Bekijk volle/desktop versie : Man parkeert auto in politiebureau



20-07-2009, 17:58
Een man in Zaandijk is met zijn auto het plaatselijke hoofdbureau van de politie binnengereden. Er vielen geen gewonden en de man kon ter plekke worden aangehouden.
Man rijdt politiebureau binnenslideshow
De man reed rond 09.30 uur met zijn personenauto door een poortje en de schuifdeuren tegen de balie van het hoofdbureau van het korps Zaanstreek-Waterland.

Een agente kon net op tijd opzij springen en kwam met de schrik vrij. Ook de agenten achter de balie en de dader bleven ongedeerd.


Opzet

De politie twijfelt er niet aan dat er sprake is van opzet. Welke aanwijzingen daar op duiden is niet bekendgemaakt.

De 51-jarige bestuurder is gearresteerd op verdenking van poging to doodslag, zware mishandeling en vernieling.

De pui en de toegangsdeuren van het bureau op de begane grond raakten zwaar beschadigd. De balie bleef overeind, maar liep ook forse schade op.

Nu.nl

20-07-2009, 18:06


Er zijn ook foto's hier de link: http://www.nu.nl/algemeen/2045090/man-parkeert-auto-in-politiebureau.html

20-07-2009, 18:27
Technische storing hahaha

20-07-2009, 18:37
Ze hebben er niet bij vermeld over het 'waarom'.

Hij heeft dat gedaan, omdat de politie niet wou ingrijpen.. zijn ex ging met een zware crimineel, en hij wou niet dat zijn kinderen bij hem in de buurt kwamen, hij heeft meerdere malen geklaagt, en er is geen actie ondernomen.

Dan kan je van die acties verwachten

20-07-2009, 19:04



Citaat door riffiachiicCa:
Ze hebben er niet bij vermeld over het 'waarom'.

Hij heeft dat gedaan, omdat de politie niet wou ingrijpen.. zijn ex ging met een zware crimineel, en hij wou niet dat zijn kinderen bij hem in de buurt kwamen, hij heeft meerdere malen geklaagt, en er is geen actie ondernomen.

Dan kan je van die acties verwachten


Was het een Nederlander?

20-07-2009, 19:06

Citaat door karim010:
Was het een Nederlander?


Als er geen afkomst word vermeld is het altijd een Hollander.

De terrorist! Zomaar de levens van ambtenaren in functie in gevaar brengen!

Zou me niet verbazen als dat de neef van Karst T. is.

20-07-2009, 19:25

Citaat door riffiachiicCa:
Als er geen afkomst word vermeld is het altijd een Hollander.

De terrorist! Zomaar de levens van ambtenaren in functie in gevaar brengen!

Zou me niet verbazen als dat de neef van Karst T. is.


Karst T. in Apeldoorn, Karst B. in Duitsland en nu rijdt Karst G. door een politiebureau. Kan niet gekker worden

20-07-2009, 20:23
weyoow echt gekkewerk

20-07-2009, 20:27
Misschien wou ie de agenten laten zien dat het leven spannender kan zijn dan alleen bonnetjes uitschrijven.

20-07-2009, 20:55

Citaat door Zuivelzachteman:




Citaat door Bouchnak:
Technische storing hahaha
Het zal niets met prettig gestoord van doen hebben...

Citaat door Mocro_tram:
Misschien wou ie de agenten laten zien dat het leven spannender kan zijn dan alleen bonnetjes uitschrijven.
Agressie over bonnetjes reageer je op de graaipaal af; niet op personen. Foei! Gedraag je!

Btw Wat vinden jullie van mijn avatar?

20-07-2009, 21:13

Citaat door MMVIII:
Het zal niets met prettig gestoord van doen hebben...
Agressie over bonnetjes reageer je op de graaipaal af; niet op personen. Foei! Gedraag je!

Btw Wat vinden jullie van mijn avatar?

Ik vind je avatar geweldadig en een teken van verloedering van onze normen en waarden. Je hebt totaal geen respect voor onze dienders. Schaam je diep!

20-07-2009, 22:08
Geert Wilder wil zker kamervragen en opheldering of niet?

20-07-2009, 22:50



Citaat door riffiachiicCa:
Ze hebben er niet bij vermeld over het 'waarom'.

Hij heeft dat gedaan, omdat de politie niet wou ingrijpen.. zijn ex ging met een zware crimineel, en hij wou niet dat zijn kinderen bij hem in de buurt kwamen, hij heeft meerdere malen geklaagt, en er is geen actie ondernomen.

Dan kan je van die acties verwachten



zou ik op hem inrijden niet op onschuldige ambtenaren