Bekijk volle/desktop versie : spinnen bah



Pagina's : [1] 2 3

29-07-2009, 10:22
Hey dames,

Ik ben zo ontzettend bang voor spinnen. Als de zomer en herfst voorbij is dan kan ik weer gerust slapen. Ik heb elke spinnenseizoenen weer nachtmerries en jeuk overal omdat ik overal spinnen verwacht.

Gisteren ging ik slapen en ik doe het licht uit. Ik zag een zwarte schaduw op de gordijn. Ik doe het licht weer aan en zie daar echt een vieze dikke zwarte spin. Ik begin te gillen en oh my god te roepen en mijn man komt geschrokken naar mij toe. Ik kan alleen maar oh my god roepen en zwaai met mijn armen en zweer dat ik hier niet ga slapen. Ik pak de stofzuiger en beveel hem die spin op te zuigen en als ie valt dan slaap ik op de bank.

Hij heeft de spin opgezogen en probeerde mij te kalmeren, maar ik had de hele tijd rillingen over mijn hele lichaam.

Ik doe al nooit meer de ramen open en deuren blijven dicht. Hordes helpen ook niet. Wat kan ik nou doen aan die vieze spinnen, want zo wil ik niet blijven leven.

29-07-2009, 10:26


Overdrijven is ook een vak :S

29-07-2009, 10:32

Citaat door Ikeafreak:
Overdrijven is ook een vak :S



Ik overdrijf echt niet. Ik kan er niets aan doen, maar ik heb een spinnenfobie. Hoe hard ik ook mijn best doe om niet bang te zijn. Het lukt gewoon niet.

Ik vind het zelf ook niet leuk, maar ik kan er ECHT niets aandoen.
Ik controleer elke dag mijn slaapkamer of er een spin ergens verschuilt

29-07-2009, 10:40
ikk kan er ook niet tegen brrrr krijg er kippe vel van
eerst als ik een spin zag kwam mijn broer die weg halen ( n iet vermoorden of zo )
maarnu als ik mijn man roep doet tie heel droog over spinnen ! dan mis ik me broer toch wel ffe heeeeel erg

29-07-2009, 10:47



Citaat door i_like_mo:
ikk kan er ook niet tegen brrrr krijg er kippe vel van
eerst als ik een spin zag kwam mijn broer die weg halen ( n iet vermoorden of zo )
maarnu als ik mijn man roep doet tie heel droog over spinnen ! dan mis ik me broer toch wel ffe heeeeel erg



ghihi mijn man deed eerst ook heel droog tot hij zag dat ik er serieus nachtmerries over heb. Hij neemt me nu serieus en doet er alles aan om die spinnen weg te halen. Soms doet hij het zelfs zo snel zonder dat ik het zie en dan verteld ie niet dat ie een spin heeft weggehaald, anders weet hij dat ik weer gek wordt

29-07-2009, 11:34

Citaat door almumina:
ghihi mijn man deed eerst ook heel droog tot hij zag dat ik er serieus nachtmerries over heb. Hij neemt me nu serieus en doet er alles aan om die spinnen weg te halen. Soms doet hij het zelfs zo snel zonder dat ik het zie en dan verteld ie niet dat ie een spin heeft weggehaald, anders weet hij dat ik weer gek wordt



Hoe kan jij dat weten als hij het je niet heeft verteld?

29-07-2009, 11:36
ik ben ook heel bang voor spinnen
en griloes

vind nog liever een slang

29-07-2009, 11:55

Citaat door Meknessiatje:
Hoe kan jij dat weten als hij het je niet heeft verteld?



Omdat hij het soms stiekem toch verteld
Ze3ma kijk hoe lief ik ben
Maar hij blijft een schatje hoor. Hij heeft meskien heel veel geduld met mij

29-07-2009, 11:56

Citaat door koekje21:
ik ben ook heel bang voor spinnen
en griloes

vind nog liever een slang


Wat is griloes???
Neeeeee ook geen slangen en geen wespen of bijen

29-07-2009, 11:58

Citaat door almumina:
Wat is griloes???
Neeeeee ook geen slangen en geen wespen of bijen


dat zijn die vieze enorme bruine
gore walgelijke

kakkerlakken van marokko

dat waneer je de kamer in loopt en de licht aan doet

eentje je onheilspellend zit aan te staren

als een psychopaat


ik haat ze zoooooooooo erg

29-07-2009, 12:47

Citaat door koekje21:
dat zijn die vieze enorme bruine
gore walgelijke

kakkerlakken van marokko

dat waneer je de kamer in loopt en de licht aan doet

eentje je onheilspellend zit aan te staren

als een psychopaat


ik haat ze zoooooooooo erg



whaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik weet wat je bedoeld.
Ze kunnen zelfs vliegen.
Ik krijg al rillingen

29-07-2009, 13:14
Ik ben ook bang voor spinnen vooral die dikke zwarte. Die dikke zwarte kun je beter kapot maken want als je ze opzuigd dan komen ze er weer uit.

29-07-2009, 13:27



Citaat door flippie:
Ik ben ook bang voor spinnen vooral die dikke zwarte. Die dikke zwarte kun je beter kapot maken want als je ze opzuigd dan komen ze er weer uit.



Ik doe altijd een sok in de stofzuiger als stop
Ik durf ze echt niet te slaan, veel te bang dat ze ontkomen. In de stofzuiger gaan ze vanzelf dood, omdat ik m nog een tijdje aan laat.

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die bang is voor spinnen.

29-07-2009, 13:34

Citaat door almumina:
Ik doe altijd een sok in de stofzuiger als stop
Ik durf ze echt niet te slaan, veel te bang dat ze ontkomen. In de stofzuiger gaan ze vanzelf dood, omdat ik m nog een tijdje aan laat.

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die bang is voor spinnen.


Ik ben doodbang voor die grote zwarte spinnen. Als ik er eentje zie dan sta ik helemaal te trillen op mijn benen.

Ik durf ze ook niet te slaan. Ik zuig ze ook op en zet de zuiger dan buiten tot mijn man thuis is.
Die spinnen met die dunne poten durf ik wel dood te maken. Maar alleen als ze op de grond kruipen als ik er dus met mijn voet op kan trappen. Als ze aan het plafond zitten dan durf ik het niet.

29-07-2009, 13:35
oef ben daar ook echt bang voor

Het is zelfs zo erg als me man niet thuis is bel ik hem net of er een brand uit breekt dat die snel moet komen.

Pagina's : [1] 2 3