Bekijk volle/desktop versie : marokaanse bruiloften

Pagina's : [1] 2

16-05-2004, 15:46
wie is het met mij eens......

er wordt altijd door marokanen gezegd dat de bruiloft niet gemengd is
vervolgens zie je als je er eenmaal bent dat het klopt omdat ze een vrouwenband hebben en een camera vrouwtje.

Na een paar uur worden ze heet ofzo van het dansen en dan zie je opeens uit het niets overal mannen op de dansvloer mhejhien...........die dan met meiden aan t dansen zijn.....

dat kan toch niet......of ben ik nou gek

16-05-2004, 17:14

Tja...

Opstaan en weggaan

16-05-2004, 17:52
ja klopt inderdaad.,...

hmm

16-05-2004, 20:00
die mannen zijn er niet de heletyd dus ist nie zo erg ...

16-05-2004, 23:49

Ik vind et niet erg want zo zien ze me altyd drom.. maya de meeste vrouwen doen hun hoofddoek af en tsjaa... dan vind ik et erg voor hun maar eigenlyk heb je wel gelyk ze hebben er niets te zoeken...zulke mannen hebben gewoon geen respectt en houden nergens rekening mee dat daar vrouwen zitten die niet zo gezien willen worden door mannen...tyd van tegenwoordigg...hihihi

17-05-2004, 12:15
ja dat is inderdaad niet zo fijn nee maar ik heb dat gelukkig nooit meegemaakt en ik vind het trouwens ook niet goed als meiden hun hoofddoek afgaandoen bij een bruiloft want er komen meestal mannen binnen die een foto met de bruit en bruidegom willen maken duzzzzzzzzz dat vind ik niet echt slim maar ja ik heb het nog nooit mee hoefen maken beslema

17-05-2004, 15:45
jahh subban Allah Allah swt heeft het niet voor niks verboden...voor iedereen!! broer oom man maakt niet uit!!

17-05-2004, 16:20
hep zin in een bruiloft

17-05-2004, 17:32

Citaat:
Origineel gepost door madame_nadia
hep zin in een bruiloft
ik ook!! maar dan wel zonder muziek en mannen

wie gaat er trouwen kom ik ook :verliefd:

17-05-2004, 21:14
Oef...en dan die mannen die de hele tijd non stop dansen..k vind het echt mieterig hoe ze met hun xxxx. en bewegen....en weet k veel wat er allemaal nog meer beweegt.

17-05-2004, 21:16
meestal als ik naar bruiloften ga is het niet gemengd en als het wel gemengd is laat ik mijn hoofddoek gewoon op

17-05-2004, 22:58
Het beste is gewoon om je hoofddoek op te houden als je naar een bruiloft gaat, want er komen altijd wel mannen over de vloer, al is het maar om een foto te nemen.

Ik ga binnenkort inshallah naar een bruiloft heb er echt zin in.

18-05-2004, 00:36

ALS HET GEMENT IS DAT WEET JE 1 DING ALLES BEHALVE GAAN!!!

18-05-2004, 02:52

Citaat:
Origineel gepost door oem_ismael
ALS HET GEMENT IS DAT WEET JE 1 DING ALLES BEHALVE GAAN!!!
Nou,dan moet ik zeggen,dat ik t daar niet mee eens ben,ik ga naar een bruiloft,omdat iemand waar ik om geef gaat trouwen,wat interesseren mij die mensen,of t nou mannen zijn of vrouwen,en als t gemengd is en je wilt t niet,ga er naar toe,feliciteer het paar en ga weer naar huis,al is het alleen,om het paar een gelukkig gevoel te geven..

18-05-2004, 09:53

Citaat:
Origineel gepost door brunetje
wie is het met mij eens......

er wordt altijd door marokanen gezegd dat de bruiloft niet gemengd is
vervolgens zie je als je er eenmaal bent dat het klopt omdat ze een vrouwenband hebben en een camera vrouwtje.

Na een paar uur worden ze heet ofzo van het dansen en dan zie je opeens uit het niets overal mannen op de dansvloer mhejhien...........die dan met meiden aan t dansen zijn.....

dat kan toch niet......of ben ik nou gek
Ikzelf heb nog nooit een bruiloft gehad waar mannen en vrouwen gescheiden zijn.

Vind het heel normaal, gemengde bruiloften. Niets mis mee!

Pagina's : [1] 2