Bekijk volle/desktop versie : vrouwen zeer kieskeurig



Pagina's : [1] 2 3

25-07-2009, 22:12

24-07-2009 17:22 | Redactie Er is weer iets nuttigs onderzocht. Met onwaarschijnlijke resultaten. Vrouwen zijn kieskeuriger in het vinden van een partner dan mannen... wie had dat gedacht?

Goed, mannen, hou je vast. Het eisenpakket van een vrouw:
Hij moet een
eerlijke, trouwe, intelligente, vrijgevig en vlotte partner zijn, hij moet ook nog eens een beest in bed zijn én hen als een gelijke behandelen.
Succes!
bron

25-07-2009, 22:14



Citaat:
eerlijke, trouwe, intelligente, vrijgevig en vlotte partner zijn, hij moet ook nog eens een beest in bed zijn én hen als een gelijke behandelen.
ja dat klopt wel zo een beetje
aangevuld met een zwartgallige maar wel humoristische kijk op het leven

25-07-2009, 22:24
Waarom moet die foto erbij?

Ben jij dat Rikus?

25-07-2009, 22:27

Citaat door Rebel_1963:
Waarom moet die foto erbij?

Ben jij dat Rikus?

Nee mijn Marokkaanse buurman

25-07-2009, 22:29


nou, dat lijkt me nogal logisch en dit lijken me nogal essentiele eigenschappen waarover een man moet beschikken wil je er een gelukkige relatie mee beginnen.

Wie wil er nou een oneerlijke, ontrouwe, oerdomme, gierige en onspontane partner hebben die een sul in bed is en hen als sloofje behandelt of onderdrukt

Lijkt me niet dat je daarmee heel veeleisend bent hoor! Als je nou begint van "hij moet ook bruin/blond/blauw haar hebben, alle tenen gelijke lengte, geen gescheiden ouders, een baan in die en die sector", tja, dan ben je veeleisend.

Overigens denk ik niet dat de mannelijke eisenlijst hier veel van zal verschillen, behalve dat er in de mannelijke lijst vast wel "mooi uiterlijk" zal staan!

25-07-2009, 22:29

Citaat door rikus:
Nee mijn Marokkaanse buurman




25-07-2009, 22:41

Citaat door Arabianboy:
Zeker onderzocht door een man hoop onzin bij elkaar... Mensen moeten in massa leven en zelfde gdachtengang hebben, dat is de oznin waarin we leven. De media en tv laat zien wie je bent, maar vooral: HOE JE MOET DENKEN...




jij bent cool

25-07-2009, 22:43

Citaat door Arabianboy:
Zeker onderzocht door een man hoop onzin bij elkaar... Mensen moeten in massa leven en zelfde gdachtengang hebben, dat is de oznin waarin we leven. De media en tv laat zien wie je bent, maar vooral: HOE JE MOET DENKEN...


Lijkt wel een beetje een religieuze denkwijze van sommige mensen.

25-07-2009, 22:44
Ik ben ook kieskeurig
Maar op ten duur niet
Anders ga ik eenzaam dood

25-07-2009, 23:04

Citaat door Arabianboy:
Zeker onderzocht door een man hoop onzin bij elkaar... Mensen moeten in massa leven en zelfde gdachtengang hebben, dat is de oznin waarin we leven. De media en tv laat zien wie je bent, maar vooral: HOE JE MOET DENKEN...

Mensen die zich laten voorschrijven hoe te leven of te denken, zijn zwakkelingen zonder karakter.
Geen media of wie dan ook zal mijn denkvermogen beïnvloeden.
Ik wil altijd graag de klokjes langs twee kanten horen!

25-07-2009, 23:20
ik val op jongensachtige mannen, heel tenger en ondeugend. ik val op een twinkeling in de ogen en lang haar.
Op verzadigde mannen knap ik echt af, je hoeft ook niet bij mij te komen met een buikje (heel erg want die heb ik ook)

Speels en niet zo te serieus.
Ze zijn er nog wel heb ik me laten vertellen maar ik zie ze niet meer

25-07-2009, 23:22

Citaat door rijmaran:
Mensen die zich laten voorschrijven hoe te leven of te denken, zijn zwakkelingen zonder karakter.
Geen media of wie dan ook zal mijn denkvermogen beïnvloeden.
Ik wil altijd graag de klokjes langs twee kanten horen!

dat is altijd raar.
je hebt een eigen mening maar het kan nooit de jouwe zijn....is er een van de media

25-07-2009, 23:27



Citaat door Tessie:
dat is altijd raar.
je hebt een eigen mening maar het kan nooit de jouwe zijn....is er een van de media

De media..my ass.
Dag schat, lang geleden gezien.

25-07-2009, 23:35

Citaat door rijmaran:
De media..my ass.
Dag schat, lang geleden gezien.


we motten toch weer iemand de schuld geven he ?

ben veel weg tegenwoordig, met jou alles goed ?

weet je waar ik zo moe van word ?
dat er weinig moslims zijn die echt durfen zeggen dat ze ook een verleden hebben en niet zo'n mooie ook. Welk land heeft dat wel ?

wees gewoon eerlijk............

ik zie steeds meer.

'we' zijn allemaal schuldig aan vreselijke praktijken maar krijg het idee dat de moslim nergens fout zit. ja mischien aan het wijzen elke keer weer.

lees, het is allemaal de schuld van de joden en daar houd het op!
klaar!
dat is een standaard woordje, de joden !

25-07-2009, 23:37

Citaat door Tessie:
ik val op jongensachtige mannen, heel tenger en ondeugend. ik val op een twinkeling in de ogen en lang haar.
Op verzadigde mannen knap ik echt af, je hoeft ook niet bij mij te komen met een buikje (heel erg want die heb ik ook)

Speels en niet zo te serieus.
Ze zijn er nog wel heb ik me laten vertellen maar ik zie ze niet meer



Pagina's : [1] 2 3