Bekijk volle/desktop versie : Mijn buren..!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

24-07-2009, 21:55
offff,......ik ben het zo zat.....
wij wonnen in een flat en ze wonnen in de eerst vedieping en wij in de 2de...en sinds de kleine begint te lopen en bewegen zijn ze begonnen te zeiken.....ieder keer als zij iets laat vallen per ongeluk of met haar speelgoed speelt dan hoor je ze met .de deuren slaan of in de muur slaan of zo..ze3ma fahmi rasak rah tadiro sda3e,...

ik kan haar toch niet 24/24 in de box laten of haar vast binden om niet te bewegen...ik bedoel hallo zij is een kind en zij wil ook bewegen en lopen en zo...

een keertje zijn ze naar de woonvereniegin om te klagen dat wij veel lawaai maken wat dat niet zo is natuurlijk,en toen kwam er iemand om het te bespreken maar hij zag wel hoe de situatie is en dat wij het heel erg krap hebben en de kleine die doet het niet expres of zo en toen zei hij dat wij er niets aan moeten trekken omdat wij hier erg lang wonnen en niemand had/heeft last van ons.....

em ieder keer als ik de oud buurman tegen kom in de trap of buiten dan begint hij te schelden...maar ik zeg niks terug hoor alleen vind hetgeen recpect en oonbeleefd

dus dit moest ik kwijt ben zo boos

24-07-2009, 21:58


je kan beter een klacht indienen tegen hun asociale gedrag

24-07-2009, 21:58
Ze kunne me de pot op, zina heddi.

24-07-2009, 22:02
walah dames niemand heeft ooit laste van ons...en nu ook niet zelfs nu de kleine loopt en zo...alleen hun zijn zo irritante....soms als ik naar buiten ga dan doen ze expres de deur open en dan praten in hun taal en weer slaan met de deur pfffff......

24-07-2009, 22:03


wat voor afkomst zijn ze

24-07-2009, 22:03
Wat is hun afkomst als ik vragen mag, niet dat het dan wat uitmaakt

24-07-2009, 22:04

Citaat door BosseBol:
wat voor afkomst zijn ze


soebhanAllah zelfde reactie

24-07-2009, 22:06
ze zijn uit indonesia,..!

24-07-2009, 22:07
ga dan maar klagen over hun stank!

24-07-2009, 22:09
pffffff schelden, een op zijn oog heeft hij nodig van je man!

hihi nee hoor, maar zo asociaal zijn ze! wij dan...met een onderbuurvrouw, aardige vrouw zou je denken in de eerste instantie..een paar maanden terug komt ze naar boven...buurvrouw, buurvrouw..hoor ik haar roepen, ik zo van jah..zegt ze zou je aub de was omhoog kunnen halen van het balkon want ik krijg de zon zo niet door...okey zeg ik tegen dr, geen probleem, ik trek het wat omhoog, 2de keer kwam ze weer...jah sorry zegt ze maar zou je de dekbedden wat omhoog kunnen halen, want ze houden de zon tegen...ik oooooh ik wist niet dat ze voor je zon hingen, ik weer naar het balkon..omhoog halen die handel, deed het niet eens express..wist ik veel dat ze de zon had besteld die dag hihihi

komt ze eergister weer, jah misschien heb je er geen erg in..maar ik hoor in de avond altijd van die voetstappen, ik zo jah we wonen hier...., ja maar die slippers zijn wat hard denk ik..okey (cadeau van mijn schoonvader mag weer de kast in) ik zeg okey is goed hoor...

ik weet niet maar wat een klaagmuur is dat ook, terwijl ik ook de bovenburen altijd heen en weer hoor stampen, of de tv staat hard...nooit zal ik erheen gaan, ik houd mijn hart vast voor als mijn kleine echt vervelend gaat doen met ballen enz. in huis...pfff..sommige mensen

maar meid, ik zou effe een klacht in gaan dienen voor zijn gescheld, aangifte doen bij de politie, kom op zeg wat denken die asocialen wel niet....igggghhh

24-07-2009, 22:09

Citaat door justmarokkaanse:
walah dames niemand heeft ooit laste van ons...en nu ook niet zelfs nu de kleine loopt en zo...alleen hun zijn zo irritante....soms als ik naar buiten ga dan doen ze expres de deur open en dan praten in hun taal en weer slaan met de deur pfffff......

ik had ook zo een buurvrouw. gelukkig is ze nu verhuisd. wat een irritante vrouw zeg. toen ik net trouwde en bij mijn man kwam inwonen deed ze zo irritant. als ik s'avonds ging afwassen ging ze met de bezem op de plafond slaan ik kon niet meer in mijn huis bewegen. een keer had ik koran op. wel heel hard eerlijk gezegd. maar het was nog overdag dus het kan vind ik. ging ze eerst de buurvrouw die boven mij woont halen en toen pas kwam ze kloppen. ze3ma ik ben niet de enige die last van je heeft. toen heb ik het maar uitgedaan. terwijl zij mij elke zondag wakker maakt met haar lelijke andré hazes muziek die ze kei en keihard op heeft

toen ging ze stoken bij mijn buurvrouw. want mijn buurvrouw doet 9 van de 10 keer de hal vegen omdat zij toen kinderen had en ik niet. haar kinderen spelen buiten en maken alles vies. ik zit gewoon rustig thuis en maak nooit wat vies.
toen zei die hollandiya dat tegen mijn buurvrouw. van nee zei moet het doen en blablabla

maar mijn lieve buurvrouw zei: nee hoor. ik heb kinderen die alles vies maken dus veeg ik ook. geen probleem.

