Bekijk volle/desktop versie : Je toekomstige/vriend/man gaat naar feesten in marokko



Pagina's : [1] 2 3 4 5

22-07-2009, 23:52
Zou je dat toe laten of zeg je dat je dat liever niet hebt. Dan hebik het over feesten na 10 uur bij strand enzo

22-07-2009, 23:58


Ik laat hem gaan.

23-07-2009, 00:00
Kijk als me vriend is laat ik hem gaan, maar me verloofd of man Hmm echt niet.. Me man wou dit jaar op vakantie alleen Nou laat hem echt niet alleeen gaaan marokkaanse meiden uit marokko zijn gevaarlijk

23-07-2009, 00:00

Citaat door Ghzalaa:
Ik laat hem gaan.



Dus gwn volle vertrouwen geven. maar vind je niet dat die gwn thuis moet zitten met familie of met neven in de straat ofzo

23-07-2009, 00:03



Citaat door -barbie:
Dus gwn volle vertrouwen geven. maar vind je niet dat die gwn thuis moet zitten met familie of met neven in de straat ofzo

Why should I? Ik ben niet verloofd of getrouwd met hem, en ook al zou dat het geval zijn dan nog zou ik hem laten. Moet ie allemaal zelf weten, als hij verstand had, dan zou ie nog niet eens eraan denken te gaan feesten.

23-07-2009, 00:04

Citaat door shitan:
Kijk als me vriend is laat ik hem gaan, maar me verloofd of man Hmm echt niet.. Me man wou dit jaar op vakantie alleen Nou laat hem echt niet alleeen gaaan marokkaanse meiden uit marokko zijn gevaarlijk


23-07-2009, 00:08

Citaat door Ghzalaa:



Echt, een vriendin van me ma heeft een zoon..
was getrouwd met een meid hij was stappel op der, na de vakantie zei hij in eens wil weg van je scheiden want heb een andere meid ontmoet in marokko.. En dan had hij en al een jaar conact mee en die meid wist dat hij getrouwd was en kinderen had

23-07-2009, 00:08

Citaat door Ghzalaa:
Why should I? Ik ben niet verloofd of getrouwd met hem, en ook al zou dat het geval zijn dan nog zou ik hem laten. Moet ie allemaal zelf weten, als hij verstand had, dan zou ie nog niet eens eraan denken te gaan feesten.


dus je vind dat de jongen die wel gwn gaat om te feesten (dan bedoel ik niet echt uitgaan) zowieso geen goeie jonge is omdat hij geen verstand heeft. je gaat ervan uit dat die het uit zich zelf niet doet. maar als die het wel doet laat je het toe

23-07-2009, 00:09

Citaat door shitan:
Kijk als me vriend is laat ik hem gaan, maar me verloofd of man Hmm echt niet.. Me man wou dit jaar op vakantie alleen Nou laat hem echt niet alleeen gaaan marokkaanse meiden uit marokko zijn gevaarlijk



nee alleen op vakantie gaan zou ik ook niet laten !! haah wat betreft die meiden wallah je hebt gelijk ze zijn zo wanhopig geworden niet normaal!

23-07-2009, 00:11
De vrouwen zijn idd gevaarlijk, je vertrouwd hem mischien wel maar die wijven daar zijn gataaarlijk...

Mijn Aanstaande was eergisteren met ze neven, en ze hadden een feest die neven zijn gegaan hij is naar huis gegaan en had mij gebelt en had gezegt dat zijn neven naar feest zijn gegaan, ik zei waarom ben je niet gegaan ga ook gewoon lekker naar die feest, hij zei ik zou 't ook niet leuk vinden als je zou gaan.. dus een man hoort eigelijk zelf verstand hebben, of tie nou moet gaan of beter thuis of voor de deur moet gaan zitten


Maar Ghair insha'allaah..

23-07-2009, 00:11

Citaat door shitan:
Echt, een vriendin van me ma heeft een zoon..
was getrouwd met een meid hij was stappel op der, na de vakantie zei hij in eens wil weg van je scheiden want heb een andere meid ontmoet in marokko.. En dan had hij en al een jaar conact mee en die meid wist dat hij getrouwd was en kinderen had

Oh my god. En ze wist dat hij getrouwd was. Pfff Allah n3el shitan.

23-07-2009, 00:12

Citaat door -barbie:
dus je vind dat de jongen die wel gwn gaat om te feesten (dan bedoel ik niet echt uitgaan) zowieso geen goeie jonge is omdat hij geen verstand heeft. je gaat ervan uit dat die het uit zich zelf niet doet. maar als die het wel doet laat je het toe

Jep. Ik ga er vanuit dat die het niet doet, doet hij dat wel, zijn pakkie an. Dan moet die niet denken dat ik nog normaal doe tegen hem.

23-07-2009, 00:13



Citaat door -barbie:
nee alleen op vakantie gaan zou ik ook niet laten !! haah wat betreft die meiden wallah je hebt gelijk ze zijn zo wanhopig geworden niet normaal!



JA, Ik weet nog een keer in marokko.. Was toen nog niet getrouwd maar liep met me oom zo close, zijn arm vast.. Nouu meiden probeerde hem toch nog te regelen gewoon voor me neus, stel je voor ik was ze vrouw

Zelf me oom zei tfoee meiden uit marokko zijn hoeren geworden gewoon respectloos..

23-07-2009, 00:13

Citaat door -barbie:
dus je vind dat de jongen die wel gwn gaat om te feesten (dan bedoel ik niet echt uitgaan) zowieso geen goeie jonge is omdat hij geen verstand heeft. je gaat ervan uit dat die het uit zich zelf niet doet. maar als die het wel doet laat je het toe


Het hoeft niet gelijk een slechte jongen tezijn, maar als hij weet het is slecht is het tog beter om niet te gaan

Als hij tog gaat of niet gelijk te zijn dat tie gekke dingen gaat doen of een slechte jongen is..

Fluisteringen van sytan daar is waar je voor moet uitkijken !!

23-07-2009, 00:14

Citaat door Ghzalaa:
Oh my god. En ze wist dat hij getrouwd was. Pfff Allah n3el shitan.



Ja, zijn echt erg.. Want ze ruiken Nl! ze hebben echt schijt om van een andere vrouw af te pakken..
Weet je wat het ergste was, hij was niet eens gescheiden met die vrouw en stuurde die wijf altijd geld

Pagina's : [1] 2 3 4 5