Bekijk volle/desktop versie : Ze blijft plakke!!!!!!



Pagina's : [1] 2 3 4

26-07-2009, 12:52
heb dit nog nooit gezien yarabi sallama ken wahed chick wollah sinds k haar ken blijft ze plakke gwoon extreem plakke heb van alles geprobeerd gister was het weer zo ver k dacht k maak haar boos dat ze me nooit me wilt spreke ging dus uit eten met haar mohim toen k klaar met eten was zij k zehma dat k naar wc ging maar k ging er gewoon vandoor naar me auto mohim 20 min later werd k gebombadeert door tellefoontjes en smsjes hele nacht door ze schold me uit dit en dat k dacht safi het is eindelijk voorbij deze wijf maar nee hoor werd net gebelt begon ze weer te plakke kan niet zonder mij dit en dat k heb van alles geprobeerd uitgescholde bedreigt maar nix helpt

26-07-2009, 12:54


Hahahahahaha nu voel jij ook hoe het voelt om gestalkt te worden.
Vreselijk is dat.


Neem een nieuw nummer kleine donder.
Eventueel een nieuw kenteken of een auto!

26-07-2009, 12:55
neem een nieuw nummer simpel

26-07-2009, 12:57
HAHAHAHAHAHA!

Alsjeblieft..

26-07-2009, 12:57



Citaat door Dorra:
Hahahahahaha nu voel jij ook hoe het voelt om gestalkt te worden.
Vreselijk is dat.


Neem een nieuw nummer kleine donder.
Eventueel een nieuw kenteken of een auto!

ze komt achter me nummer hoe weet k niet mensen geven me nummer door oulad alkhaab

26-07-2009, 13:00

Citaat door Straatschoffie:
heb dit nog nooit gezien yarabi sallama ken wahed chick wollah sinds k haar ken blijft ze plakke gwoon extreem plakke heb van alles geprobeerd gister was het weer zo ver k dacht k maak haar boos dat ze me nooit me wilt spreke ging dus uit eten met haar mohim toen k klaar met eten was zij k zehma dat k naar wc ging maar k ging er gewoon vandoor naar me auto mohim 20 min later werd k gebombadeert door tellefoontjes en smsjes hele nacht door ze schold me uit dit en dat k dacht safi het is eindelijk voorbij deze wijf maar nee hoor werd net gebelt begon ze weer te plakke kan niet zonder mij dit en dat k heb van alles geprobeerd uitgescholde bedreigt maar nix helpt



goed voor je

26-07-2009, 13:00
zeg het tegen de broers of vader ik garandeer je ze vergeet gelijk hoe je heet laat staan nog contact met je zoeken

26-07-2009, 13:01

Citaat door Straatschoffie:
ze komt achter me nummer hoe weet k niet mensen geven me nummer door oulad alkhaab


Oh god, dan je nummer niet an iedereen geven doe ik ook niet
bel je iemand op? Dan moetje prive bellen.
Nemen ze prive niet op dan niet doei.


neem eventueel twee nummers.. eentje waar iedereen op kan bellen zelfs zij maar leg die op stil onder je kussen ofzo en een keer in de zoveel tijd ff kijkje nemen

26-07-2009, 13:02
Je kan haar nummer toch gewoon blokkeren. Of is het zo'n type dat 3943849343943 miljoen nummers heeft?

26-07-2009, 13:03

Citaat door benibouyachgirl:
zeg het tegen de broers of vader ik garandeer je ze vergeet gelijk hoe je heet laat staan nog contact met je zoeken

die lachen me gewoon uit

26-07-2009, 13:05

Citaat door Dorra:
Oh god, dan je nummer niet an iedereen geven doe ik ook niet
bel je iemand op? Dan moetje prive bellen.
Nemen ze prive niet op dan niet doei.


neem eventueel twee nummers.. eentje waar iedereen op kan bellen zelfs zij maar leg die op stil onder je kussen ofzo en een keer in de zoveel tijd ff kijkje nemen

dat is de probleem de meeste mensen die k bel nemen geen prive op ps die wijf belt met verschillende nummers

26-07-2009, 13:05

Citaat door Straatschoffie:
dat is de probleem de meeste mensen die k bel nemen geen prive op ps die wijf belt met verschillende nummers



Jeh ziekte, douw je pik in haar oor!
Misschien houwt ze op.

26-07-2009, 13:09


Smacken die handel

26-07-2009, 13:10

Citaat door Dorra:
Jeh ziekte, douw je pik in haar oor!
Misschien houwt ze op.

zekr k wil haar niet slaan maar k word paranoia me telefoon ontploft van de smsen

26-07-2009, 13:11
Wat een kansloos meisje, je blijft toch niet bij een straatschoffie plakken

Pagina's : [1] 2 3 4