Bekijk volle/desktop versie : Recepten voor dieet



Pagina's : [1] 2

26-07-2009, 09:58
Salam Dames,

Ik ben op dieet ...zijn er nog dames die leuke recepten kennen waar je niet van aankomt?..Ik ben het eten van droge salades en fruit echt zat

groetjesss

26-07-2009, 16:23


Wat voor dieet volg je? Om af te vallen hoef je écht niet alleen op droge salades en fruit te leven hoor.

27-07-2009, 21:18

Citaat door Sierra_Savannah:
Wat voor dieet volg je? Om af te vallen hoef je écht niet alleen op droge salades en fruit te leven hoor.



ik volg niet echt een dieet...maar ben mezelf meer aan het uithongeren. ik ben echt flink aangekomen en ga trouwen...alles moet eraf

27-07-2009, 21:28
Hoeveel wil je afvallen in hoeveel tijd ?

28-07-2009, 09:15



Citaat door Sierra_Savannah:
Hoeveel wil je afvallen in hoeveel tijd ?



10 kilo in 3 maanden..is het haalbaar denk je

28-07-2009, 09:31

Citaat door mevrouw_anoniem:
10 kilo in 3 maanden..is het haalbaar denk je



je moet sporten, anders ist het niet mogelijk

28-07-2009, 14:40

Citaat door mevrouw_anoniem:
10 kilo in 3 maanden..is het haalbaar denk je



Jazeker ! Met Sonja Bakker was in 9 weken 15 kilo afgevallen, dus die 10 kilo gaat je dan zeker lukken.

28-07-2009, 15:15

Citaat door Sierra_Savannah:
Jazeker ! Met Sonja Bakker was in 9 weken 15 kilo afgevallen, dus die 10 kilo gaat je dan zeker lukken.



Je maakt mij blij kan ik die sonja brakker recepten ook downloden??

28-07-2009, 16:03

Citaat door 21saloua:
Je maakt mij blij kan ik die sonja brakker recepten ook downloden??



http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2727830

alstu

28-07-2009, 17:34

Citaat door 21saloua:
Je maakt mij blij kan ik die sonja brakker recepten ook downloden??



Ja, het werkt echt goed. Na 1 week is er al een paar kilo af. Bepaalde dingen kan je ook vervangen he..als er bv spinazie staat, kan je het vervangen voor een andere bladgroente.

Die andere dame heeft een link gepost met het schema etc..

Wel echt eraan houden hoor. Als je een keertje een beetje vals speelt, is het niet meteen funest, maar zorg dat dat dan bij die ene keer blijft


Succes

28-07-2009, 18:13
Het werkt bij mij niet...doe ik iets verkeerd of wat??en is sb-dieet geen crash-dieet?

kent iemand een ander effectief dieet, voor als je zwanger bent..

ik hoor t graag...almost desperate...

28-07-2009, 18:34
@ Moi85

Met Sonja Bakker is het de bedoeling in korte tijd veel af te vallen, dus ja ik denk wel dat het onder een crash dieet valt. Maar daar is niks mis mee, wel moet je na het dieet op je eten blijven letten om te voorkomen dat alles er in 1 klap weer aanzit.


Volg jij hetzelfde dieet ? Hoelang al dan? Is dat wel verstandig om op deze manier te dieten als je zwanger bent ?

28-07-2009, 18:45



Citaat door Sierra_Savannah:
@ Moi85

Met Sonja Bakker is het de bedoeling in korte tijd veel af te vallen, dus ja ik denk wel dat het onder een crash dieet valt. Maar daar is niks mis mee, wel moet je na het dieet op je eten blijven letten om te voorkomen dat alles er in 1 klap weer aanzit.


Volg jij hetzelfde dieet ? Hoelang al dan? Is dat wel verstandig om op deze manier te dieten als je zwanger bent ?



nu volg ik geen dieet, ben al gestopt voor ik zwanger raakte, heb t toen 3 weken geprobeerd, maar viel niet af. en k vond t best moeilijk dus echt geduld kon ik niet hebben. nu met me zwangerschap ben ik weer 5,5 kilo bijgekomen, in totaal vanaf mijn huwelijk 17 kilo...das echt veel en daar word je niet vrolijk van...

28-07-2009, 19:31
Nee dat kan ik me dan wel voorstellen. Maar hield je je strikt het het schema ? Of volgde je het zeg maar in grote lijnen, maar een beetje aangepast ?

Je moet je eten ook afwegen enzo he..?
Anders weet ik het ook niet...

29-07-2009, 17:14

Citaat door moi_85:
nu volg ik geen dieet, ben al gestopt voor ik zwanger raakte, heb t toen 3 weken geprobeerd, maar viel niet af. en k vond t best moeilijk dus echt geduld kon ik niet hebben. nu met me zwangerschap ben ik weer 5,5 kilo bijgekomen, in totaal vanaf mijn huwelijk 17 kilo...das echt veel en daar word je niet vrolijk van...


Volgens mij wordt zwaar afgeraden om tijdens de zwangerschap een dieet te doen. Het schijnt dan dat je lichaam bepaalde stoffen aanmaakt die slecht zijn voor je ongeboren kindje

Pagina's : [1] 2