Bekijk volle/desktop versie : Jullie doen stuur tegen mij,



Pagina's : [1] 2

26-07-2009, 13:08
Waarum...waarum?


26-07-2009, 13:10


dus op je andere naam deed je alles met HET. en nu ga je de O in een U veranderen



oemashraf

26-07-2009, 13:11
ik jou niet begrijp..wat zeggen jij allemaal man

26-07-2009, 13:12

Citaat door on-off-on:
Waarum...waarum?




hallo u moet zeggen stoer niet stuur

26-07-2009, 13:15



Citaat door Tabonnee:
hallo u moet zeggen stoer niet stuur


s ecgt lief vanjou...echt stom juf van nti..zei heeft dat niet ons leren...alleen huis, boom en gemeente...dat s niet belarijk..k nu met vriende praten, zij zeg tege mij ga weg..jij dom, kan niet praat..daarum k kom hier, vriende maken.

26-07-2009, 13:18

Citaat door on-off-on:
s ecgt lief vanjou...echt stom juf van nti..zei heeft dat niet ons leren...alleen huis, boom en gemeente...dat s niet belarijk..k nu met vriende praten, zij zeg tege mij ga weg..jij dom, kan niet praat..daarum k kom hier, vriende maken.



van welke land ging u komen dan ze gana daar zeker veel met het letter u praten

26-07-2009, 13:22

Citaat door Tabonnee:
van welke land ging u komen dan ze gana daar zeker veel met het letter u praten


nee wat jij zegt k begijp nie..k van morokko komen..kijk k ga veraalte vertelen..meisje..ecgt mooooi meisje..zei zegt kom wij trouwen jij papieren..k zeg wagga hbiba...zij alles regelen..k niks doen..alleen haar beetje geld geve..mijn bebbe is rijke man mashallah...toen klaar papieren, ik haar 10000 uro geven..zij zegt dag tegen mij..ik ben niet golukeg met jou..

misgien jij weet wat beteekt dat golukeg..k neit weet wat dat is

26-07-2009, 13:24

Citaat door on-off-on:
nee wat jij zegt k begijp nie..k van morokko komen..kijk k ga veraalte vertelen..meisje..ecgt mooooi meisje..zei zegt kom wij trouwen jij papieren..k zeg wagga hbiba...zij alles regelen..k niks doen..alleen haar beetje geld geve..mijn bebbe is rijke man mashallah...toen klaar papieren, ik haar 10000 uro geven..zij zegt dag tegen mij..ik ben niet golukeg met jou..

misgien jij weet wat beteekt dat golukeg..k neit weet wat dat is



o u ging van het land morokko komen. maar u kan wel het site goed schrijven marokko.nl ga het vrouw voor u zoeken comet heeft nog geen vent :loser

26-07-2009, 13:25
één Tabonee is wel leuk. Een wannabe immitatie tabonee is gewoon triest. Get a life

26-07-2009, 13:29

Citaat door Tabonnee:
o u ging van het land morokko komen. maar u kan wel het site goed schrijven marokko.nl ga het vrouw voor u zoeken comet heeft nog geen vent :loser


jij mij niet begrijp ik denk..k kan wel marokko schrijfen hoor..k soms foutje maak, s tocg normaal, k heb goeie vriend..heeft mij gelerd marokko.nl..ook hoe ik dit doe poppetjes..s ecgt leuk...en ook geleerd hoe k topik kan beginnen..echt hy zegt s mij goeie vreind..alleen hij zegt ook hier jij kan marokko.nl gaan...k niet veel tijd meer hebben voor jou...ecgt k vind niet leuk..

26-07-2009, 13:29

Citaat door Woestijnroos:
één Tabonee is wel leuk. Een wannabe immitatie tabonee is gewoon triest. Get a life

vind ik eigenlijk ook. alleen de enige echte tabonnee is grappig



oemashraf

26-07-2009, 13:30

Citaat door Woestijnroos:
één Tabonee is wel leuk. Een wannabe immitatie tabonee is gewoon triest. Get a life


Wat jij zeggen man..

26-07-2009, 13:34



Citaat door on-off-on:
Wat jij zeggen man..


ik zeg dat je grappig bent. de leukste van m.nl. Ga zo door.

26-07-2009, 13:35

Citaat door Woestijnroos:
ik zeg dat je grappig bent. de leukste van m.nl. Ga zo door.


wat s dat grappig..k jou niet begrijp mivrouw..

26-07-2009, 13:39

Citaat door on-off-on:
wat s dat grappig..k jou niet begrijp mivrouw..



ik zou het zelf ook niet weten

Pagina's : [1] 2