Bekijk volle/desktop versie : Het Verwerpen Van De Soennah!!!

Pagina's : 1 2 [3] 4

29-05-2004, 17:45
Wat een stelletje verdorven IBN lieden. Ik zie geen nette weerlegging alleen maar ongefundeerde persoonlijke aanvallen. Als jullie (sTyX ala Alireza en Germen/Hanif2) de Soennah niet kunnen uitstaan blijf lekker weg van hier! Wij zijn hier niet van gediend!

Citaat:
Je dwingt me de legendarische woorden van Germen hier te quoten:
Dwing me niet om de vernederende woorden van gevaarlijke zwakzinnige Alireza hier te quoten.

29-05-2004, 17:50

Citaat:
Origineel gepost door Hanif2

Als jij belooft de hierna volgende URL grondig door te lezen.
http://www.tektonics.org/fallacies.html
Dit gaat over logica.
Nee dank je Germen. Ik heb namelijk tot nu toe nog geen argumenten van je mogen vernemen in dit topic behalve dan verbaal geweld, jammer!!

29-05-2004, 18:18

Citaat:
Origineel gepost door Oemel_Nawawi
Wat een stelletje verdorven IBN lieden. Ik zie geen nette weerlegging alleen maar ongefundeerde persoonlijke aanvallen. Als jullie (sTyX ala Alireza en Germen/Hanif2) de Soennah niet kunnen uitstaan blijf lekker weg van hier! Wij zijn hier niet van gediend!

Dwing me niet om de vernederende woorden van gevaarlijke zwakzinnige Alireza hier te quoten.
Salam Oemel_Nawawi,

Je ziet alleen persoonlijke aanvallen? Wie is er begonnen met aanvallen? Was dat niet RaiseUp die mij een sektarier noemde? Wees aub eerlijk!
Over de nette weerlegging: je bent niet objectief. Want was je dat wel geweest, dan was het je opgevallen dat RaiseUp niet inhoudelijk op mijn bericht had gereageerd.
Ik besef me nu dat deze discussie eigenlijk weinig zin omdat er geen bereidheid is om van mening te veranderen. Dan is het alsof je een begrip op 2 verschillende manieren definieert en dan gaat discussieren over welke definitie beter is (terwijl het puur een kwestie van definitie is).

Citaat:
Wij zijn hier niet van gediend!

Tja.....
Salam,

PS:ik hoop dat jij je niet schuldig gaat maken aan gescheld of iets in die geest.

sTyX

29-05-2004, 20:17

Citaat:
Je ziet alleen persoonlijke aanvallen? Wie is er begonnen met aanvallen? Was dat niet RaiseUp die mij een sektarier noemde? Wees aub eerlijk!
Over de nette weerlegging: je bent niet objectief. Want was je dat wel geweest, dan was het je opgevallen dat RaiseUp niet inhoudelijk op mijn bericht had gereageerd.
Salam sTyX,

Sektarier ? Ben jij niet bekend met 'Jama'at d'al qoraniyien' hupel nog wat in A`dam ? Als iemand jullie beledigt dat jullie die persoon ook beledigen is laag. Jullie (IBN-leden) moeten jezelf daarboven proberen te verheffen. Als RaiseUp fel reageert dan is 'm dat goed recht aangezien jullie de Soennah overbodig en zelfs leugenachtig verklaren!

IBN-leden die tig topic's beginnen met zoveel vooroordelen dat het bijna onmogelijk lijkt om een volwassen discussie met jullie aan te gaan, aangezien jullie klaarblijkelijk 'n mening over de Soennah al gevormt hebben (of hebben laten vormen door Alireza) da's nou indoctrinatie!

Citaat:
Ik besef me nu dat deze discussie eigenlijk weinig zin omdat er geen bereidheid is om van mening te veranderen. Dan is het alsof je een begrip op 2 verschillende manieren definieert en dan gaat discussieren over welke definitie beter is (terwijl het puur een kwestie van definitie is).
Mening ? Waarschijnlijk bedoel je respectloze mening na de andere verkondigen aangaande Soennah en waar moedwillig issue's in een ander verband worden getrokken. Dus een discussie met IBN-leden heeft geen zin!

Citaat:
Tja.....
Salam,

PS:ik hoop dat jij je niet schuldig gaat maken aan gescheld of iets in die geest.

sTyX
M'n mede-mensen afschilderen als dom zoals de 'quote' van Germen of iets in die geest zal ik idd nooit doen. Ik trap graag op 'schuldigen' hun tenen met sterke argumenten in de hoop dat ze uiteindelijk 't licht zullen zien, insha Allah!

