Bekijk volle/desktop versie : Een vraagje over het dragen van een hoofddoek?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

30-07-2009, 15:16
Assalam wa Allikoum,

Ik wil graag een hoofddoek dragen alleen wordt ik tegen gehouden door mijn werk. Het is niet toegestaan. ik werk als receptioniste. Nou is mijn vraag is het ook toegestaan om hoofddoek buiten mijn werk te dragen en zodra ik binnen ben niet? Ik wil geen andere baan zoeken omdat ik hier prima zit en het super leuk vind en leuke collega's heb. Ook is het zo dat je op dit moment moeilijk aan een baan kan komen. Maar nu dat de Ramadan ook voor de deur staat wil ik het gaan proberen om een hoofddoek te dragen behalve dan op mijn werk. Ook wil ik me meer verdiepen in onze mooie islam veel er over lezen.

Zijn er ook eventueel dames die dat ook doen? En wordt het dan wel zo geaccepteerd?

Gr. moi

30-07-2009, 15:17


Islamitisch gezien is het niet toegestaan lijkt mij


Je moet hoe dan ook een offer brengen. Of je zoekt een nieuwe baan die je misschien minder bevalt, of je draagt gewoon geen hoofddoek.

30-07-2009, 15:21
No affence, maar nu lijkt het alsof de hoofddoek een probeersel is....

30-07-2009, 15:23
Ohhh.

Precies als bij mij dus.!!!!

Ik ga ook inchallah me hidjaab dragen en hier word het niet getolereerd.
Dus een andere baan zoeken inchallah.!!!

Doe allen doe3a dat ik een baan vind en me hidjaab snel op kan.

Liefmeisje:
Ik heb daar altijd een mening op nagehouden, hooffdoek buiten op, op je werk af. Ik keur dat af en vind het triest.
Of op Of af.

Dat vind ik he.!

30-07-2009, 15:33



Citaat door liefmeisje1984:
Assalam wa Allikoum,