Bekijk volle/desktop versie : Arsenal is klaar voor een nieuwe coach



30-07-2009, 10:33
[Dit is toch niet te geloven, die wenger is echt een pannekoek.]

30-07-2009, 10:35


Wenger weet wat ie doet, het komt wel goed met Arsenal. Nog een maand te gaan om aankopen te doen. Vieira lijkt de eerste te zijn na Vermaelen.

30-07-2009, 10:36

Citaat door henry14:
Wenger weet wat ie doet, het komt wel goed met Arsenal. Nog een maand te gaan om aankopen te doen. Vieira lijkt de eerste te zijn na Vermaelen.

vermaelen is toch geen versterking? als je toure laat gaan?
en vieira is leuk, maar waar blijft de versterking?
hij is bezig met een 17jarige zezinho van juventude

30-07-2009, 10:40

Citaat door AimabeL:
vermaelen is toch geen versterking? als je toure laat gaan?
en vieira is leuk, maar waar blijft de versterking?
hij is bezig met een 17jarige zezinho van juventude


Vermaelen is niet direct veen versterking, nee. Maar Wenger heeft nogmaals een maand de tijd om nieuwe spelers te halen. Het is nog geen 24 uur geleden dat Toure weg is, dus we moeten afwachten. Vieira is zeker leuk en ook een versterking samen met de terugkeer van Rosicky.

Er zullen trouwens nog meer spelers weggaan bij Arsenal. Eboue en Senderos zullen vertrekken.

30-07-2009, 10:42



Citaat door henry14:
Vermaelen is niet direct veen versterking, nee. Maar Wenger heeft nogmaals een maand de tijd om nieuwe spelers te halen. Het is nog geen 24 uur geleden dat Toure weg is, dus we moeten afwachten. Vieira is zeker leuk en ook een versterking samen met de terugkeer van Rosicky.

Er zullen trouwens nog meer spelers weggaan bij Arsenal. Eboue en Senderos zullen vertrekken.
vieira vind ik niet direct een versterking, je kan een veloso of moutinho halen voor het middenveld.

ook in aanvallend opzicht hebben ze kwaliteit ingeleverd, net zoals de verdediging, het middenveld was vorig jaar al een zorgenkind

30-07-2009, 10:45

Citaat door AimabeL:
vieira vind ik niet direct een versterking, je kan een veloso of moutinho halen voor het middenveld.

ook in aanvallend opzicht hebben ze kwaliteit ingeleverd, net zoals de verdediging, het middenveld was vorig jaar al een zorgenkind


Nou ik vind Vieira met zijn ervaring zeker meer een aanwinst dan Veloso of Moutinho. In aanvallend opzicht moet hij zeker een nieuwe spits halen. Huntelaar is daar een van de kandidaten van.

Ik ben er van overtuigd dat Wenger in elke linie wel een versterking zal binnen halen. We moeten ook niet vergeten dat de directe concurrenten ook zijn verzwakt op Chelsea na. ManU met Tevez en C.Ronaldo en Liverpool met Arbeloa en waarschijnlijk X.Alonso en Macherano.

30-07-2009, 10:48

Citaat door henry14:
Nou ik vind Vieira met zijn ervaring zeker meer een aanwinst dan Veloso of Moutinho. In aanvallend opzicht moet hij zeker een nieuwe spits halen. Huntelaar is daar een van de kandidaten van.

Ik ben er van overtuigd dat Wenger in elke linie wel een versterking zal binnen halen. We moeten ook niet vergeten dat de directe concurrenten ook zijn verzwakt op Chelsea na. ManU met Tevez en C.Ronaldo en Liverpool met Arbeloa en waarschijnlijk X.Alonso en Macherano.
huntelaar vind ik een zwaar overschatte voetballer, en vieira is 33

30-07-2009, 16:36

Citaat door henry14:
Wenger weet wat ie doet, het komt wel goed met Arsenal. Nog een maand te gaan om aankopen te doen. Vieira lijkt de eerste te zijn na Vermaelen.

taz, het gaat zeker niet goed kome met arsenal, die gaan plaats maken voor man city. je ziet ook telkens dat ze elke jaar 4e plek nog net halen. spelers kieze liever liverpool, chelsea en man utd dan arsenal. arsenal van henry tijde zie je nooit meer en dus zeker tijd voor een andere trainer

30-07-2009, 16:41

Citaat door AimabeL:
vermaelen is toch geen versterking? als je toure laat gaan?
en vieira is leuk, maar waar blijft de versterking?
hij is bezig met een 17jarige zezinho van juventude

ik dacht ook altijd zo mattie, maar let maar op die song, denilson, ik denk ze zijn verrrot, maar spele kk goed maar niet genoeg om kampioen te worden. Chelsea wordt komend seizoen kampioen, beeste zoals lampard, ballack, essien en drogba en vooral terry wolah niet normaal.

wolah ik vraag me altijd af : waarom heeft marokko geen top-speler. elke afrikaans land heeft toppers in de topclubs

30-07-2009, 17:39
hij zegt net bij voetbalzone, dat hij geen versterkingen nodig heeft, wat een pannekoek

30-07-2009, 17:58
zeker weten, en eens normale aankopen.

coach zie ik graag frankie daar staan.

----------------v persie---------------arshavin----------------

------------------------------silva---------------------------------

-----------fabregas-------------------------moutinho----------

-----------------------------gattuso------------------------------

clichy------------gallas----------------mexes-----------sanga

30-07-2009, 18:12

Citaat door AimabeL:
zeker weten, en eens normale aankopen.

coach zie ik graag frankie daar staan.

----------------v persie---------------arshavin----------------

------------------------------silva---------------------------------

-----------fabregas-------------------------moutinho----------

-----------------------------gattuso------------------------------

clichy------------gallas----------------mexes-----------sanga



Silva krijgen ze nooit, Gattuso krijgen ze nooit, mexes krijgen ze nooit.