Bekijk volle/desktop versie : Wat Vinden Jullie Hiervan??? Kijk Snel!



Pagina's : [1] 2

19-07-2009, 13:49
http://www.youtube.com/watch?v=zKl4XGg0IQo&feature=player_embedded

19-07-2009, 13:53


Helemaal naar de klote........................tfoe

19-07-2009, 13:54
Heb ik op tv gezien;het is overal hetzelfde....mannen zoeken vrouwen en andersom,maar zijn niet zo kieskeurig jammer genoeg..Leuk vond ik die stoere meiden die gingen rappen.Uiterlijk zegt weer niets over het innerlijk,blijkt ook maar weer

oh,dit is maar een klein stukje zie ik;tsja wel goed dat ze d'r maagdelijkheid wil bewaren,maar ze zijn eigenlijk te jong voor "vriendjes"

19-07-2009, 13:55
wat nou naar de klote

Ze heeft groot gelijk!!
In wat spreek je haar tegen ...

19-07-2009, 14:01


ewa ze kan ook "acteren" misschien is ze wel ontmaagd! want op tv gaf ze aan dat ze een vriendje heeft!

19-07-2009, 14:12
Leuk, ze heeft wel gelijk. Had ik maar de keuze.

19-07-2009, 14:12
wat naar de klote..... is nooit goed, hé !!

zij heeft helemaal gelijk !!!

19-07-2009, 14:17
Ze heeft wel gelijk...

Maar moet wel over die traditionele opvoeding lachen..als die zo traditioneel was waar is haar hijab dan, waarom epileert ze haar wenkbrauwen en waarom heeft ze dan vriendjes gehad..

19-07-2009, 14:56
ewa mohiem, je mag vriendje, epileren enzo, maar ze WEL maagd, dat kunnen weinig dames hier zeggen op m.nl
ewa het is gewoon een feit!

19-07-2009, 15:05

Citaat door Chahid_:
ewa mohiem, je mag vriendje, epileren enzo, maar ze WEL maagd, dat kunnen weinig dames hier zeggen op m.nl
ewa het is gewoon een feit!


Dat is wel zo..Vindt verder haar gedachtengang ook wel goed..MachaAllah!

19-07-2009, 15:06
ewa zo hoort het! ik hou van een TRADITIONELE dame, maar wel van DEZE tijd

19-07-2009, 15:14

Citaat door Chahid_:
ewa zo hoort het! ik hou van een TRADITIONELE dame, maar wel van DEZE tijd


InchaAllah zul je zo een dame vinden, wens je het beste InchaAllah..!!

19-07-2009, 15:17


el Nour, soukrhan a poppetje

eindelijke iemand met een goed hart en verwensingen! die andere mocro's lijken wel of ik uit hun portemonnee wil stelen! ze gunnen een ander zelfs geen graantje! hahaha

in deze zijn Turken 100000000000000x beter dan mocros! zij helpen elkaar, gunnen elkaar goede dingen, en staan voor elkaar klaar., maar als jij succes hebt, dan ben je gewoon de boeman en gaan ze net zolang door tot je failliet bent.... erg he???

19-07-2009, 15:22

Citaat door Chahid_:
el Nour, soukrhan a poppetje

eindelijke iemand met een goed hart en verwensingen! die andere mocro's lijken wel of ik uit hun portemonnee wil stelen! ze gunnen een ander zelfs geen graantje! hahaha

in deze zijn Turken 100000000000000x beter dan mocros! zij helpen elkaar, gunnen elkaar goede dingen, en staan voor elkaar klaar., maar als jij succes hebt, dan ben je gewoon de boeman en gaan ze net zolang door tot je failliet bent.... erg he???


Geen dank..

Weet je Chahid_ het is niet dat iedereen zo is, er zijn overal wel rotte appel..
Ze moeten er alleen nog achterkomen, zodra ze zich meer gaan verdiepen in de Islam dan gaan ze de liefde van Allah Swt en de Islam ontdekken en dan begrijpen ze dat het leven veel mooier is als je elkaar wat gunt, als je elkaar help etc...
Het gevoel wat je krijgt wanneer je iemand hebt geholpen of iets goeds hebt gedaan is onbetaalbaar..

En weetje een ieder van ons heeft wel iets goeds in zich, dat moet wel want iedereen is door Allah Swt geschapen alleen bij de een zit dat goede wat dieper dan bij de ander..

19-07-2009, 15:44
ewa ik schud je bij deze de hand hahahha
jij bent echt goed op de hoogte van de diepste van de mens: El Iman

( ik loop hier nu de geleerde te spelen, maar hoop dat ik de juiste woord heb) hahha

Pagina's : [1] 2