Bekijk volle/desktop versie : Topverhaal liefde en m.nl



26-07-2009, 19:35
Ik ben van plan volgende week te beginnen over een lijp verhaal. Dit moet een meesterwerk worden. Een m.nl Roman dat heel realistisch is maar toch een deel fictief dat ons aanspreekt. Het moet aansprekelijk zijn, romantisch, fucking grappig, geweldadig en enorm geestig en een diep onderliggend moraal bevatten. Maar boven alles moet het een MAROKKAANS verhaal zijn.

Alleen wil ik graag wat leuke ideetjes van jullie weten. Zodat ik dat, als het mij aanspreekt en samen kan gaan met het verhaal, opneem in het verhaal. Ik heb vaak moeite om een einde te bedenken, dus probeer wat ideetjes met me te delen over het einde van het verhaal.
Lees hieronder een korte samenvatting.

Onderwerp: Het verhaal gaat over een Marokkaans meisje, ze woont in Utrecht. Ze doet het goed op school. Alleen leert ze te veel Kaaskoppen kennen. Haar Marokkaans-zijn vergeet ze. Op een gegeven moment wordt ze m.nl lid. Ze vindt het kapot leuk om m.nl lid te zijn. Ze wordt verliefd op een lid van onzinhoekje. Ze gaan elkaar pm's sturen. Op een gegeven moment gaan ze elkaar beter leren kennen en gaan ze elkaar mailtjes sturen over wat ze die dag gedaan hebben. Op e gegeven moment stort haar hele wereldje. Haar o zo goede gezin vervalt. Haar moeder blijkt vreemd te gaan met een Turk. Haar zus blijkt lesbie te zijn. Haar broer wordt de meest gezochte man van Nederland. Haar vader gaat erge dingen doen. Uiteindelijk gaat ze samen wonen met die m.nl lid. Haar criminele broer wil haar en haar vriendje uitschakelen. Er gaan spannende dingen gebeuren. Samen verwekken ze nog een kindje. Maarr.....dit is niet alles. Haar vriendje blijkt iemand heeeeeeeeel anders te zijn. En zij? Zij weet niet wie eigenlijk de vader is. Maar er gaat nog meer gebeuren....en jullie mogen daar een aandeel in hebben.

Jallah m3awna.

26-07-2009, 19:39


Haha.. Noem et meisje Samira.

26-07-2009, 19:39

Citaat door Mevr_Feshkel:
Haha.. Noem et meisje Samira.

Ik had Hajar in gedachte.

Hoe zal die jongen heten?

26-07-2009, 19:42

Citaat door Mocro_tram:
Ik had Hajar in gedachte.

Hoe zal die jongen heten?

Noem hem Hakim oké? Zij is riffia, en hij een soussie.. Door andere gewoontes en normen gaat het op den duur botsen, zij gaat weg en hij heeft gezworen wraak te nemen. En zijn wraak is zoet!

26-07-2009, 19:45


ga beter je moeder helpen in de keuken...

26-07-2009, 19:47

Citaat door daqka:
ga beter je moeder helpen in de keuken...

Die broer van Hajar helpt zijn moeder in de keuken. Hij wordt later de meest gezochte crimi.

Kijk zo help je me, zonder dat het je bedoeling is.

26-07-2009, 19:47

Citaat door daqka:
ga beter je moeder helpen in de keuken...

En jij dan? Je vader in de tuin helpen haha

Leef en laat leven, er is genoeg elende op de wereld..