Bekijk volle/desktop versie : getrouwd en spijt



Pagina's : [1] 2 3 4

25-07-2009, 19:18
hallo,

zijn hier ook meiden die pas getrouwd zijn en nu al spijt hebben?
en waarom?

25-07-2009, 19:21


Kom jij eerst met jouw verhaaltje dan..misschien springen er dan wel meer schapen over de dam..

25-07-2009, 19:22
Hoezo heb je spijt dat je bent getrouwt dan ?

25-07-2009, 19:24
huppeltrutjes thats why,

Ze zijn gewend om over te stappen van één vriendje naar de ander, dan krijg je op latere leeftijd ook niet genoeg van je man. Je wil ook een ander uitproberen. Terwijl de dames die nooit een relatie hebben gehad, genoegen nemen met hun eerste liefde

25-07-2009, 19:26



Citaat door Mwprw:
huppeltrutjes thats why,

Ze zijn gewend om over te stappen van één vriendje naar de ander, dan krijg je op latere leeftijd ook niet genoeg van je man. Je wil ook een ander uitproberen. Terwijl de dames die nooit een relatie hebben gehad, genoegen nemen met hun eerste liefde




Mannen zijn net zo

25-07-2009, 19:27

Citaat door kaoutar_tanger:
Mannen zijn net zo



of course

25-07-2009, 19:29
nou ik kan wel een mooi verhaal gaan tikken maar de waarheid is dat ik niet getrouwd en niet gescheiden ben..
ik was er gewoon benieuwd naar omdat veel jongeren tegenwoordig zo ontzettend vroeg gaan trouwen... ik vraag mij af of dat goed is..

want meneer. wat betreft jou opmerking...
ik denk juist als een vrouw geen enkele ervaring heb gehad en de smaak te pakken krijgt tijdens het huwelijk.. meer smaken wil proeven.
dan iemand die alles al heeft gedaan en in het huwelijk stapt omdat zij rust en vastigheid zoekt.. en niet omdat ze wil trouwen omdat ze bijv nieuwsgierig is naar de huwelijksnacht hahahaha

25-07-2009, 19:36

Citaat door sherine:
nou ik kan wel een mooi verhaal gaan tikken maar de waarheid is dat ik niet getrouwd en niet gescheiden ben..
ik was er gewoon benieuwd naar omdat veel jongeren tegenwoordig zo ontzettend vroeg gaan trouwen... ik vraag mij af of dat goed is..

want meneer. wat betreft jou opmerking...
ik denk juist als een vrouw geen enkele ervaring heb gehad en de smaak te pakken krijgt tijdens het huwelijk.. meer smaken wil proeven.
dan iemand die alles al heeft gedaan en in het huwelijk stapt omdat zij rust en vastigheid zoekt.. en niet omdat ze wil trouwen omdat ze bijv nieuwsgierig is naar de huwelijksnacht hahahaha



Ik denk juist dat de dames die nooit een vriendje of relatie hebben gehad NIET BETER WETEN, en dus genoegen nemen met hun eerste.. Maa goed das hoe ik er over denk, en wat ik met mijn eigen ogen zie en ervaar. Ieder ander kan wat anders ervaren

25-07-2009, 19:50
Als je juist meerdere hebt gehad leer je mannen te begrijpen, ik ben getrouwd geweest en de eerste maand was het een monster, gelukkig heb ik er meteen einde aan gemaakt voordat ik er de dupe van werd,

25-07-2009, 20:11
Tegenwoordig weten mensen niet wat trouwen PRECIES inhoud.

25-07-2009, 20:17
moest je eerder bedenken en trouwen is geen spel, eenmaal getrouwd dan is het tot de dood ons scheidt, wil je met jan en alleman spelen dan moet je geen vriend of vriendin nemen en al helemaal niet trouwen, gatverdamme sommige mensen alleen om die paar uurtjes feest

25-07-2009, 20:19
Trouwen en dan binnen de korste keren weer scheiden,

Is dit de trend van deze tijd of lijkt het gewoon zo??

Ik vraag me echt hoe het komt...






Groetjes H.

25-07-2009, 20:22


denk dat er heus mensen zijn die spijt zullen hebben...ongeacht hun leeftijd!
Sommige mensne hebben gewoon een heel ander beeld voor ogen wat betreft het huwelijksleven... en dat valt dan nog weleens zwaar tegen!

25-07-2009, 20:25
ewa het is net als gokken, of je wint of je verliest heej

25-07-2009, 20:26
wil je winnen dan moet je er wel voor werken..... dat realiseren sommigen zich niet!

Pagina's : [1] 2 3 4