Bekijk volle/desktop versie : Vraagje aan mama's (ivm zindelijkheid)



Pagina's : [1] 2 3

26-07-2009, 20:40
Beste moeders, graag zou ik willen vragen wie van jullie oefen onderbroekjes heeft gebruikt voor hun kleintjes (voor zindelijkheid). Graag ook jullie ervaringen ermee en waar ik die kan kopen!

Barakalahofikom

26-07-2009, 20:41


Breek me de bek niet open, hij wil nog stees niet, ging een paar weken goed en nu wer alles in de broek. Ik koop de pampers broekjes.

26-07-2009, 20:54

Ik heb ook van alles geprobeerd. Ze weigert mee te werken en ze huilt net zolang totdat ze een luiser om krijgt...

Tips zijn welkom...

26-07-2009, 20:57

Citaat door BosseBol:
Breek me de bek niet open, hij wil nog stees niet, ging een paar weken goed en nu wer alles in de broek. Ik koop de pampers broekjes.



Ja maar die zijn best prijzig geloof ik.... ik dacht zo een oefen onderbroekje zou wel ideaal zijn.
Als de kleine naar kinderdagverblijf gaat oefenen ze daar op een minipotje. Daar ziet de kleine ook andere kindjes, dus hoop dit thuis ook te kunnen doorzetten.

Komt zeker wel, geduld

26-07-2009, 20:58



Citaat door touzinie:

Ik heb ook van alles geprobeerd. Ze weigert mee te werken en ze huilt net zolang totdat ze een luiser om krijgt...

Tips zijn welkom...



Vooral nu een 2de op gang is yek... ik hoop insha allah dat ze het snel leert. Je moet er een spel van maken en absoluut niet forceren.

Het is in ieder geval niet gemakkelijk

26-07-2009, 21:03
Wat echt bij mij heeft geholpen was vaak op het potje zetten niet telang, zodra ze wat doen prijzen, doormiddel van een snoepje of een kadootje en hard in de handen klappen.

na 3 dagen ze overdag en nacht zindelijk alhamdoelillaah

26-07-2009, 21:06

Citaat door hayatie:
Wat echt bij mij heeft geholpen was vaak op het potje zetten niet telang, zodra ze wat doen prijzen, doormiddel van een snoepje of een kadootje en hard in de handen klappen.

na 3 dagen ze overdag en nacht zindelijk alhamdoelillaah


Tbarkallah, die kleine van jou leert snel

Ik ben net begonnen met mijn spruitje, hij ziet het nog als spel... en ik denk niet dat hij het al te goed nog begrijpt... helaas heeft hij nog geen plasjes erin gedaan... maar dat moet nog komen insha allah

26-07-2009, 21:07

Citaat door Moslima22:
Tbarkallah, die kleine van jou leert snel

Ik ben net begonnen met mijn spruitje, hij ziet het nog als spel... en ik denk niet dat hij het al te goed nog begrijpt... helaas heeft hij nog geen plasjes erin gedaan... maar dat moet nog komen insha allah
Eenmaal hij er iets in doet dan zal het inschAllaah makkelijk gaan, geef niet op

26-07-2009, 21:11
Wij klappen zo hard dat hij extra gemoviteerd is. En bij elke grote boodschap het aan iedereen laat zien.

26-07-2009, 21:12

Citaat door Omaima0:
Wij klappen zo hard dat hij extra gemoviteerd is. En bij elke grote boodschap het aan iedereen laat zien.



cute

26-07-2009, 21:13
Al haal ik dora en bob de bouwer in person wellou niks helpt. Ging echt n tijd goed, en nu houdt hij het op, doet een broekje aan en doet het daarin. Hij weet heel goed hoe het moet en waar, maar wellou. Dreigen niet, kadootjes geven niet, niets niets. Op het kdv precies zo

26-07-2009, 21:15

Citaat door Omaima0:
Wij klappen zo hard dat hij extra gemoviteerd is. En bij elke grote boodschap het aan iedereen laat zien..

26-07-2009, 21:16


ik ben ook net 3 dagen bezig, omdat ik veel de deur uit moet doe
ik hem een luier om en dat is wel moeilijk

26-07-2009, 21:17

Citaat door BosseBol:
Al haal ik dora en bob de bouwer in person wellou niks helpt. Ging echt n tijd goed, en nu houdt hij het op, doet een broekje aan en doet het daarin. Hij weet heel goed hoe het moet en waar, maar wellou. Dreigen niet, kadootjes geven niet, niets niets. Op het kdv precies zo


Heb je een gedragskaart al geprobeerd? hij is 3 misschien begrijpt hij het al..... dus een schema maken met alle dagen en wanneer hij wel in het potje heeft gedaan een zonnetje of stickertje erop en anders als hij in zijn broekje doet een grote kruis of niks... en extra fanatiek reageren als hij wel in het potje heeft gedaan.

26-07-2009, 21:17

Citaat door Moslima22:
cute


Citaat door hayatie:




Ja echt, hij roept al van te voren hachakom; gariaaaaaa, gasni nagra!
En rent naar zijn potje, alsdie klaar is zegtie kom vegen!
En na het vegen paktie het potje en loopt er langs iedereen mee van; choufi gariati.
Hij heeft het nu afgeleerd eindelijk.. hahah!


Extra hard klappen en zijn dag kan niet meer stuk!

Pagina's : [1] 2 3