Bekijk volle/desktop versie : Hoe zorgen jullie er nou voor dat het lekker ruikt bij jullie thuis!?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

30-07-2009, 16:18

Citaat door missyous:
alle tips hier droppen aub.....

ik vindt zelf de geurolie van Xenos wel goed...maar vervaagt wel weer snel
.

30-07-2009, 16:20


ik heb een deken ruimte en me schoonmoeder heeft er van die witte ballen in gegooid en heeft wahd extreem sterke geur en moet straks weer de helle dekens der uit halen om die witte ballen weg te halen.

30-07-2009, 16:22
een beetje waspoeder op de tapijt of carpet strooien en dan stofzuigen dan ruikt de ruimte heel lekker fris en het is ook goed voor je stofzuiger

30-07-2009, 16:22
Deze gebruik ik:



In de slaapkamers, woonkamer en gang.

30-07-2009, 16:23



Citaat door toutou20:
ik heb een deken ruimte en me schoonmoeder heeft er van die witte ballen in gegooid en heeft wahd extreem sterke geur en moet straks weer de helle dekens der uit halen om die witte ballen weg te halen.



Oowh mottenballen wat stinkt dat zeg

Echt een sterke geur.

30-07-2009, 16:26

Citaat door missyous:
wahahah die ken ik ook...mama gebruikt die ook....maar zijn wel goed


ja al sik zo langsloop dan ruik je die geur gewoon, voor wat dienen ze?

30-07-2009, 16:27

Citaat door missyous:
welke geur raad je aan? neem aan dat er verschillende geuren zijn


Ik vind Sweet Sunrise het lekkerst ruiken. Die heb ik in de woonkamer en gang. In de slaapkamers heb ik Tea With Love. Heeerlijk

30-07-2009, 16:28

Citaat door toutou20:
ja al sik zo langsloop dan ruik je die geur gewoon, voor wat dienen ze?


Om de motten uit je kleding en beddengoed te houden. Mijn oma heeft ze ook maar volgens mij gebruikt ze ze als parfum voor haar kleren.

30-07-2009, 16:30
ik zet gewoon elke dag de ramen open























maar gebruik af en toe ook wierook, geurkaarsen, en ik heb standaard zo'n wit ding in het stopcontact zitten met 4 van die geurdingen die elk half uur van geur veranderd, kost wel wat (volgens mij 8 of 9 euro voor de 1e keer, maar daarna 5,99 voor de navulling) maar gaat lang mee.

30-07-2009, 16:35

Citaat door missyous:
wahhahhahahaha dahaktienie....het is inderdaad voor motten..maar veel oudere vrouwtjes ruiken altijd naar die ballen..vooral op feestjes ofzo.. als die ene speciale jurk uit de kast is gehaald...hihihi


hahaha precies! als ik de deur van mijn oma's kledingkast opendoe komt die walm me tegemoet. Toen ik klein was had ik die ballen ontdekt in haar kast. Ik vroeg aan mijn oma waarvoor die dienen en ze zei dat je kleren er lekker naar gaan ruiken.

30-07-2009, 16:37
potpourri en als ik thuis kom van werk doe ik altijd even alle ramen en de balkondeur open. Even het huis verfrissen.

30-07-2009, 16:41

Citaat door missyous:
wahhahhahahaha dahaktienie....het is inderdaad voor motten..maar veel oudere vrouwtjes ruiken altijd naar die ballen..vooral op feestjes ofzo.. als die ene speciale jurk uit de kast is gehaald...hihihi


ja je brengt me weer tot herinnering van oooh daaaarom

30-07-2009, 17:04


Ik gebruik geen geurkaarsen, ik heb wel dat soort dingen ter decoratie, maar ik vind het niet nodig om ze aan te steken...Hoezo gierig?

Ik zorg er gewoon voor dat het huis schoon is. Dan ruikt het al lekker. En ik gebruik heel lekker ruikende wasverzachter, dus wanneer ik de was laat opdrogen, ruik je die geur door het hele huis. Nu is het zelfs zo, dat je die geur altijd ruikt, ook als er geen was hangt

30-07-2009, 17:10
die geurkaarsen van ikea die al in zo een glas zitten...echt heeeeerlijk...heel je huis ruikt ernaar ook dagen erna.

30-07-2009, 17:38
huisje lekker schoonmaken... en dan geurkaarsen aan zetten...heb die van de ikea... alle soorten...
ben gek op geurkaarsen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10