Bekijk volle/desktop versie : lees dit en help me aub



Pagina's : [1] 2 3

15-05-2004, 21:48

Citaat door iemen22:
ik ga me eerst voorstellen.Ik ben een marokkaanse jongevrouw van 22 jaar en ik heb een dochter van 3 jaar en een zoontje van 1 jaar.Ik ben uitgehuwelijkt door mijn ouders (ik woonde in marokko) toen ik 18 jaar was.Ik kreeg na een jaar een dochter.Ik leefde in een hel met mijn exman.Hij sloeg mij iedere dag voor kleine dingetje zoals het eten niet op tijd klaar.Ik leefde in een hel zonder steun van familie en ouders.Daarna werd ik zwanger.Ik werd zo erg mishandeld tijdens mijn zwangerschap dat ik was weggelopen van mijn man.Ik leefde echt een week buiten met mijn dochtertje totdat ik eindelijk in een vrouwenopvang werd geplaatst door de politie.Intussen wist ik dat mijn exman met alle vrouwen naar bed ging wie hij maar te pakken kon krijgen.Ik had daadoor echt meer en meer verdriet en ik schaam me nog steeds tegenover mijn kinderen.Mijn ouders willen geen contact meer met mij hebben (ze wonen in marokko) ze denken dat het mijn schuld is.Ik heb ze bijna 5 jaar niet gezien en dat doet mij ontzettend veel pijn.Ik heb nu eindelijk een appartementje gekregen van de gemeente.Maar ik zit zonder geld straks om eten en drinken voor mijn kinderen te kopen.Want hulp krijg ik niet meer als ik niet meer in de vrouwenopvang woon.Ik heb echt helemaal niks.Ik heb bij de gemeente uitkering gevraagd maar dat kan tot wel 8 weken duren.Wat moet ik doen?ik krijg volgende week al dat appartmentje.Ik zit echt zonder 1 cent en zonder zelfs een bed voor mijn kinderen.Ik heb contact gezocht met een maatschappelijk werkster maar ja die kunnen mij niks bieden.Ik zit echt in mijn eentje met al die problemen en mijn kinderen zijn ook de dupe ervan.Help mij broeders en zusters wat moet ik doen om in ieder geval die 8 weken te overleven??help me aub want ik ben echt hopeloos.

Ik wil mijn naam niet geven hierzo als je mij kan helpen stuur dan aub vandaag nog een pm, alstjeblieft!
Ik kan alleen deze week op internet daarna niet meer.
.

15-05-2004, 23:33


La hawla wala quwata illa billah...

Meid waar zit je momenteel, in welke stad????

wasalaam

15-05-2004, 23:34
Trouwens meid, de gemeente kan jou en je kinderen niet zomaar op straat zonder geld sturen. Je kan volgens mij bij de bijstand een voorschot krijgen!

Heb je hier verder geen familie of vrienden kennissen etc??

15-05-2004, 23:56
Waarom gaan mijn voelsprieten weer overeind staan???????????????????

16-05-2004, 00:28


La Hawla Wa La Quwata Illa Billah..

Meid Als Je Iets Wilt Moet Je PM'en..

16-05-2004, 04:16
Als dit verhaal echt is, ben ik bereid om een hele week boodschappen voor jou te doen.

16-05-2004, 23:39
aaah meskiena!!!! alahieshefiek

17-05-2004, 00:02
ik schrik echt van dit verhaal...

17-05-2004, 12:49
Als je uit buurt van utrecht komt wil met al liefde helpen
Want dat kan niet zo .

ik hoor het van je

gr maro

17-05-2004, 16:07
Vertel me waar je woont, ik doe ook een week de boodschappen voor je.

17-05-2004, 17:03
gebanned

18-05-2004, 19:47

Citaat:
Origineel gepost door Hadria
Als dit verhaal echt is, ben ik bereid om een hele week boodschappen voor jou te doen.
How sweeettt!!!

19-05-2004, 02:29



Citaat:
Origineel gepost door iemen22
ik ga me eerst voorstellen.Ik ben een marokkaanse jongevrouw van 22 jaar en ik heb een dochter van 3 jaar en een zoontje van 1 jaar.Ik ben uitgehuwelijkt door mijn ouders (ik woonde in marokko) toen ik 18 jaar was.Ik kreeg na een jaar een dochter.Ik leefde in een hel met mijn exman.Hij sloeg mij iedere dag voor kleine dingetje zoals het eten niet op tijd klaar.Ik leefde in een hel zonder steun van familie en ouders.Daarna werd ik zwanger.Ik werd zo erg mishandeld tijdens mijn zwangerschap dat ik was weggelopen van mijn man.Ik leefde echt een week buiten met mijn dochtertje totdat ik eindelijk in een vrouwenopvang werd geplaatst door de politie.Intussen wist ik dat mijn exman met alle vrouwen naar bed ging wie hij maar te pakken kon krijgen.Ik had daadoor echt meer en meer verdriet en ik schaam me nog steeds tegenover mijn kinderen.Mijn ouders willen geen contact meer met mij hebben (ze wonen in marokko) ze denken dat het mijn schuld is.Ik heb ze bijna 5 jaar niet gezien en dat doet mij ontzettend veel pijn.Ik heb nu eindelijk een appartementje gekregen van de gemeente.Maar ik zit zonder geld straks om eten en drinken voor mijn kinderen te kopen.Want hulp krijg ik niet meer als ik niet meer in de vrouwenopvang woon.Ik heb echt helemaal niks.Ik heb bij de gemeente uitkering gevraagd maar dat kan tot wel 8 weken duren.Wat moet ik doen?ik krijg volgende week al dat appartmentje.Ik zit echt zonder 1 cent en zonder zelfs een bed voor mijn kinderen.Ik heb contact gezocht met een maatschappelijk werkster maar ja die kunnen mij niks bieden.Ik zit echt in mijn eentje met al die problemen en mijn kinderen zijn ook de dupe ervan.Help mij broeders en zusters wat moet ik doen om in ieder geval die 8 weken te overleven??help me aub want ik ben echt hopeloos.

Ik wil mijn naam niet geven hierzo als je mij kan helpen stuur dan aub vandaag nog een pm, alstjeblieft!
Ik kan alleen deze week op internet daarna niet meer.
salaam imane,

echt triest meskiena je hebt veel moeten doormaken!! Ze kunnen je het echt niet maken om zomaar jou op straat te zetten zonder geld, je hebt eenmaal kinderen etc..! Ik loop stage momenteel en help mensen met juridische problemen!! Dus inchallah kan ik je helpen contacten opnemen met verschillende instanties dit kan niet zomaar!!! Je moet er achterna, maar ik begrijp je je staat hopeloos en machteloos, maar je hebt nog goede zusters en broeders die je graag willen helpen zoals ik al zie van de reacties hierboven mashallah!!

ik spreek je gauw inchallah laat wat van je horen als je me nodig hebt!

ma3a salama groetjes jihanetje

19-05-2004, 18:36
Ik wilde haar echt helpen .
Ook boodschappen doen of kleertjes kopen voor de kinderen.
Maar waarom is ze gebanned?


20-05-2004, 15:48
je kan wel goed nederlands schrijven terwijl je hier maar 4 jaar woont.
sorry maar ik gelooft je verhaal niet, je hebt wel geld voor een pc en internetaansluiting.

Pagina's : [1] 2 3