Bekijk volle/desktop versie : voor een van mijn liefste vriendjes van de hele wereld!



27-02-2002, 23:21
dit verhaal is opgedragen aan een van mijn liefste vriendjes van de hele wereld...

speciaal voor jou mohamed..


Je denkt aan 2 maanden geleden toen het leek als of er geen eind zou komen aan de winter maanden.. je ademt heel diep in en blaast al de lucht weer uit.. gelukkig het is weer zomer en je kunt lekker genieten van de zon.. je loopt wat voor je uit te staren.. je bent meer dan 2000 km verwijderd van Nederland.. je kan je nog steeds niet voorstellen dat je nu lekker tussen de palmbomen loopt.. je bent op weg naar huis.. daar wacht een goede vriend op je… je loopt wat te fluiten en geniet van alles om je heen…
Ineens hoor je een vreemd geluid.. je splitst je oren en luistert nog eens.. het lijkt wel gezang.. je kijkt om je heen en slaat even stil… je ziet niks bijzonders.. je loopt een aantal stappen vooruit en het lijkt wel als of het geluid steeds dichter bij komt.. maar nu is het geluid vermengt met een ander vreemd geluid.. je begrijpt er niks van….
Je bedenkt je wat het kan zijn… kinderen die aan het spelen zijn? neehh dat kan niet… je kan het niet laten en loopt de bosjes in.. het geluid komt steeds dichterbij… je kijkt heel verbaast op… je knippert met je ogen… he wat zie je daar nou.. je neemt nog 2 passen en staat ineens stil… je kon je ogen niet geloven.. je wist niet wat je zag.. daar in de verte zag je de mooiste waterval.. het leek wel de hemel.. zo mooi.. je hapt naar adem.. je ziet nog iets hemels staan.. het is een mooie dame.. ze heeft mooi stijl haar… haar haren lijken wel gouden lokken.. ze heeft een mooi figuur.. het lijkt wel een engel.. je kijkt nog eens goed.. droom je nou niet? je knijpt weer met je ogen en voor de zekerheid knijp je nog eens in je arm… zo mooi en zo vreemd tegelijk…
Ineens schrik je.. je weet niet wat je ziet.. je voelt je hartkloppen.. je gaat gauw achter een grote boom staan.. je houd je adem in.. in de hoop dat ze je niet zal zien… je kan je adem niet langer inhouden je hart springt op hol.. het lijkt wel.. het lijkt wel.. als of ze jouw kant op komt lopen.. je weet niet wat je moet doen.. je blijft levenloos staan… er gaan we duizend gedachten door je hoofd.. wat zal ze wel niet denken dat je haar aan het bespioneren bent… maar je krijgt de kans niet om verder te denken.. je staat oog in oog met haar.. ze is nog mooier dan net.. ze heeft zulke mooie groene ogen.. je weet niet wat je ziet.. je hart klopt nog harder dan net…
Je weet niet hoe je moet reageren.. wat wil ze van je???
Zonder iets te zeggen pakt ze jouw hand vast.. ze neemt je mee… je kan het nog steeds niet geloven.. je bent nu al aan het bedenken hoe je dit straks gaat uitleggen aan je vrienden.. maar je geeft je over aan het moment en loopt met haar mee.. ze heeft zulke mooie zachte handen.. het voelt zo fijn aan.. daar loop je hand in hand met een engel.. wie had dat ooit verwacht…
Ineens staat ze stil.. jullie zijn 1 meter verwijderd van de mooie hemels vijver. wat zou ze nu gaan doen.. je hebt haar niet eens horen praten.. ze kijkt je aan met haar mooie grote groenen ogen.. je begint te happeren en te trillen.. heel lief gaat ze met haar vinger over je lippen.. en fluistert dat je niet bang hoeft te zijn… je geeft je over aan het moment.. ze staat zo dicht bij je.. ze ruikt zo lekker.. ze komt steeds dichter bij.. je schrikt.. ze is echt zo mooi.. zo engelachtig mooi…. Haar lippen zijn nog enkele centimeters verwijderd van die van jou.. je staat te trillen.. je hart klopt bijna buiten je lichaam.. je bloed stroomt nog sneller door je lichaam… het lijkt wel als of je gaat flauw vallen.. niet dat je weet hoe dat voelt.. maar je doet je best om niet aan haar te laten merken dat je zenuwachtig bent.. heel voelt haar adem zo dicht bij.. haar heerlijke geur.. je voelt haar lippen op die van jouw.. er gaan nu wel duizend hormonen door je lichaam.. je wil gillen.. je wil springen dansen, maar je houd je in….haar lippen voelen zo zacht aan… ze zoent zo lekker en intens…
Je voelt haar hand over je rug glijden… steeds verder naar beneden… je wil dat er nooit een eind komt aan dit moment… ze kan zo lekker zoenen.. ineens voel je dat ze het knoopje van je blouse openen wil maken.. je laat haar je gang gaan.. het liefst zou je willen dat ze je blouse van je lichaam af rukte maar dat deed ze niet.. nog niet.. ineens gebeurde het net zoals in je dromen.. ze trok het bloesje van je lichaam af… voorzichtig zakte jij door je knieën. zij volgde jouw bewegingen… en je voelde de adrenaline door je lichaam aan.. ineens.. ze ze daar.. daar waar jij wil.. voorzichtig maakt ze je bovenste broek knoop open… je krijgt bijna geen adem meer.. je zoent haar nog intenser dan net.. voorzichtig ga jij ook te werk.. daar lig je dan.. midden in het onbekende met het meisje van je dromen…..
Ineens hoor je daar ver ver in de verte een vreemde stem.. je wil gillen dat je nu niet.. juist nu niet gestoord wil worden.. maar voor je ook maar iets kunt zeggen… schrik je wakker… shit.. je moet naar stage.. damn je hebt je verslapen…

27-02-2002, 23:24


vriendjes?!?!?! zozo jij doet het

laterZ:blauwkus:

28-02-2002, 08:26
EXCELLENT!!!

28-02-2002, 11:23
Hallo Meisje.Hoe gaat het met je?Ik vond dit echt een mooi verhaal of wat het ook mag zijn,schrijf er maar gerust meer,ik zal er zeker naar kijken!Mijn complimenten,xxx Miss Temsamen

28-02-2002, 12:16


Hé Just-somebody,

Echt een prachtig verhaal, je weet de spanning er goed in te houden! Je hebt echt talent waar je gebruik van moet maken.

Hoop meer werken van je te mogen lezen.

Groetjes,
Bulma

28-02-2002, 15:35
hihihihi
Ik had genoten bij het lezen. Maar deed net alsof zij een hij was. Maar vond het een mooie verhaal met een minder leuk afloop. Hij was bijna klaargekomen, die stomme wekker.

28-02-2002, 19:08
sarah22 toch... ik wilde er eerst zo'n wending aan geven, maar volgens mij kan de marokkaanse gemeeschap daar niet tegen... maar hou het de volgende keer in mijn achterhoofd

bulaman.. ik schrijf zo nu en dan.. wat verhaaltje en bedankt voor het compliment

temsamen.. dankje voor je leuke reactie en het gaat primaa met mij...

hee I_IF_YOU_LIKE_ME... ga gewoon slapen jij.. en draaom maar over k.. als je wel kan slapen... of heb je de hele nacht wakker gelegen van geluk!!! mwahhh

29-05-2011, 16:36
Ahh koetsiekoetsie