Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse vrouwen, Tfoeeee



Pagina's : [1] 2

28-07-2009, 11:05
http://www.hespress.com/?browser=view&EgyxpID=14326

28-07-2009, 11:17


sorry maar ik begrijp er niets van.
Kan je wat duidelijker zijn dan alleen een link naar beelden van een of andere programma.

28-07-2009, 11:20
marokkaanse vrouwen in libanese zender wat doen ze daar?

28-07-2009, 11:26
geile marokkanen

28-07-2009, 11:33



Citaat door Don_Zakaria:
geile marokkanen

Marokkaanse vrouwen hebben een slechte reputatie in Het Midden-Oosten

28-07-2009, 11:33
Alsof die libaneese dames ooh zo goed bezig zijn mensen

Iedereen mens is apart en ieder zijn zondes waarom maken jullie je daar druk om

28-07-2009, 11:36

Citaat door LastDay:
Marokkaanse vrouwen hebben een slechte reputatie in Het Midden-Oosten


hoor die wafae praten dan! zeker te veel syrische series gekeken

28-07-2009, 11:37

Citaat door tanger_lover:
Alsof die libaneese dames ooh zo goed bezig zijn mensen

Iedereen mens is apart en ieder zijn zondes waarom maken jullie je daar druk om


ja maar om jezelf zo voorschut te zetten op tv....dan moet je je na laten kijken!

28-07-2009, 11:45

Citaat door Don_Zakaria:
ja maar om jezelf zo voorschut te zetten op tv....dan moet je je na laten kijken!

Is haar keuze kijk dat ze nou niet spoort dat wist ik al toen ze haar mond opentrok.

Maar om dan alle marokkaanse meiden over een kam te scheren.
Je hebt goeie en slechte net zoals de marokkaanse mannen niet goed vallen bij de nederlanders.

28-07-2009, 11:46
Naar de klote. Afschieten die troep.

Maar goed, de Marokkaanse jongens spannen nog altijd de kroon.

28-07-2009, 11:49

Citaat door tanger_lover:
Is haar keuze kijk dat ze nou niet spoort dat wist ik al toen ze haar mond opentrok.

Maar om dan alle marokkaanse meiden over een kam te scheren.
Je hebt goeie en slechte net zoals de marokkaanse mannen niet goed vallen bij de nederlanders.


haar keuze ook niet neemt niet weg dat het schandelijk is en dat je daarmee automatisch alle marokkaanse vrouwen/meisjes in een kwaad daglicht zet! dat marokkaanse mannen niet goed vallen bij de hollanders dat is een discussie apart...of vergelijk jij graag appels met peren?

28-07-2009, 11:58

Citaat door Don_Zakaria:
haar keuze ook niet neemt niet weg dat het schandelijk is en dat je daarmee automatisch alle marokkaanse vrouwen/meisjes in een kwaad daglicht zet! dat marokkaanse mannen niet goed vallen bij de hollanders dat is een discussie apart...of vergelijk jij graag appels met peren?

Het was ter voorbeeld gegeven als een vergelijking met het feit dat de marokkaanse dames niet in goed licht worden gezet door de libaneese.

Waarom zouden wij moeten leiden onder een fout van 1 troela.
Dat marokkaanse meiden in kwaad daglicht worden gezet is niks nieuws dit is al jaren zo.

Men moet leren dat je onderscheid moet maken je hebt goede appels en slecht en om nou iedereen over een kam te scheren is nergens voor nodig.


Yallah ik heb genoeg seriues gediscusseerd vandaag begin er moe van te worden

28-07-2009, 12:01


Hespress = herpes


28-07-2009, 12:03
Straks effe kieken. Waar gaat het filmpje over?

28-07-2009, 12:03

Citaat door tanger_lover:
Het was ter voorbeeld gegeven als een vergelijking met het feit dat de marokkaanse dames niet in goed licht worden gezet door de libaneese.

Waarom zouden wij moeten leiden onder een fout van 1 troela.
Dat marokkaanse meiden in kwaad daglicht worden gezet is niks nieuws dit is al jaren zo.

Men moet leren dat je onderscheid moet maken je hebt goede appels en slecht en om nou iedereen over een kam te scheren is nergens voor nodig.


Yallah ik heb genoeg seriues gediscusseerd vandaag begin er moe van te worden


ik zal er maar niet op ingaan dan

Pagina's : [1] 2