Bekijk volle/desktop versie : Je voelt je ongelukkig..



23-07-2009, 02:54
[Sind anderhalf jaar geleden is mijn leven drachtisch veranderd.De ene op de andere klap steeds te verwerken. Nu is het vakantie en ga ik bijna op vakantie alleen ik blijf me ongelukkig voelen als ik wil gaan slapen en als ik in de ochtend wakker word. Ik neem vrede met de situatie alleen pijn overheerst en dat zet zich om na een naar gevoel van ongelukkigheid.

Ik ben het zo zat! ]

23-07-2009, 02:56


J dat heb ik ook, geen school geen diploma. Geen toekomst, ik lijk wel een gangster zonder gouden sieraden man,

23-07-2009, 02:58
Ach komt goed joh.

23-07-2009, 03:00

Citaat door Fatiine:
Ach komt goed joh.



Inshalah

23-07-2009, 03:03



Citaat door Fatiine:
Ach komt goed joh.

vindt je het echt heel raar als ik zeg dat ik het vertrouwen even kwijt ben?

23-07-2009, 03:04
Insha'Allah NCL, een opleiding kan je zo volgen gewoon goed zoeken en ga iets volgen wat je leuk vind en waar je later geen spijt van krijgt. Heb een beetje vertrouwen he, ook jij hebt een toekomst en Insha'Allah vol met verassingen, geluk en een goede gezondheid.

23-07-2009, 03:06

Citaat door Fatiine:
Insha'Allah NCL, een opleiding kan je zo volgen gewoon goed zoeken en ga iets volgen wat je leuk vind en waar je later geen spijt van krijgt. Heb een beetje vertrouwen he, ook jij hebt een toekomst en Insha'Allah vol met verassingen, geluk en een goede gezondheid.



inshallah zal mijn toekomst zo zijn, ik heb er geen vertrouwen in maar Inshallah komt er nog wat van

23-07-2009, 03:11

Citaat door WentworthMiller:
vindt je het echt heel raar als ik zeg dat ik het vertrouwen even kwijt ben?

Je vertrouwen in wat precies? Het leven, liefde?
Je moet er niet zomaar bij gaan zitten maar wel actie ondernemen als je echt ongelukkig bent.

23-07-2009, 03:15
Life sucks. Deal with it. Ander: sterf!

Liefs,
Rain.

23-07-2009, 03:15
Ik begrijp wat je voelt

23-07-2009, 03:26

Citaat door Raindrops.:
Life sucks. Deal with it. Ander: sterf!

Liefs,
Rain.

Wel een beetje lullig van je, maar om er toch maar op in te gaan, niet iedereen lijdt een rotleven. Je hebt gelukkige en ongelukkige momenten.
Het leven kan heel mooi zijn.
Maar mensen zijn opzich negatieve wezens aangezien 70 procent van je gedachtes per dag, negatief zijn. Daarom moet men positieve gedachtes crieeren en als het kan hier zelfs voor gaan zitten want zo crieer je positieve energieen.

23-07-2009, 07:39

Citaat door WentworthMiller:
[Sind anderhalf jaar geleden is mijn leven drachtisch veranderd.De ene op de andere klap steeds te verwerken. Nu is het vakantie en ga ik bijna op vakantie alleen ik blijf me ongelukkig voelen als ik wil gaan slapen en als ik in de ochtend wakker word. Ik neem vrede met de situatie alleen pijn overheerst en dat zet zich om na een naar gevoel van ongelukkigheid.

Ik ben het zo zat! ]



Meskine.
Het leven is niet makkelijk dat begrijp je toch wel.
Soms is het de tijd voor iemand anders om gelukkig te zijn. Maar alles keert altijd. Niets is zeker in het leven toch alleen belastingbetalen en dood gaan.
Mohim probeer jezelf eruit te trekken, want als je te lang in die sfeer hangt wordt je bitter.

23-07-2009, 08:17


Beste Wentworthmiller,

Het beste is om gewoon de minder leuke dingen op je levenspad te accepteren en proberen daaruit te leren. De minder leuke gebeurtenissen horen gewoon bij het leven, zonder dieptepunten zouden we anders de hoogtepunten in het leven niet kunnen waarderen en niet weten hoe het voelt om gelukkig te zijn.

Niets in het leven is verlies, als je leert er op het moment zelf ervan te genieten en in slechte tijden de fijne herinneringen terug te halen. Niets blijft voor altijd in dit leven, de enige garantie die we hebben in dit leven is de dood. Daarom moet je elke dag proberen om te leven en fijne herinneringen te maken. Immers je leven heb je voor 50 procent in eigen hand, maak dus er elke dag wat van!

groet,

babyit

23-07-2009, 08:41

Citaat door WentworthMiller:
[Sind anderhalf jaar geleden is mijn leven drachtisch veranderd.De ene op de andere klap steeds te verwerken. Nu is het vakantie en ga ik bijna op vakantie alleen ik blijf me ongelukkig voelen als ik wil gaan slapen en als ik in de ochtend wakker word. Ik neem vrede met de situatie alleen pijn overheerst en dat zet zich om na een naar gevoel van ongelukkigheid.

Ik ben het zo zat! ]


Hoe kan je van sara houden, als het leve niet ziet zitte...

23-07-2009, 08:54
Je hebt Sara en Amira toch?

Probeer niet te vergeten dat er ook heel veel is in je leven om wel gelukkig om te zijn! Verdiep je in de Islam en inshaAllah zal Allah swt het licht in je hart vergroten.