Bekijk volle/desktop versie : Wat vinden jullie ervan.

15-05-2004, 12:37
dat marokko het wk 2010 niet mag organiseren een zuid Afrika wel speelt politiek hiet een rol of niet , want ik denk niet dat die ouwe Nelson mandela Voor zijn plezier naar zurich komt.

15-05-2004, 14:46

jah denk ik ook maar allah oealem

15-05-2004, 18:19
Dat wist ik niet eens..

15-05-2004, 18:58
ik begrijp het niet, wat is er aan de hand met het WK?

15-05-2004, 19:05

Tuurlijk vriend, politiek speelt altijd een rol. Maar ik begrijp niet waar jullie je druk om maken. Wij als Marokkaanse volk profiteren niet echt van de grote koek. De stadions worden gebouwd door Spaanse en Franse architecten, de wegen die extra aangelegd ZOUDEN worden ZOUDEN door franse bedrijven worden aangelegd. Het marokkaanse budget is zwaar aangetast, 5 Miljard dollar is niet niks. We zitten nu met stadions die gebouwd worden, maar ja wat moeten we ermee??

De Marokkanen moet eens goed nadenken en denken aan het welzijn van het MAROKKAANSE VOLK. Men moet wegen, ziekenhuizen, scholen etc. financieren, zorgen dat de marokkaanse infrastructuur verbetert, zodat het MAROKKAANSE VOLK er profijt van heeft.

16-05-2004, 16:33

Citaat:
Origineel gepost door Atlasleeuw
Tuurlijk vriend, politiek speelt altijd een rol. Maar ik begrijp niet waar jullie je druk om maken. Wij als Marokkaanse volk profiteren niet echt van de grote koek. De stadions worden gebouwd door Spaanse en Franse architecten, de wegen die extra aangelegd ZOUDEN worden ZOUDEN door franse bedrijven worden aangelegd. Het marokkaanse budget is zwaar aangetast, 5 Miljard dollar is niet niks. We zitten nu met stadions die gebouwd worden, maar ja wat moeten we ermee??

De Marokkanen moet eens goed nadenken en denken aan het welzijn van het MAROKKAANSE VOLK. Men moet wegen, ziekenhuizen, scholen etc. financieren, zorgen dat de marokkaanse infrastructuur verbetert, zodat het MAROKKAANSE VOLK er profijt van heeft.
Je haalt de woorden uit mijn mond....

17-05-2004, 12:19
helemaal mee eens maat
wel jammer eigenlijk
maar ja beslemaaaaa

17-05-2004, 13:14

Citaat:
Origineel gepost door Atlasleeuw

Helemaal mee eens.......