afstappen, praatje maken en vragen of ze op werk bidden/willen bidden.

nou het lijkt mij beter als je baas er van af weet, dan dat ze op een gegeven moment zoiets hebben van: waar zit die en die elke keer? overigens denk ik dat je wel meer kwijt bent dan 10 min. om te bidden, helemaal als je ook nog eens lodo moet doen. Waarom zouden ze over je roddelen?

31-07-2009, 10:07

Citaat door MissLoulou:
Jeetje BB dan zou ik het helemaal doen, ik ga het hier in het geheim doen elke keer naar de kolfruimte gaan op slot doen en dan bidden.
En qua lodo ben ik nog niet, mag het nu wel of niet in de wc?


Je kan het liever gewoon zeggen dat je gaat bidden. Mensen respecteren je dan ook meer. Nu is het alsof je je schaamt en je het moet doen van iemand ipv dat je bid omdat je geloof het voorschrijft.

Pagina's : [1] 2 3 4