wat een trut.


oemashraf

24-07-2009, 22:09

Citaat door justmarokkaanse:
walah dames niemand heeft ooit laste van ons...en nu ook niet zelfs nu de kleine loopt en zo...alleen hun zijn zo irritante....soms als ik naar buiten ga dan doen ze expres de deur open en dan praten in hun taal en weer slaan met de deur pfffff......


jullie moeten niet zo softy zijn tegenover hun, zo gaan ze echt denken dat ze over je heen kunnen lopen...aanpakken die handel

24-07-2009, 22:11



Citaat door Ommo_Amin:
pffffff schelden, een op zijn oog heeft hij nodig van je man!

hihi nee hoor, maar zo asociaal zijn ze! wij dan...met een onderbuurvrouw, aardige vrouw zou je denken in de eerste instantie..een paar maanden terug komt ze naar boven...buurvrouw, buurvrouw..hoor ik haar roepen, ik zo van jah..zegt ze zou je aub de was omhoog kunnen halen van het balkon want ik krijg de zon zo niet door...okey zeg ik tegen dr, geen probleem, ik trek het wat omhoog, 2de keer kwam ze weer...jah sorry zegt ze maar zou je de dekbedden wat omhoog kunnen halen, want ze houden de zon tegen...ik oooooh ik wist niet dat ze voor je zon hingen, ik weer naar het balkon..omhoog halen die handel, deed het niet eens express..wist ik veel dat ze de zon had besteld die dag hihihi

komt ze eergister weer, jah misschien heb je er geen erg in..maar ik hoor in de avond altijd van die voetstappen, ik zo jah we wonen hier...., ja maar die slippers zijn wat hard denk ik..okey (cadeau van mijn schoonvader mag weer de kast in) ik zeg okey is goed hoor...

ik weet niet maar wat een klaagmuur is dat ook, terwijl ik ook de bovenburen altijd heen en weer hoor stampen, of de tv staat hard...nooit zal ik erheen gaan, ik houd mijn hart vast voor als mijn kleine echt vervelend gaat doen met ballen enz. in huis...pfff..sommige mensen

maar meid, ik zou effe een klacht in gaan dienen voor zijn gescheld, aangifte doen bij de politie, kom op zeg wat denken die asocialen wel niet....igggghhh

ik vind dat ze gelijk heeft over je was en dekbedden maar zelfs over je sandales zeuren pfff


oemashraf

24-07-2009, 22:12

Citaat door justmarokkaanse:
offff,......ik ben het zo zat.....
wij wonnen in een flat en ze wonnen in de eerst vedieping en wij in de 2de...en sinds de kleine begint te lopen en bewegen zijn ze begonnen te zeiken.....ieder keer als zij iets laat vallen per ongeluk of met haar speelgoed speelt dan hoor je ze met .de deuren slaan of in de muur slaan of zo..ze3ma fahmi rasak rah tadiro sda3e,...

ik kan haar toch niet 24/24 in de box laten of haar vast binden om niet te bewegen...ik bedoel hallo zij is een kind en zij wil ook bewegen en lopen en zo...

een keertje zijn ze naar de woonvereniegin om te klagen dat wij veel lawaai maken wat dat niet zo is natuurlijk,en toen kwam er iemand om het te bespreken maar hij zag wel hoe de situatie is en dat wij het heel erg krap hebben en de kleine die doet het niet expres of zo en toen zei hij dat wij er niets aan moeten trekken omdat wij hier erg lang wonnen en niemand had/heeft last van ons.....

em ieder keer als ik de oud buurman tegen kom in de trap of buiten dan begint hij te schelden...maar ik zeg niks terug hoor alleen vind hetgeen recpect en oonbeleefd

dus dit moest ik kwijt ben zo boos



Gewoon aanpakken die handel, ze moeten echt niet denken dat ze over jullie heen kunnen lopen.
Anders blijven ze zo doorgaan en zal het met de tijd mee verergeren.

24-07-2009, 22:14

Citaat door oemashraf:
ik vind dat ze gelijk heeft over je was en dekbedden maar zelfs over je sandales zeuren pfff


oemashraf


ja ik gaf haar ook gelijk, deed het niet eens express..maar wallah ik heb 2 marokkaanse buurvrouwen..hun was hangt als het ware bijna tot de 1ste (wij zitten op de 3e) waarom klagen hun buren niet...

nee sorry, dit mens bevalt me niet zo...het begint nu zo..maar ik weet gewoon dat het straks erger gaat worden met de kleine, want die kan je toch niet vastbinden...

ik houd me hart al vast, want als ze me eenmaal treft op een verkeerde dag, zal ik niet meer zo aardig zijn tegen dr...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6