Bekijk volle/desktop versie : haaruitval ! !



Pagina's : [1] 2

16-05-2004, 19:39
wie heeft nou een hele goeie tip voor haar uit val me haar breekt snel van me wortel en ik wil dat me haar sneller gaat groeien en dikker word ik heb heel dun haar gekregen wie kan me helpen

16-05-2004, 19:43


Wallah meh ik weet

Vraag anders een kapper ....

Allah ie hawnek !!!

Liefs,

S. Nadoria

16-05-2004, 19:49
HENNA helpt echt. Ik had hele erge haaruitval, soms gewoon plukken haar niet normaal, ik werd er gewoon bang van, Toen deed ik Henna in mijn haar, soms is dat echt vies... maar sinds het bij mij heeft geholpen tegen haaruitval, doe ik het één keer in de 3 maanden of so!

Wie weet helpt het bij jou ook meid! Veel succes meid!

16-05-2004, 21:16
gewoon een kale kop scheren en als het goed is wordt je haar dan dikker, heb ik ook maar gehoord, moet je wel een pruik dragen dat is de nadeel

16-05-2004, 21:27


Knoflook is erg goed tegen haaruitval en om het haar dikker te maken.
Ik zou een aantal tenen (wees royaal) door de mixer halen en met olijfolie mengen. Dit mengsel voor elke wasbeurt een aantal uren in het haar laten inwerken en goed uitwassen met een aantal shampoo-beurten vanwege de geur.

Succes

16-05-2004, 23:25
Hoi hoi..

Ik zelf heb gehoord dat henna en knoflook erg goed helpen..maar wat je moet doen is.. niet bij deze topics kijken


maar je moet kijken bij 'gezondheid, uiterlijk enz..die RUBRIEK moet je hebben..daar staan heel veel reacties van meiden met haar uitval..

Suc6 meid

16-05-2004, 23:35
Ja heb dat ook namelijk:s Heb lang haar, hoe kan ik dit voorkomen!

Wie kan mij helpen .. 8-)!

16-05-2004, 23:38
Hoe krijg ik ooit knoflook in me haren..

16-05-2004, 23:41
Nou is mijn vraag; 'Hoe krijg ik dik haar.... ik heb namelijk heel dun haar....

17-05-2004, 11:11
olijfolie met knoflook werkt ook om je haar dikker te maken ik had het zelf ook in me haar gedaan omdat het heel dun was geworden en toen had ik dat erin gezet gewoon een nachtje meeslapen natuurlijk wel een doek ofso op je hoofd zetten anders gaat je hele kussen onderzitten en de volgende ochtend eruit spoelen en je hebt er een bos haar bij...als ik jou was zou ik t een dag doen als je de volgende dag thuis bent want die geur gaat wel moeilijk weg..of wassen voor je leven aahaha...maar dat is het beste dan die chemische troep


18-05-2004, 11:17

Citaat:
Origineel gepost door marocgirl18
wie heeft nou een hele goeie tip voor haar uit val me haar breekt snel van me wortel en ik wil dat me haar sneller gaat groeien en dikker word ik heb heel dun haar gekregen wie kan me helpen
ja mijn haar valt ook
ik wil ook weten

19-05-2004, 11:36
Bij haaruitval heb je meestal een tekort aan vitamine B, dus die moet je innemen.
Ben zelf kapster en kom dat probleem vaak tegen bij anderen.

PROBEER HET

28-05-2004, 10:16



Citaat:
Origineel gepost door marocgirl18
wie heeft nou een hele goeie tip voor haar uit val me haar breekt snel van me wortel en ik wil dat me haar sneller gaat groeien en dikker word ik heb heel dun haar gekregen wie kan me helpen
(kunst)mest op smeren, en dat 3 dagen in laten trekken

28-05-2004, 11:00

Citaat:
Origineel gepost door thedoc
(kunst)mest op smeren, en dat 3 dagen in laten trekken
:schrik:

aahaha volgens mij ben jij niet echt 100% OK.
Ze vraagt om een tip niet dat mensen van haar weg gaan rennen

28-05-2004, 17:13

Citaat:
Origineel gepost door 3ayshalak
:schrik:

aahaha volgens mij ben jij niet echt 100% OK.
Ze vraagt om een tip niet dat mensen van haar weg gaan rennen
ik niet 100%? dat is het mooiste compliment van de dag, dank je. jij bent ook niet 100%
ze moet niet zo zeuren joh, gewoon kop op en er lekker tegen aan gaan, doe ik ook al een paar jaar. er zijn wel ergere dingen in het leven dan je haar verliezen.

Pagina's : [1] 2