29-05-2004, 20:26

Citaat:
Uit jouw mond is dat zeer zeker een groot compliment. Voor sukkeltjes als de gemiddelde soenniet kan ik slechts mijn schouders ophalen.
"Nodig uit tot de Weg van jouw Heer, met h’ikmah (wijsheid ) en goed onderricht, en wissel met hen van gedachten op de beste wijze. Voorwaar, jouw Heer weet het beste wie van Zijn Weg afgedwaald is en Hij weet beter wie de rechtgeleiden zijn." (Soerah An-Nahl 16 aya 125 )

29-05-2004, 21:55

Citaat:
Sektarier ? Ben jij niet bekend met 'Jama'at d'al qoraniyien' hupel nog wat in A`dam ?

Nee.

Citaat:
Als iemand jullie beledigt dat jullie die persoon ook beledigen is laag.

Hmm... Je hebt een punt. Maar ik kon me moeilijk inhouden. Ik zal er in het vervolg rekening mee houden.

Citaat:
Jullie (IBN-leden) moeten jezelf daarboven proberen te verheffen.

Soennieten hoeven dat niet? BTW:Ik ben geen IBN-lid.

Citaat:
Als RaiseUp fel reageert dan is 'm dat goed recht aangezien jullie de Soennah overbodig en zelfs leugenachtig verklaren!

De ahadith zitten vol leugens.

Citaat:
IBN-leden die tig topic's beginnen met zoveel vooroordelen dat het bijna onmogelijk lijkt om een volwassen discussie met jullie aan te gaan, aangezien jullie klaarblijkelijk 'n mening over de Soennah al gevormt hebben (of hebben laten vormen door Alireza) da's nou indoctrinatie!

Hmm... Indoctrinatie.... hahahhahahahah
(sorry, maar dit vind ik echt lachwekkend)

Citaat:
Mening ? Waarschijnlijk bedoel je respectloze mening na de andere verkondigen aangaande Soennah en waar moedwillig issue's in een ander verband worden getrokken. Dus een discussie met IBN-leden heeft geen zin!

Sorry Oemel_Nawawi, maar ik kan je hier niet volgen.

Citaat:
Ik trap graag op 'schuldigen' hun tenen met sterke argumenten in de hoop dat ze uiteindelijk 't licht zullen zien, insha Allah!

Precies datzelfde probeer ik ook. Grappig!

Ik kom ik in vrede.

sTyX

29-05-2004, 22:07

Citaat:
Nee.
Kgeef je zo alle gegevens..

Citaat:
Hmm... Je hebt een punt. Maar ik kon me moeilijk inhouden. Ik zal er in het vervolg rekening mee houden.
.

Citaat:
Soennieten hoeven dat niet? BTW:Ik ben geen IBN-lid.
't wordt de soennieten teveel. IBN asen van alle kanten. Geen lid ? Da's vreemd! Toen ik je dit vroeg hier op 't forum in een verwijderde topic kreeg ik dit in m'n pm..

Citaat:

sTyX wrote on 10-05-2004 22:36:

Klopt, ik ben die sTyX. Ik ben het met IBN eens dat de ahadith geen autoriteit hebben binnen de islam. Bovendien kan me wel vinden in de meeste standpunten van de IBN.
Ik ben ( Alhamdolilah ) moslim die (zoals de meerderheid van de moslims) alleen de Koran volgt en niet de ahadith.

Ik groet je warm en vriendelijk!

Salam.

Citaat:
Sorry Oemel_Nawawi, maar ik kan je hier niet volgen.
Dan heeft ons discussie weinig zin!

Citaat:
Precies datzelfde probeer ik ook. Grappig!

Ik kom ik in vrede.

sTyX [/B]
Ik hoop dat je ook in vrede gaat!

Anti-IBN.

30-05-2004, 13:24

Citaat:
Kgeef je zo alle gegevens..

Be my guest!

Citaat:
Geen lid ? Da's vreemd! Toen ik je dit vroeg hier op 't forum in een verwijderde topic kreeg ik dit in m'n pm..

Sorry, Oemel_Nawawi,
maar ook hier kan ik je niet volgen. Ben ik nou degene die dom is of ben jij het? Mijn pm is toch duidelijk! Het feit dat ik het eens ben met de meeste standpunten van IBN betekent toch niet dat ik lid ben van de IBN?!
Ik ben het eens met de meeste standpunten van de SP, maar dat betekent toch niet dat ik lid ben van de SP. Of zie ik dat verkeerd?
Eerlijk gezegd ben ik diep teleurgesteld in je; ik dacht namelijk dat jij intelligent genoeg was om de discussie inhoudelijk te voeren.

Citaat:
Dan heeft ons discussie weinig zin!

Je begrijpt me verkeerd. Ik bedoelde dat ik jouw zin niet begreep. De woorden uit jouw zin waren wel nederlandse woorden die ik allemaal kende, maar ik begreep de zin niet. Misschien wil je je zin zodanig herformuleren dat ik 'm wel begrijp. Bvd.

Citaat:
Ik hoop dat je ook in vrede gaat!

