Bekijk volle/desktop versie : Zou jij het accepteren als jou man/vrouw ontmaagd is voor jullie huwelijksnacht?



27-07-2009, 00:25
Beargumenteer je antwoord,

Ik zou het liever niet willen, omdat ik zelf ook heb gewacht op de ware maarja alles is mekteb .

27-07-2009, 00:27



Citaat door MaMiTa_GeK:
Beargumenteer je antwoord,

Ik zou het liever niet willen, omdat ik zelf ook heb gewacht op de ware maarja alles is mekteb .


Ik zou er wel mee zitten, ik zou het haar niet vergeven.

27-07-2009, 00:31

Citaat door -14April2004-:
wat Hebben Jullie Met Ontmaagding....!! Als Zou Mijn Man 12 Meisjes Hebben Gehad...so What...sao Test Doen En Ik Blij..waarom! Omdat Hij Ballen Heef Om Mijn Hand Te Komen Vragen En Niet Die 12 Chickies...!!!


Nee, ik denk niet dat jij het zo makkelijk zal nemen hoor meid. Diegene hoort gewoon maagd te blijven tot zijn huwelijksnacht, en dat is het punt uit.
Maar zoals je zelf al zegt, je hoort blij te zijn met wat je hebt en alles is mektab. De zonde is tussen hem & Allah maar ik zou het niemand gunnen.

27-07-2009, 00:32

Citaat door samiros88:
Ik zou er wel mee zitten, ik zou het haar niet vergeven.


Beargumenteer?

27-07-2009, 00:36


maagd of niets. ontmaagde meisjes zijn 100% niet te vertrouwen je weet wel als ze al ontmaagd zijn en verlaten, dan weet je het wel, no second chance baby. gelijk neerknallen

27-07-2009, 00:36
zoals jij het zelf al zegt, zou ik het ook niet willen. Maar als het dan toch zo is, ja dn.. so be it.

27-07-2009, 00:43
Wat ik zo grappig vind, is dat mensen zich zorgen maken over een echtegnoot die al dan niet maagd is!

Waarom stelt niemand hier een vraag als: Zouden jullie het accepteren als jullie echtgenoot niet bidt?!!


Mij zal dat meer knagen dan die ontmaagding! Allah is genadevol, wij hoeven enkel berouw te tonen ! Wallahou a3lam!!

Mijn kinderen wil ik niet laten opgroeien met een man die niet bidt! Waar is hun voorbeeld?!

27-07-2009, 00:43
Ik zou het niet kunnen.

27-07-2009, 00:46

Citaat door -14April2004-:
wat Hebben Jullie Met Ontmaagding....!! Als Zou Mijn Man 12 Meisjes Hebben Gehad...so What...sao Test Doen En Ik Blij..waarom! Omdat Hij Ballen Heef Om Mijn Hand Te Komen Vragen En Niet Die 12 Chickies...!!!



Mooi gezegt

27-07-2009, 00:47
Luister het is nou allemaal maar zoo
Maar Jongens zouden dat niet kunnen accepteren
Ewa en de meiden laten het gwn maar gaan

27-07-2009, 00:51

Citaat door schoonheidtjeuh:
Wat ik zo grappig vind, is dat mensen zich zorgen maken over een echtegnoot die al dan niet maagd is!

Waarom stelt niemand hier een vraag als: Zouden jullie het accepteren als jullie echtgenoot niet bidt?!!


Mij zal dat meer knagen dan die ontmaagding! Allah is genadevol, wij hoeven enkel berouw te tonen ! Wallahou a3lam!!

Mijn kinderen wil ik niet laten opgroeien met een man die niet bidt! Waar is hun voorbeeld?!


Ik heb die vraag niet gesteld omdat ik vind dat bidden echt maar ook echt vanzelfsprekend moet zijn. Je moet me niet verkeerd begrijpen, het is echt belangrijk maar daarom vind ik dat 't niet eens een keuze mag hebben.

27-07-2009, 01:01

Citaat door MaMiTa_GeK:
Ik heb die vraag niet gesteld omdat ik vind dat bidden echt maar ook echt vanzelfsprekend moet zijn. Je moet me niet verkeerd begrijpen, het is echt belangrijk maar daarom vind ik dat 't niet eens een keuze mag hebben.




Dat zeker! Daar heb je zeker gelijk in!

Maar mensen maken zich echt druk om niks, en het is zo een brandend onderwerp bij ons marokkanen, dat de meesten die klagen over ontmaagding hier en daar, waarschijnlijk hun gebed niet eens correct uitvoeren!

Wallahou a3lam

27-07-2009, 01:08



27-07-2009, 01:12

Citaat door MaMiTa_GeK:
Beargumenteer je antwoord,

Ik zou het liever niet willen, omdat ik zelf ook heb gewacht op de ware maarja alles is mekteb .

Vraagje... Doe je het voor hem/haar of voor allah swt? Of hij/zij nou maagd of ontmaagd is wat boeit jou dat nou?

27-07-2009, 01:29

Citaat door schoonheidtjeuh:
Dat zeker! Daar heb je zeker gelijk in!

Maar mensen maken zich echt druk om niks, en het is zo een brandend onderwerp bij ons marokkanen, dat de meesten die klagen over ontmaagding hier en daar, waarschijnlijk hun gebed niet eens correct uitvoeren!

Wallahou a3lam


Daarom omdat het zo'n brandend onderwerp is bij ons, vroeg ik het me af.
Dat ze hun gebed niet eens correct uitvoeren omdat ze niet weten wat hun te wachten staat, dat is gewoon onzin.



Citaat door Miss_Rwinaa:
Vraagje... Doe je het voor hem/haar of voor allah swt? Of hij/zij nou maagd of ontmaagd is wat boeit jou dat nou?



Ik doe het voor Allah SWT, maar natuurlijk ook voor mijn man. Hij moet zichzelf speciaal voelen omdat hij de eerste en de laatste (inschaAllah) is die mijn waarde krijgt! Dat is niet niks, dat heb je zolang mee. Dat is dan moeilijker als jij weet dat jy het voor diegene hebt bewaard terwijl diegene allang "kennis" op heeft gedaan. Allah SWT zegt niet voor niks dat we met zn alle maagd horen te blijven, dus dat hoort iedereen eigelijk te boeien .