Bekijk volle/desktop versie : Welke woorden zijn jou bijgebleven



Pagina's : [1] 2 3 4

29-07-2009, 23:51
........

30-07-2009, 00:05


Toen ik nog in de pubertijd zat was ik vaak met me ouders oneens. En me ouders zeiden altijd. Er gaat een tijd komen dat je aan onze worden gaat denken. En weet dat we alleen het beste met je voor hadden.


En ik moet je zeggen dat is ook het gene wat gebeurt op bepaalde momenten. En dan hoor ik hun stem ook echt in me hoofd.

30-07-2009, 00:14
Ooit zei een begeleider op mijn stageplek tegen mij; als je bij iemand op bezoek komt en je wil weten of iemand echt schoon is, ga dan naar de wc. Als ie schoon is, ga er vanuit dat deze mensen frisse schone mensen zijn!

sindsdien let ik er op en moet jullie zeggen dat het vaak klopt....

30-07-2009, 00:17

Citaat door tuinen:
Ooit zei een begeleider op mijn stageplek tegen mij; als je bij iemand op bezoek komt en je wil weten of iemand echt schoon is, ga dan naar de wc. Als ie schoon is, ga er vanuit dat deze mensen frisse schone mensen zijn!

sindsdien let ik er op en moet jullie zeggen dat het vaak klopt....



SubhanaAllah, klopt als een bus!

30-07-2009, 00:19



Citaat door BintElmagreb:
SubhanaAllah, klopt als een bus!



ja toch! hahaha!

30-07-2009, 00:22
ooit zei mijn vader allah i rahmoe.. niet eens zo lang geleden.. enkele jaren..

hij zei. op een dag gaan jullie zeggen ..allah i rahmoe mijn vader.. hij was maar hy is niet meer.. ik trok me er toen niet veel van aan onmdat hy er was maar nu denk ik vaak aan die woorden

30-07-2009, 00:43
een hele bijzondere inspirerende man...vriend van de familie zei:

Nysh, wees trouw en puur in je leven..

damn...dat is echt mijn leidraad geworden hoor.

30-07-2009, 08:37

Citaat door doudia:
Toen ik nog in de pubertijd zat was ik vaak met me ouders oneens. En me ouders zeiden altijd. Er gaat een tijd komen dat je aan onze worden gaat denken. En weet dat we alleen het beste met je voor hadden.


En ik moet je zeggen dat is ook het gene wat gebeurt op bepaalde momenten. En dan hoor ik hun stem ook echt in me hoofd.
MaschAllaah




Citaat door tuinen:
Ooit zei een begeleider op mijn stageplek tegen mij; als je bij iemand op bezoek komt en je wil weten of iemand echt schoon is, ga dan naar de wc. Als ie schoon is, ga er vanuit dat deze mensen frisse schone mensen zijn!

sindsdien let ik er op en moet jullie zeggen dat het vaak klopt....
Klopt als een bus. Me schoonmoeder heeft eens gezegd, "Een schone vrouw zie je aan de w.c, keuken, douche."




Citaat door Rach_:
ooit zei mijn vader allah i rahmoe.. niet eens zo lang geleden.. enkele jaren..

hij zei. op een dag gaan jullie zeggen ..allah i rahmoe mijn vader.. hij was maar hy is niet meer.. ik trok me er toen niet veel van aan onmdat hy er was maar nu denk ik vaak aan die woorden
Moge Allaah hem RahimeAllaah de hoogste plaatsje paradijs geven Ameen.



Citaat door Nysha:
een hele bijzondere inspirerende man...vriend van de familie zei:

Nysh, wees trouw en puur in je leven..

damn...dat is echt mijn leidraad geworden hoor.
Goede Advies..

30-07-2009, 10:45
Wees goed voor je Moeder, Wees geduldig met haar.. Je mag niet eens Uff tegen haar zeggen.

Mijn vriendin en ik denken er nog tot op de dag van vandaag aan. Die persoon is het misschien waarschijnlijk allang vergeten.. Maar het is ons altijd bijgebleven Alhamdoelilaah.

Er zijn meerdere dingen die bij mij bijgebleven zijn maar toen ik je topic las dacht ik gelijk aan dit.

