Bekijk volle/desktop versie : Er moet een nieuwe wet komen wat betreft bruiloften ........



19-07-2009, 20:56
[ Een vrouw die een bruiloft eist van 7000+ en haar man vindt het een te hoge bedrag, dan moet zij maar haar eigen bruiloft betalen. [ zo ook andersom, tjah, want je hebt tegenwoordig ook "mannen" die een bruiloft willen met toeters en bellen etc van 20.000.

Als ze beiden een bruiloft met toeters en bellen van 30.000 euro willen, dan gewoon 50/50, en dan lekker haram je huwelijksleven ingaan.]




Eens/Oneens?

19-07-2009, 20:57


Je kunt het toch ook halal doen?

19-07-2009, 20:58
Helemaal eens !

Ik vind dat, mensen die zoiets al zeggen voor ze getrouwd zijn, beter al kunnen annuleren !!

Gaan ze lopen ruziën over hoe hun bruiloft eruit zal zien, maar who cares?!!

19-07-2009, 21:04

Citaat door amira_mocro:
Je kunt het toch ook halal doen?

Halal en belachelijk duur gaat niet samen.

19-07-2009, 21:05


Sorry maar ik vind bruiloften echt bullshit..

Je betaald je helemaal kapot voor wat?

Jij als bruid maakt niks mee.. niemand herkent je trg want vincent van gogh is tekeer gegaan op je gezicht..

50% van de mensen die op je bruiloft komen, ken je niet eens..

En onze marokkaanen hebben altijd wel wat te zeiken...( het eten was niet lekker niet op tijd.. bla bla bla)

Ik ga me geld never nooit niet daar aan uitgeven..

19-07-2009, 21:06
Gwn lekker simpel houden. Mijn probleem is dat ik mijn jurk moet maken. Ik wil daar ook zelf voor betalen. Ik ben veel te kort voor een gehuurde jurk.

19-07-2009, 21:06

Citaat door Kawaiii:
Halal en belachelijk duur gaat niet samen.


Maar ik heb bij mijn reactie niet neer gezet, dat het duur moet zijn. Slechts dat het ook halal kan, does. Ik wil geen dure bruiloft. Het duurt maar een dag. En het is gewoon zonde, mensen hebben niet eens te drinken. En men geeft een fortuin uit aan een circus. Jurk aan jurk uit. Clown gezicht hier clown gezicht daar.

19-07-2009, 21:09

Citaat door amira_mocro:
Maar ik heb bij mijn reactie niet neer gezet, dat het duur moet zijn. Slechts dat het ook halal kan, does. Ik wil geen dure bruiloft. Het duurt maar een dag. En het is gewoon zonde, mensen hebben niet eens te drinken. En men geeft een fortuin uit aan een circus. Jurk aan jurk uit. Clown gezicht hier clown gezicht daar.

Precies. Vaak zijn het de vrouwen die een 'princessenbruiloft' willen waar de man amper bij kan zijn (als het niet gemengd is). Tjah, als je zo een bruiloft wil en je man vindt het belachelijk, dan vind ik dat ze het lekker zelf mogen betalen.

19-07-2009, 21:09

Citaat door chica_alhoceima:
Sorry maar ik vind bruiloften echt bullshit..

Je betaald je helemaal kapot voor wat?

Jij als bruid maakt niks mee.. niemand herkent je trg want vincent van gogh is tekeer gegaan op je gezicht..

50% van de mensen die op je bruiloft komen, ken je niet eens..

En onze marokkaanen hebben altijd wel wat te zeiken...( het eten was niet lekker niet op tijd.. bla bla bla)

Ik ga me geld never nooit niet daar aan uitgeven..



juist..

19-07-2009, 21:10
Wat ik heeeeeeeeeeeeeeel jammer vind aan de marokkaanse bruiloften, en hierbij bedoel ik dus die dure bruiloften met alles tip top eraan, dat mensen die het financieel niet zo goed vinden, DENKEN dat als ze geen bruiloft als de die geven, het niet goed is!

Maar laa hawli llaah, we leven echt in een omgekeerde wereld, wij gaan naar bruiloften toe waarvan we het vermoeden hebben dat er een mannelijke band zal optreden, waar er hoogstwaarschijnlijk ook gemengde gebeurtenissen zullen zijn!! Diegene die die bruiloft hebben gegeven, hebben sowieso moe3siyaats, en wij die er dan naartoe gaan?!!!

Stagfirullah!!! Allah is barhmartig en genadevol, maar wij moeten zeker berouw tonen en zulke zaken vermijden!!