Bekijk volle/desktop versie : Wat moet ik doen???



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

28-07-2009, 15:10
Hallo,

Kunnen jullie mij misschien raad geven over de volgende situatie??

Ik ben een jaar geleden getrouwd en ben dus van Amsterdam naar België getrouwd.
Zo af en toe ga ik wel eens naar Amsterdam. Soms 1 keer in de 3maanden en soms wat vaker.
Nou een maand geleden was er een babyfeest van me broer, toen was ik geweest. Nu wil ik weer gaan omdat ik een aantal dagen vrij ben van me werk wil ik vrijdag gaan en dinsdag terugkomen omdat het vakantie is en ik ben tot nu toe nog nergens naar toe gegaan.. En ik verveel me heel erg want ik heb hier helemaal geen familie of so en contact met weinig mensen.

Verder heb ik in Amsterdam me broers en zussen wonen. Me moeder is overleden en me vader is vaker in Marokko dan in Nederland. Hij komt ongeveer 2 keer per jaar een maand.

Nu zei ik dus tegen mijn man mag ik vrijdag gaan dan kom ik dinsdag terug want het is vakantie en ik verveel me heel erg omdat ik nergens naar toe ben geweest en het mag niet. Zijn redenen zijn:

Omdat ik een maand geleden daar nog was en omdat ik geen ouderlijke huis heb waar ik naar toe kan gaan ik ga gewoon naar me broer maar hij zegt als je je broers en zussen wilt bezoeken dan mag je 1 keer in de 6maanden gaan!!!! Ik vind het heel oneerlijkkkk....

Er zijn een aantal meisjes bij mij in de omgeving die ook van Amsterdam hiernaartoe zijn verhuist en die als hun gaan dan blijven ze echt 3weken ofso en als ik zeg kijk hun gaan wel dan zegt ie ja hun gaan naar hun ouders en die heb jij niet!!!! echt hardddddd.....

Nou ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegdddd en hoop dat jullie mij raad kunnen geven. Als ik met hem over dit praat dan op dat moment weet ik niet wat ik precies moet zeggen dus door middel van jullie raad wil ik me op een goed gesprek voorbereiden!!!!


PLZZZ Help me ben hopelooooos... Ik wil zoooo graaaaaaag gaaaaan ik verveel me zoooo erggg

28-07-2009, 15:13


Zij moguuuuh wel en ikkuuhhh nieet....boowhooo.

Dit is het eerste wat ik denk als ik jouw topic lees.

Na een jaartje huwelijk weet jij beter als ons hoe jij je vent moet paaien.

28-07-2009, 15:14
Waarom zit jij in Belgie?

28-07-2009, 15:15
wij kunnen niks doen voor jou , als je wil gaan dan ga je gewoon als je hem wil gehoorzamen dan doe je dat ook , zijn redenen zijn sowieso bullshit en hij wil gewoon macht over jou dat is zo duidelijk als ik weet niet wat hij ziet jou als ene klein kind enn iet als volwassene

\het is aan jou wat jij wil doen

28-07-2009, 15:15


ik weet wel dat als je man je verbied, dan dien je te gehoorzamen.
mar dat weet je denk ik ook wel.

leg hem uit dat je oudste broer en zus de rol van de ouders op zich hebben genomen. Dat je ze mist en dat je niemand hebt in belgie. Laat anders je broer je man bellen en ff kletsen en hem geruststellen dat jij in goede handen bent bij hem(je broer). Hoe is de band tussen je man en je broers?

en heeft je man al zn familie in belgie?

28-07-2009, 15:16
Damn wat een loser...!
Laat je zussen en broers voor 3 weken komen! Hij heeft niet gezegd dat zez ZELF niet mogen komen !!

28-07-2009, 15:16
Hij kan haar toch niet verbieden naar HAAR FAMILIE te gaan. dat is onzin..
Ik zou met hem praten goed en zeggen dat als je wil gaan dan ga je
hij heeft wel familie om zich heen en jij niet is toch oneerlijk

28-07-2009, 15:17

Citaat door Bisara:
ik weet wel dat als je man je verbied, dan dien je te gehoorzamen.
mar dat weet je denk ik ook wel.

leg hem uit dat je oudste broer en zus de rol van de ouders op zich hebben genomen. Dat je ze mist en dat je niemand hebt in belgie. Laat anders je broer je man bellen en ff kletsen en hem geruststellen dat jij in goede handen bent bij hem(je broer). Hoe is de band tussen je man en je broers?

en heeft je man al zn familie in belgie?

dat weten we allemaal , het punt is nu waarom hij dat zou moeten verbieden ? het gaat hem alleen om macht omdat hij weet dat hij t kan verbieden , een normale man zou zeggen tuurlijk schat ik breng je wel , tuurlijk mag jij naar je familie

dat zou een normale man moeten zeggen

28-07-2009, 15:18

Citaat door Miss_Magrebia:
Damn wat een loser...!
Laat je zussen en broers voor 3 weken komen! Hij heeft niet gezegd dat zez ZELF niet mogen komen !!

het liefst met aaaal hun kinderen

28-07-2009, 15:18
wat voor advies wil je?

de ene mag van haar man dit en de andere dat, dus jouw man is gewoon duidelijk in hetgene hij wil.

maar ik zou gewoon aan het vragen wat hem stoort? de zwagers, schoonzussen, of wil hij niet alleen zijn, dus doorvragen en dan weet je waarom hij niet wil.

28-07-2009, 15:19
Hem een beetje uitleggen .. Shie klap op zijn hoofd heeft hij nodig! Walgelijk mannen met argumenten van een kakkerlak!

28-07-2009, 15:20

Citaat door Louwelieh:
het liefst met aaaal hun kinderen



Ik zeg je eerlijk: ik zou het zo oplossen!
Heel de reutemeteut! Wedden dat hij daarn zelf komt vragen wanneer je weer eens richting NL gaat. En als klap op de vuurpijl ga je ook eens bij je schoonouders met iedereen langs!

28-07-2009, 15:20


hij is gewoon bang dat zn vrouw het leuk heeft en gelukkig is

28-07-2009, 15:20

Citaat door Miss_Magrebia:
Hem een beetje uitleggen .. Shie klap op zijn hoofd heeft hij nodig! Walgelijk mannen met argumenten van een kakkerlak!


Je zet op tot haat

28-07-2009, 15:21
Ik bedoel gewoon of jullie een aantal argumenten kunnen opnoemen wat k tegen hem kan zeggen!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10