Bekijk volle/desktop versie : Vraagje aan de mannen!



Pagina's : [1] 2

30-07-2009, 20:42
[Wat hoor je graag van je vriendin/verloofde/vrouw, welke woorden doet jullie raken, van welke woorden worden jullie gevoelig



ben benieuwd

30-07-2009, 20:45



Citaat door ra_bo:
teddybeer



ewa, zeg nou....wil het echt eens weten

30-07-2009, 20:46

Citaat door Ta7nint:
ewa, zeg nou....wil het echt eens weten


sorry las het verkeerd

Ze mij speciaal vind en niet te vervangen

30-07-2009, 20:48

Citaat door ra_bo:
sorry las het verkeerd

Ze mij speciaal vind en niet te vervangen



ooh oke, het kan ook iets anders zijn he....iets wat jij nog nooit hebt gehoord, maar stiekem wel een keer zou willen horen...iets waarvan je weet dat jij er helemaal van zou smelten...

30-07-2009, 20:50



Citaat door Ta7nint:
[Wat hoor je graag van je vriendin/verloofde/vrouw, welke woorden doet jullie raken, van welke woorden worden jullie gevoelig



ben benieuwd



het zijn niet de woorden maar de daden die ons iets doen voelen.

30-07-2009, 20:50

Citaat door Ta7nint:
[Wat hoor je graag van je vriendin/verloofde/vrouw, welke woorden doet jullie raken, van welke woorden worden jullie gevoelig



ben benieuwd


Vrij sensueel overkomen en de gepaste woorden gebruiken. Dat kan best hard worden, maar niet hard aankomen. Wel een schok als je het nooit doet, met hooguit een kans op hartaanval. Maar daar moet je niet op rekenen, denk ik.

30-07-2009, 20:51

Citaat door Ta7nint:
ooh oke, het kan ook iets anders zijn he....iets wat jij nog nooit hebt gehoord, maar stiekem wel een keer zou willen horen...iets waarvan je weet dat jij er helemaal van zou smelten...


dan moet het in het berbers of arabisch zijn

en dan:

jij bent de enige die in mijn hartje is komen wonen, en ik zal alleen nog maar over jouw gaan dromen

in het arabisch of berbers he

30-07-2009, 20:53
ze willen horen dat ze de beste zijn.

30-07-2009, 20:54

Citaat door ra_bo:
dan moet het in het berbers of arabisch zijn

en dan:

jij bent de enige die in mijn hartje is komen wonen, en ik zal alleen nog maar over jouw gaan dromen

in het arabisch of berbers he


En als je 'hé' zegt, omdat je zoiets nooit eerder hebt gehoord. En dat ze dan drie keer moet herhalen? Dan is wel de lol ervan af. Vooral als ze het niet correct zegt. Krijg je ongetwijfeld een uur of drie lachbui.

30-07-2009, 20:54


Dat zou ik ook wel eens willen weten!

UPP!!

30-07-2009, 20:55

Citaat door moele3yoen:
ze willen horen dat ze de beste zijn.


Krijg je hooguit een arrogante glimlach.

30-07-2009, 20:56

Citaat door Ta7nint:
[Wat hoor je graag van je vriendin/verloofde/vrouw, welke woorden doet jullie raken, van welke woorden worden jullie gevoelig



ben benieuwd


Nice topic!

Ehmm dat ze zegt dat ze:

xTrots op me is/ respect voor me heeft
xMe een echte man vind
xZich altijd veilig voelt bij mij

Dit zijn overigens persoonlijk 3 hele belangrijke punten. Dit zijn punten waar ik 24 uur per dag over waakzaam ben en zorg dat ze ook daadwerkelijk tot stand komen!



30-07-2009, 20:56



Citaat door smile1234:
En als je 'hé' zegt, omdat je zoiets nooit eerder hebt gehoord. En dat ze dan drie keer moet herhalen? Dan is wel de lol ervan af. Vooral als ze het niet correct zegt. Krijg je ongetwijfeld een uur of drie lachbui.


denk bij de eerste keer al vooral als ze moet nadenkenen moet gaan zoeken naar de woorden

30-07-2009, 21:00

Citaat door ra_bo:
dan moet het in het berbers of arabisch zijn

en dan:

jij bent de enige die in mijn hartje is komen wonen, en ik zal alleen nog maar over jouw gaan dromen

in het arabisch of berbers he



Ja klopt, dat is zeker mooier.

30-07-2009, 21:00

Citaat door moele3yoen:
ze willen horen dat ze de beste zijn.



Dat vind ik zo cliche.

Als ik weet dat ik ergens goed in ben dan hoef ik dat van niemand te horen hoor, want dat blijkt dan toch uit de resultaten.

Pagina's : [1] 2