Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid allergie boompollen en keelpijn



27-07-2009, 17:06
Wie heeft er een allergie voor boompollen en heeft hierbij als reactie keelpijn. Ik heb namelijk al twee jaar last van mijn keel. Ik heb geen ontstoken amandelen, heb een antibioticakuur gehad en nu mijn bloed is getest ben ik extreem allergisch voor boompollen. Echter heb ik geen last van de andere reacties zoals rode ogen en een loopneus. Alleen een vervelende keelpijn, de ene dag wat meer dan de ander.

Ik heb een spray gekregen maar merk geen verschil. Ik ben bang dat het iets anders is (kanker layhfid). Op internet kom ik niet zo veel verder. Voor wie is de keelpijn herkenbaar in combi met de allergie ?

11-09-2009, 18:49


jah dat probleem heb ik ook van keelpijn, in combinatie met rode ogen en een lopende neus, keelpijn en rode ogen valt mee, maar lopende neus heb ik 365 dagen per jaar weet by god niet hoe ik er vanaf kom en juist vandaag ben ik verkouden en de hoest te pakken gekregen, met een enorme keelpijn. Ik ben nu echt wanhopig op zoek naar een remedie ik heb vanavond mijn keel nodig