Ik hoop hier nog ff actief te zijn, insha allah.
Maar als ik ga, dan ga ik in vrede. Zo ben ik namelijk.

Vriendelijke groeten,

sTyX

ANTI-(ANTI-IBN)

30-05-2004, 14:50

Citaat:
Origineel gepost door sTyX
Be my guest!
hmmm, kheb de gegevens niet bij de hand, maar kijk ff op IBN-forum 'De vrijheid van meningsuiting' (Uhhem!). En zie dan topic ''De Hypocriet Reza''...

Citaat:
Sorry, Oemel_Nawawi,
maar ook hier kan ik je niet volgen. Ben ik nou degene die dom is of ben jij het? Mijn pm is toch duidelijk! Het feit dat ik het eens ben met de meeste standpunten van IBN betekent toch niet dat ik lid ben van de IBN?!
Ik ben het eens met de meeste standpunten van de SP, maar dat betekent toch niet dat ik lid ben van de SP. Of zie ik dat verkeerd?
Eerlijk gezegd ben ik diep teleurgesteld in je; ik dacht namelijk dat jij intelligent genoeg was om de discussie inhoudelijk te voeren.
Waarom meteen afschilderen voor dom ? Ik ben diep teleurgesteld in je! Zeg; mis-communicatie . Sta je ook aangemeld als forum-lid bij SP net als je aangemeld staat bij IBN ?

Citaat:
Je begrijpt me verkeerd. Ik bedoelde dat ik jouw zin niet begreep. De woorden uit jouw zin waren wel nederlandse woorden die ik allemaal kende, maar ik begreep de zin niet. Misschien wil je je zin zodanig herformuleren dat ik 'm wel begrijp. Bvd.
Kzal kijken of ik de manier van mijn discusseren kan aanpassen.

Citaat:
Ik hoop hier nog ff actief te zijn, insha allah.
Maar als ik ga, dan ga ik in vrede. Zo ben ik namelijk.

Vriendelijke groeten,

sTyX

ANTI-(ANTI-IBN)
Da's goed ANTI-(ANTI-IBN).

30-05-2004, 20:42

Citaat:
hmmm, kheb de gegevens niet bij de hand, maar kijk ff op IBN-forum 'De vrijheid van meningsuiting' (Uhhem!). En zie dan topic ''De Hypocriet Reza''...

Ik heb het bekeken. Hoe kom jij aan die gegevens?
Kun je bewijzen dat je het niet zelf verzonnen hebt?
Alireza neemt daar toch afstand van?

Citaat:
Sta je ook aangemeld als forum-lid bij SP net als je aangemeld staat bij IBN ?

Nee, suggereer je nu iets?

Salam

31-05-2004, 01:48

Citaat:
Ik heb het bekeken. Hoe kom jij aan die gegevens?
Kun je bewijzen dat je het niet zelf verzonnen hebt?
Alireza neemt daar toch afstand van?

Alireza, doet zijn naam eer aan en geeft blijk van een chronisch gebrek aan achtergrondkennis. Ze bestaan wel degelijk, bezoek ze maar 's! Adres staat netjes vermeld.

Alireza, neemt daar toch afstand van? Misschien moet je eens bij jezelf te rade gaan of je 'm wilt blijven napraten of dat je je een eigen mening gaat vormen..

31-05-2004, 12:30

Citaat:
Een eigen mening, dus los van of je geleerde bent is toch bida? Of is volgens jou een eigen mening de selefi mening?
Ik vertrouw idd op erkende geleerde's uitspraken als ze het allemaal unaniem met elkaar eens zijn. Koranieten houden van eigen meningen gebaseert op hun lusten en begeerte's vandaar da'k 't vroeg..

Citaat:
Sorry Oemie, maar nu moet ik toch echt lachen. Wat een nuldimensionale opvatting.
Je komt vandaag over als Alireza fröbel. Kan sTyX, zelf niet zeggen wat ie ervan vindt ?

31-05-2004, 12:39

Citaat:
StYx is daar zeker toe in staat Oemie. En fröbel.... ik lees gewoon wat er in de koran staat hoor. In de context van omringende koranverzen uiteraard. Geen geiten die koranverzen opvreten en geen abrogatie.
Niet dus, want hij verwees me naar Alireza fröbel!

En als je iets niet snapt Germen ? Please zeg niet met Alireza fröbel-interpretatie's :S.

31-05-2004, 12:48
Germen,

Ik wil liever de Koran niet op m'n eigen manier begrijpen, maar op de manier van de metgezellen en de tabie’ien, en degenen die hen in oprechtheid volgden, insha Allaah!

31-05-2004, 13:43
Allahoe moesta3aan ,

waarom Moeilijk doen als het MAKKELIJK kan ,
Subhanlah , Allah swt verplicht ons om de Profeet saws te gehoorzamen
allahoe Moesta3aan

Pagina's : 1 2 [3] 4