Bekijk volle/desktop versie : Talal El Karkouri Toch naar Rotjeknor



17-05-2004, 01:10
16-05-2004 13:41:58

Een delegatie van Feyenoord is zaterdagavond afgereisd naar Frankrijk om de verrichtingen van Paris Saint-Germain-verdediger El Karkouri Talal te bezichtigen, aldus het Franse voetbalblad L'Equipe op haar website. De transfervrije Marokkaan staat al langer in de belangstelling van de Rotterdammers.

Veel wijzer is Feyenoord niet geworden van de reis naar Frankrijk, aangeziende 27-jarige pas in de slotfase van de wedstrijd in het veld kwam. Talal heeft zeven interlands voor Marokko achter zijn naam staanm waarin hij een maal het net wist te vinden. Vorig seizoen werd hij uitgeleend aan het Engelse Sunderland.

De Feyenoorder-scouts wachten dit weekend op een beslissing van de Deen Laursen (AC Milan, 26). Mogelijk is El Karkouri Talal een alternatief als Laursen afziet van een overgang naar de Rotterdamse Kuip.

24-05-2004, 14:05


Talal is zekr goed hij is getrouwd met me nichtje en ik ben best wel benieuwd of hij gaat spelen met rdam is wel leuk dan krijg ik me nichtje vaak op bezoek yesyes yes

24-05-2004, 14:34

Citaat:
Origineel gepost door essi
Talal is zekr goed hij is getrouwd met me nichtje en ik ben best wel benieuwd of hij gaat spelen met rdam is wel leuk dan krijg ik me nichtje vaak op bezoek yesyes yes
ahum voel jij je wel lekker (niet negatief)

24-05-2004, 16:01

Citaat:
Origineel gepost door essi
Talal is zekr goed hij is getrouwd met me nichtje en ik ben best wel benieuwd of hij gaat spelen met rdam is wel leuk dan krijg ik me nichtje vaak op bezoek yesyes yes
Ook een Casaouia??

24-05-2004, 16:25



Citaat:
Origineel gepost door essi
Talal is zekr goed hij is getrouwd met me nichtje en ik ben best wel benieuwd of hij gaat spelen met rdam is wel leuk dan krijg ik me nichtje vaak op bezoek yesyes yes
Dan zou je nichtje en jij dus ook moeten weten waar Talal naar toe gaat. Dus wat je uitkraamt is onzin!

24-05-2004, 16:34

Citaat:
Origineel gepost door essi
Talal is zekr goed hij is getrouwd met me nichtje en ik ben best wel benieuwd of hij gaat spelen met rdam is wel leuk dan krijg ik me nichtje vaak op bezoek yesyes yes
Whahaha Gek Mens

24-05-2004, 16:45
En ik Heb een Realatie Met Mokhtari

24-05-2004, 16:48

Citaat:
Origineel gepost door Miss_Tamazigt
En ik Heb een Realatie Met Mokhtari
jA DAT KAN TOCH
dIE VOETBALLER UIT DUITSLAND HEEFT NIET HET ALLEENRECHT OP DIE ACHTERNAAM

24-05-2004, 16:51
TuurlIjk Kan Dat.....


Je Moet Niet Alles Letterlijk Opvatten Hoor..

24-05-2004, 17:38
ik heb een relatie met katja schuurman gaaf he
en me ex is tatjana simic



24-05-2004, 17:40
Whahaha Opeens Is Iedereen Getrouwd Met Een Rijk Persoon