Bekijk volle/desktop versie : wie heeft verstand van MP4's...Ik heb jullie hulp nodig



21-07-2009, 22:20
Ik heb net een mp4 gekocht, die van barsmit, zo een touchscreen

Nou wilde ik extra plaats zodat ik meer bestanden kon neer zetten. Ik heb dus een kleine card gekocht, het heet microSDHC card. Die verkoper zei dat deze zou werken. Het probleem is, als ik het op de computer aansluit, kan ik die card niet vinden, en heb ook geen extra plaats op mijn mp4

Wie heeft hier verstand van en kan mij helpen...Want mijn geduld raakt op en heb alles geprobeerd

22-07-2009, 00:23


Weet je zeker dat je hem goed in de kaartlezer hebt gestopt? En wat voor kaartlezer heb je? Ingebouwd in je pc kast?

22-07-2009, 00:42

Citaat door Jeweetog:
Weet je zeker dat je hem goed in de kaartlezer hebt gestopt? En wat voor kaartlezer heb je? Ingebouwd in je pc kast?


Ja ik denkt het wel, die card zit in de mp4, en daarna heb ik de mp4 aangesloten op de computer

22-07-2009, 00:44
Had je wel/geen CD bij je mp4 speler gekregen? Zoja, installeer de software die er op zit en sluit je mp4 speler opnieuw aan.

22-07-2009, 00:50


Kijk anders even bij bekende of ze toevallig geen card reader voor het SD kaartje. Vaak zitten op laptops deze readers als ingebouwd. Kijk even of het kaartje het wel doet maar in principe zou je dat kaartje ook via je MP4 speler moeten kunnen bekijken.

22-07-2009, 19:35
bedankt voor jullie hulp
Ik ben gewoon terug gegaan naar de winkel en heb een ander gehaald, en deze lukt gelukkig wel...