Bekijk volle/desktop versie : Dames: voor een jaar lang weg...



Pagina's : [1] 2 3 4

29-07-2009, 20:13
[Ik kan via school stage in het buitenland volgen. Ik wil dat graag in Engeland doen, maar ik twijfel enorm. Een jaar lang weg

Wat zouden jullie doen? ]

29-07-2009, 20:30


Is wel erg lang. Met je studiegenoten?

29-07-2009, 20:32
Zou het gewoon doen als ik jou was, weer een ervaring rijker. Plus je Engels gaat er op vooruit. Is leuk, als je mag gaan moet je het zeker doen!

Gewoon Feshkelll

29-07-2009, 20:32

Citaat door Omaima0:
Is wel erg lang. Met je studiegenoten?

Alleen, en dan kan ik in een gasthuis of studentenhuis terecht.

29-07-2009, 20:33


Als je het ziet zitten en je zelf kan redden doen!
Wil ook ooit naar engeland. Lijkt me echt Veel moslims ook.

29-07-2009, 20:34

Citaat door Mevr_Feshkel:
Zou het gewoon doen als ik jou was, weer een ervaring rijker. Plus je Engels gaat er op vooruit. Is leuk, als je mag gaan moet je het zeker doen!

Gewoon Feshkelll

Ik zou het wel mogen, maar ik kan dat niet. Een jaar lang niet naar mijn ouders etc en alleen in een onbekend land. Een maand of 3 zou ik het denk ik wel volhouden, maar dat gaat niet. Als ik ga moet het een jaar zijn.

29-07-2009, 20:35

Citaat door Omaima0:
Als je het ziet zitten en je zelf kan redden doen!
Wil ook ooit naar engeland. Lijkt me echt Veel moslims ook.

Een jaar zonder mmijn ouders zie ik niet zo zitten. Ik had gehoopt misschien een paar maanden weg te kunnen naar Engeland, maar een jaar.

29-07-2009, 20:36
Voor mijn studie ga ik in het tweede en derde jaar het eerste semester (5 maanden ) weg.. maar ik kijk er reuze naar uit.

29-07-2009, 20:36
Ja, vind ik ook erg lang. Vooral zo alleen. Brrrrr ik zou het niet kunnen.

29-07-2009, 20:38

Citaat door Ghzalaa:
Ik zou het wel mogen, maar ik kan dat niet. Een jaar lang niet naar mijn ouders etc en alleen in een onbekend land. Een maand of 3 zou ik het denk ik wel volhouden, maar dat gaat niet. Als ik ga moet het een jaar zijn.

Je kan altijd heen en weer vliegen, weekend enzo. Zo ver is Engeland immers niet..

29-07-2009, 20:42

Citaat door Mevr_Feshkel:
Je kan altijd heen en weer vliegen, weekend enzo. Zo ver is Engeland immers niet..

Dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Een jongen heeft dat gedaan en hij ging echt niet op en neer vliegen. Vrijdag avond klaar met werken de volgende ochtend vliegtuig pakken middag bij je ma en dan zondag ochtend vertrekken om in de middag in Engeland te zijn.

29-07-2009, 20:43

Citaat door Imane_ITF:
Voor mijn studie ga ik in het tweede en derde jaar het eerste semester (5 maanden ) weg.. maar ik kijk er reuze naar uit.

5maanden vind ik ook nog meevallen, dan zou ik gaan.
Een jaar lang is .
Ga je met je studiegenoten of alleen?

29-07-2009, 20:44


Je bent tocht getrouwd or so Ghzalaa

29-07-2009, 20:45

Citaat door Ghzalaa:
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Een jongen heeft dat gedaan en hij ging echt niet op en neer vliegen. Vrijdag avond klaar met werken de volgende ochtend vliegtuig pakken middag bij je ma en dan zondag ochtend vertrekken om in de middag in Engeland te zijn.

Hm, misschien heb ik inderdaad wel makklijk praten. Als ik voor die keuze stond, zou ik het ook wel moeilijk hebben. Kijk wat het beste voor je is, InshaAllah kom je er uit

29-07-2009, 20:48
Gewoon doen! Dan zijn we een jaar lang van jou af

Pagina's : [1] 2 3 4