Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse Makelaars?



29-07-2009, 23:28
salaam,

ik ben opzoek naar makelaars die me wat meer kunne vertelle over de opleiding :

bijv: wat voor opleiding je nodig hebt hoe lang ht duurt ect.

ook vraag ik me af welke economische opleiding op Mbo-niveau daarbij aansluit voordat ik makelaar kan worde moet ik eerst mbo doen enzv.

maar ik weet niet echt welke opleiding ik wil doen op Mbo-niveau en nu zit ik te denke het liefst iets wat op die makelaars opleiding aansluit..maarja welke is dat?

hoop dat jullie me kunne helpe !

29-07-2009, 23:34


Mn oom doet iets in die richting dacht ik maar hij zit wel vaak in de boeken bij te studeren. Dacht dat hij het vanuit HBO heeft gedaan.

29-07-2009, 23:36
okee, weetje toevallig ook welke mbo-opleiding hij daarvoor deed?

of deed hij hiervoor geen mbo opleiding?

29-07-2009, 23:38

Citaat door Narjis13:
okee, weetje toevallig ook welke mbo-opleiding hij daarvoor deed?

of deed hij hiervoor geen mbo opleiding?


Nee hij kwam gelijk van de havo volgens my. Want hij was al heel jong klaar met HBO. Daarna vond hij t alleen tijd om even t leger in te duiken ofzo en daarna pas doorgegaan op waar hij voor gestudeerd had.

29-07-2009, 23:39


hahahah okee,in elk geval bedankt voor je reactie!

29-07-2009, 23:44

Citaat door Narjis13:
hahahah okee,in elk geval bedankt voor je reactie!


Geen dank en succes nog met verder zoeken naar info

30-07-2009, 10:47
n0g meer mense? up

01-08-2009, 17:47
Ik wil geen Makelaar worden maar heb wel lang gewerkt in de Makelaardij. Ik doe Marketing en Communicatie en in het eerste jaar moest ik stage lopen als administratiemedewerker.
Heb er ongeveer 2 jaar gewerkt/stage gelopen. Best interessant maar zie mezelf er niet in de toekomst, en ben er eerlijk gezegd op uitgekeken.
Wat ik wel weet is deze opleiding erg breed is en dat je hierna gewoon makelaardij kunt doen op het HBO. Dat geldt trouwens voor meer opleidingen.
Succes!

02-08-2009, 11:58
Okee Dankje wel voor de informatie