Bekijk volle/desktop versie : Wat zoekt hij in een vrouw?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

17-07-2009, 23:59
Dag dames. Ik zie hier nogal wat verwarring ontstaan over het één en ander wat betreft de man. Daarom bij deze een topic waarin ik zijn behoeftes uitgebreid uit de doeken doe. De heren mogen mij aanvullen uiteraard.

Ten eerste, wat wij in een man zoeken, heeft niets te maken met wat hij in de vrouw zoekt. Het blijft natuurlijk gissen naar wat een man echt wil. Is hij nou uit op een carrieretijger of een slagroomsoesje die dag en nacht thuis zit? Of misschien wel een mix van beiden? El mohim, hieronder het lijstje.

xDe man wil een dame met gevoel voor humor, eentje die hem laat lachen, na een rotdag op de werkvloer.

xDe man houdt niet van een jaloerse dame. Kijk er dus vooral niet van op als hij zonder pardon zijn oog op een ander laat vallen in jouw bijzijn.

xDe man wil een vriendelijk, rustig persoon. Niet te aardig, een beetje bitchy kan leuk zijn.

xDe man wil een dame die in staat is om voor zichzelf te zorgen. Je komt ook zelfverzekerder over, wat meestal samen gaat met een sterk karakter. Daar houden mannen van.

xDe man houdt van iemand met persoonlijkheid. Geen copycat die overal maar ja op knikt. Een dame met een eigen mening dus.

xDe man houdt niet van meiden die constant over hun gewicht klagen, over het haar dat maar niet wil zitten en de nagels die afbreken. Kortom: voor klagen moet je bij een vriendin zijn. Wil je de echte problemen opgelost zien? Stap dan naar de man. Die handelen doelgericht.

xDe man houdt van een meid die hem begrijpt. Iemand die niet doet alsof. Want geloof me, mannen hebben ook intuïtie. Probeer dus niet Oprah na te spelen. Je valt zo door de mand.


Citaat door ghalil:
de man houdt van een vrouw die haar positie in de islam kent


Dankjewel Ghalil.

Kortom, wees gewoon jezelf.

18-07-2009, 00:05


Ondankbare krullekoppen.

18-07-2009, 00:09
Dankjewel Dimitra.

18-07-2009, 00:13
Ik houd van Dimitra.

18-07-2009, 00:14


Awillie,mijn naam fout spellen.

18-07-2009, 00:15
Sieri tgray



18-07-2009, 00:16
Weetje, engeltje djelie...

Ik vraag me af waarom de rest wel meeleest, maar de beroert is om even te reageren.


18-07-2009, 00:18

Citaat door Dimitra:
Dag dames. Ik zie hier nogal wat verwarring ontstaan over het één en ander wat betreft de man. Daarom bij deze een topic waarin ik zijn behoeftes uitgebreid uit de doeken doe. De heren mogen mij aanvullen uiteraard.

Ten eerste, wat wij in een man zoeken, heeft niets te maken met wat hij in de vrouw zoekt. Het blijft natuurlijk gissen naar wat een man echt wil. Is hij nou uit op een carrieretijger of een slagroomsoesje die dag en nacht thuis zit? Of misschien wel een mix van beiden? El mohim, hieronder het lijstje.


xDe man wil een dame met gevoel voor humor, eentje die hem laat lachen, na een rotdag op de werkvloer.

xDe man houdt niet van een jaloerse dame. Kijk er dus vooral niet van op als hij zonder pardon zijn oog op een ander laat vallen in jouw bijzijn.

xDe man wil een vriendelijk, rustig persoon. Niet te aardig, een beetje bitchy kan leuk zijn.

xDe man wil een dame die in staat is om voor zichzelf te zorgen. Je komt ook zelfverzekerder over, wat meestal samen gaat met een sterk karakter. Daar houden mannen van.

xDe man houdt van iemand met persoonlijkheid. Geen copycat die overal maar ja op knikt. Een dame met een eigen mening dus.

xDe man houdt niet van meiden die constant over hun gewicht klagen, over het haar dat maar niet wil zitten en de nagels die afbreken. Kortom: voor klagen moet je bij een vriendin zijn. Wil je de echte problemen opgelost zien? Stap dan naar de man. Die handelen doelgericht.

De man houdt van een meid die hem begrijpt. Iemand die niet doet alsof. Want geloof me, mannen hebben ook intuïtie. Probeer dus niet Oprah na te spelen. Je valt zo door de mand.

Kortom, wees gewoon jezelf.


en je ging net zo lekker

18-07-2009, 00:19
Hhahaahaha topics over billen zijn veel belangrijker schat.

18-07-2009, 00:19
@ Mouhim: Leg uit?

18-07-2009, 00:20

Citaat door oujda_angel:
Hhahaahaha topics over billen zijn veel belangrijker schat.





Klopt, misschien had ik dat als titel moeten nemen.

18-07-2009, 00:22

Citaat door Dimitra:


Klopt, misschien had ik dat als titel moeten nemen.


Ja zo iets als:

Wat zoekt een man in de bil van een vrouw.



18-07-2009, 00:22




Antwoord: Verxxxxxng.

18-07-2009, 00:27
Het mannelijk geslacht blijft een mysterie voor mij.

18-07-2009, 00:28


@Zohra: Oversext ding.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7