Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : leg mij dingen over jullie cultuur uit!

vlasje
28-02-2002, 10:47

ik ben een gewoon nederlands meisje, maar ik heb wat met een marokkaanse jongen... mijn ouders waren er in het begin op tegen, dat vond ik maar onzin! maar hoe moet ik ermee omgaan dat ik nooit naar zijn thuis kan gaan... wie wil mij dingen uitleggen over jullie cultuur?!? xxxkeshiaxxxx

Roy
28-02-2002, 10:56
Eindelijk iets verstandigs gezegd Leila..Je kan het wel!!

Military_Minded
28-02-2002, 13:35
Vlasje vergeet niet dat hij jou alleen pakt voor de sex want hij moet toch aan zijn trekken komen voordat hij met een Marokkaaanse meid gaat trouwen en geloof mij nou maar Er is een kans van 96% dat hij jou alleen pakt voor de sex, misschien je geld of nog een andere onbekende, bijzondere reden Je bent gewaarschuwd Want volgens mij kun je beter na je ouders luisteren luister ik ben zelf een Marokkaan dus ik weet waar ik het over heb geloof mij nou maar je kunt hem beter dumpen en een nederlander pakken Hij zal je toch alleen maar voor de gek houden P- Plaoh!!!!!!!! (Nas Escobar) P.S. iets belangrijks: als een Marokkaan je dumpt Komt hij niet naar je toe en zeggen van het gaat niet meer ik ben niet meer verliefd op je Een Marokkaan dumpt je net na dat hij je hard heeft geneukt En dan zegt hij adios het was lekker ik hoef je niet meer te zien En traumatiseerd hij jou voor de rest van je leven veel plezier

EsteeLauder01
28-02-2002, 20:40
MM, soldaatje van m'n oren, ik zie dat je je manieren nog steeds niet gevonden hebt!! Allée, blijf verder zoeken zou ik zeggen. Estée. :kwaad:

Military_Minded
01-03-2002, 01:46

Estee Ik vond dat Emshooom een beter reactie gaf P-

EsteeLauder01
01-03-2002, 01:52
Ach, dat is m'n Emshoom maar, vind ik absoluut niet erg hoor, en hij ook niet. By the way, had ik gelijk of had ik gelijk, knapperd!!! Estée.

Military_Minded
01-03-2002, 23:32
Leila, volgens mij zijn we het voor het eerst met elkaar eens P-

EsteeLauder01
02-03-2002, 00:54
Leila, je hebt gelijk meisje. Niemand verdient het om misbruikt te worden. Ongeacht godsdienst of nationaliteit. Maar onze mannelijke landgenoten menen daar meestal toch uitzonderingen te maken. Moge allah het hen vergeven. Groetjes. ;)

remii
02-03-2002, 01:08
ik heb nooit iemand misbruikt of bewust benadeeld echt waar ..ik zou het niet kunnen ..rotzooien met iemands gevoelens wat dat betreft heb ik een rein geweten en daar ben ik fier op :):)

EsteeLauder01
02-03-2002, 01:19
Wel wel remii, dan zijn we toch zo trots op je. Je verbaast me telkens meer en meer. Ik begin je meer en meer te mogen jongeman. Keep it that way!! Estée.

firdous
02-03-2002, 01:25
ik vind het schandalig dat ik als meisje de jongens moet verdigen. Niet alle jongens zijn zo hoor, dat ze met andermans gevoelens spelen. Het komt wel vaak voor, maar wanneer komt het voor, als een jongen wee hoe een meisje is en dat ze het zelf ook wilt. Als een marokkaan een meisje tegenkomt en hij weet dat het serieus is zult hij niet met haar gevoelens spelen. Het ligt echt niet aan de nationaliteit, als een Marokkaan een meisje tegenkomt of ze nou Turks, Nederlands, Marokkaans of wat dan ook is en hij ziet dat hij verder met haar kan gaan dan doet hij dat ook, dat is gewoon zou. En Vlasje je kan me gerust een privé mail sturen als je nog directe vragen habt over de Marokkaanse cultuur of zo..

remii
02-03-2002, 01:34
hahaha ...dankje estee ..ja ik ben echt geen slechterik hoor after all al wil ik zo nu en dan een kwajongensstreek uithalen maar verder zou je kunnen zeggen ik blaf veel maar ik bijt nooit :):) en leila ..wederom heb je gelijk wat betreft je voorbeeld van die marokaanse man die de voorbeeldige moslim loopt uit te hangen terwijl zijn gedrag tegen alle wetten en islamitische ethiek in druist ik kan in mijn omgeving ook zo mensen aanwijzen die er heel respectabel uitzien en hadj zijn maar achter de schermen zijn het notoire monsters ....maar ja je moet maar zodenken ..uiteindelijk krijgt een ieder wat ie verdiend vroeg of laat ...