Bekijk volle/desktop versie : Jonge moeder (26) sterft van dieet water en soep...



30-07-2009, 23:32
[In Groot-Brittannië is een jonge moeder gestorven na maandenlang een uiterst streng dieet gevolgd te hebben. Helen Anderson (26) uit South Fields raakte geobsedeerd door haar gewicht en wilde zo graag afvallen dat ze alleen op soep en water leefde. In een paar maanden tijd verloor ze zo 38 kilo, tot haar ouders haar dood in bed aantroffen. Uit onderzoek bleek dat Helens lichaam een levensgevaarlijk tekort aan suiker had, waardoor het de eigen vetreserves ging opmaken. Dit heeft een chemische metabolische reactie in gang gezet -ketoacidosis- wat haar uiteindelijk fataal werd. Lijkschouwer Terence Carney legt uit: "Ze werd als het ware door haar eigen lichaam vergiftigd." Helen laat een dochtertje van 5 jaar, Niamh-Kate, achter. Naast haar rigoreuze dieet slikte Anderson ook afslankpillen. Haar ouders zijn gebroken en willen zich niet uitlaten over het drama. Eerder vertelde moeder Hazel wel aan een lokale krant: ""We smeken Helen om te eten want na Kerstmis is ze begonnen aan een dieet van soep en water. Ze was altijd al een stevige meid maar als het zo doorgaat dan wordt anorexia haar fataal." Helen stierf vlak voordat ze haar grote internetliefde uit Zweden voor het eerst zou ontmoeten.]


[Dus gewoon eten meiden ]

30-07-2009, 23:32


Ik eet hmdl maar met mate en beweeg genoeg
Mij zul je nooit alleen water en soep drinken i want gfoooooddd

30-07-2009, 23:33
heks kom online. Ik moet ff wat kwijt.












@ topic
Ik eet zoveel ik kan.

30-07-2009, 23:34
Zottewerk!!

30-07-2009, 23:35



Citaat door tanger_lover:
Ik eet hmdl maar met mate en beweeg genoeg
Mij zul je nooit alleen water en soep drinken i want gfoooooddd



ja elke dag alleen maar soep en water zou ik ook niet volhouden

30-07-2009, 23:36

Citaat door History:
ja elke dag alleen maar soep en water zou ik ook niet volhouden

Ik moet 3 keer per dag eten anders ga ik boos worden

30-07-2009, 23:37

Citaat door tanger_lover:
Ik moet 3 keer per dag eten anders ga ik boos worden



Ja en het moet echt je maag vullen.. Lang leven onze marmita`s