Liefs,

Kaftannetje

30-07-2009, 12:09

Citaat door Kaftannetje:
Wees goed voor je Moeder, Wees geduldig met haar.. Je mag niet eens Uff tegen haar zeggen.

Mijn vriendin en ik denken er nog tot op de dag van vandaag aan. Die persoon is het misschien waarschijnlijk allang vergeten.. Maar het is ons altijd bijgebleven Alhamdoelilaah.

Er zijn meerdere dingen die bij mij bijgebleven zijn maar toen ik je topic las dacht ik gelijk aan dit.

Liefs,

Kaftannetje
MaschAllaah goude woorden

30-07-2009, 12:22

Citaat door hayatie:
MaschAllaah goude woorden


Dit is alweer een aantal jaren geleden. Mijn vriendin en ik waren nog heel jong Alhamdoelilaah nu nog steeds hoor..

We waren nog niet echt Islaam Bewust.. Ghair InshaAllaah.

Liefs,

Kaftannetje

30-07-2009, 12:28
voor heen toen ik nog niet getrouwd was en bij me ouders woonde

en een stomme puber was
had ik wel eens geen zin om me moeder helpen op te ruimen
of ik liet wel eens het een en ander rond slingeren

je kent het wel.......

en dan zei ze altijd

wacht maar tot je je eigen huis hebt
en je eigen huishouden

je zal dan zien hoe zwaar het is alles bijelkaar te houden
en dan zal je nog een denken

ik had mijn moeder beter moeten helpen

en ik denk dat nu vaak

bv als ik net alles schoon hebt
en dan komt iemand met zijn vieze schoenen door me pas gedweilde vloer heen wandelen

spoken die woorden meteen door me hoofd

30-07-2009, 12:31



Citaat door koekje21:
voor heen toen ik nog niet getrouwd was en bij me ouders woonde

en een stomme puber was
had ik wel eens geen zin om me moeder helpen op te ruimen
of ik liet wel eens het een en ander rond slingeren

je kent het wel.......

en dan zei ze altijd

wacht maar tot je je eigen huis hebt
en je eigen huishouden

je zal dan zien hoe zwaar het is alles bijelkaar te houden
en dan zal je nog een denken

ik had mijn moeder beter moeten helpen

en ik denk dat nu vaak

bv als ik net alles schoon hebt
en dan komt iemand met zijn vieze schoenen door me pas gedweilde vloer heen wandelen

spoken die woorden meteen door me hoofd




30-07-2009, 12:33

Citaat door koekje21:
voor heen toen ik nog niet getrouwd was en bij me ouders woonde

en een stomme puber was
had ik wel eens geen zin om me moeder helpen op te ruimen
of ik liet wel eens het een en ander rond slingeren

je kent het wel.......

en dan zei ze altijd

wacht maar tot je je eigen huis hebt
en je eigen huishouden

je zal dan zien hoe zwaar het is alles bijelkaar te houden
en dan zal je nog een denken

ik had mijn moeder beter moeten helpen

en ik denk dat nu vaak

bv als ik net alles schoon hebt
en dan komt iemand met zijn vieze schoenen door me pas gedweilde vloer heen wandelen

spoken die woorden meteen door me hoofd


Wij waren verplicht om elke zondag te leren koken os schoonmaken, oef wat was dat een ramp was nog jong en wilde het liefs lekker buiten spelen.

Dan ziei me lieve moeder w8 maar tot dat je gaat trouwen en mensen over de vloer bij je komen dan zullen ze zeggen haar moeder heeft haar niets geleerd

30-07-2009, 12:37

Citaat door hayatie:


Wij waren verplicht om elke zondag te leren koken os schoonmaken, oef wat was dat een ramp was nog jong en wilde het liefs lekker buiten spelen.

Dan ziei me lieve moeder w8 maar tot dat je gaat trouwen en mensen over de vloer bij je komen dan zullen ze zeggen haar moeder heeft haar niets geleerd


is het niet nu
je visite hebt gehad

en je alles perfect voor ze hebt gemaakt

je in je hoofd niet je moeder daarvoor bedankt

Pagina's : [1] 2 3 4