Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid 24 juli .. Sapkuur



24-07-2009, 19:46
salaam dames.

ik heb besloten om een sapkuur te volgen .. alvorens de ramadan gaat beginnen.

Ik ben vandaag begonnen... en ga dit 4 dagen volhouden. dit houd in dat ik 4 dagen niets mag eten alleen drinken .. met versgemalen groentes en fruit.

Ik houd jullie op de hoogte je schijnt er snel van af te vallen.

Deze dag is mij makkelijk vergaan .. maar ik denk dat het morgen moeilijker word.

tot dan.

24-07-2009, 20:20


kan je aangeven hoe je dag eruit ziet qua voeding en hoe je aan die sap komt?

24-07-2009, 21:27
ik heb een voedingsschema van een lid van hier gevonden ..

zal zo plaatsen.

24-07-2009, 21:31
Slank Kuur

U kunt in slechts vier dagen 5 tot 7 kilo afvallen en daarbij zelfs cellulitis afbouwen.
• U kunt zelf de drank bereiden de avond van te voor of s’morgens u begint.
• Deze volledig natuurlijke drank is afgestemd op de behoeften van u lichaam.
• Tijdens de vierdaagse drinkkuur krijg u lichaam alles wat het nodig heeft om in conditie te blijven. Daarom zult u geen honger gevoel hebben.
• U kunt de drinkkuur herhalen net zo vaak als u wilt. Als u de aanwijzingen opvolgt,dan kunt u morgen al gewichtsvermindering vaststellen.
• En op de vierde dag van deze unieke drinkkuur zult u merken,dat ik u niet te veel heb beloofd.

Dag 1

200 gram vers champignons
200 maïs uit blik
2 rauwe uien gemiddelde grote
2 rauwe wortels gemiddelde grote geen winter peen
2 liter water

Dag 2

200 gram zilvervlies rijst van te voren koken
2 rauwe wortels gemiddelde grote geen winter peen
2 rauwe uien gemiddelde grote
2 tomaten gemiddelde grote
2 liter water

Dag 3

200 gram volkoren rijst van te voren koken
2 rauwe wortels gemiddelde grote gen winter peen
2 rauwe eieren
2 rauwe uien gemiddelde grote
2 liter water

Dag 4

2 kipfilie (reeds tevoren gestoomd of gekookt)
200 gram champignons
2 rauwe wortels gemiddelde grote geen winter peen
2 rauwe uien gemiddelde grote
2 liter water

De bereiding
Om de ingrediënten zo fijn mogelijke (evt. een beetje water aan toevoegen) puree maken, heb je een mixer of blender nodig. Het is niet voldoende om de ingrediënten in stukjes te snijden. Tenslotte moet van de ingrediënten dun vloeibaar sap worden. Voegt u bij de puree van de ingrediënten 2 liter water dat in een grote pan verwarmen als de oppervlakte begint te rimpelen moet het door roeren en aflaten koelen niet laten koken. Giet dan de sap in een thermoskan dat makelijker. Dan kan je het mee nemen. Voor dat je begint s'morgens eerst een glas water drinken.
Drink elk uur een glas sap en daarna een glas water. U mag koffie en thee zonder suiker en melk en water onbeperkt drinken maar niet eten.
Evt. op smaak brengen met wat kruiden geen zoud gebruiken

24-07-2009, 23:55


lijkt me zo moeilijk, helemaal niks eten

25-07-2009, 13:01
lijkt me ook zo ongezond,meid je komt zometeen aan ,als je ermee stopt,je moet iets doen,wat je hele leven zal moeten volhouden,kom naar de tpoic,van 5tot kilo 10 kilo afvallen,en daar kan je eetverslag opschrijven
en wordt je aangemoed,veel gezonder en langer slank dan enkele weken slank,