Bekijk volle/desktop versie : Jongetje (9) bedreigd met vuurwapen



Pagina's : [1] 2 3

17-07-2009, 21:20
Een 9-jarig jongetje is gistermiddag in Amsterdam-Zuidoost mishandeld en bedreigd met een pistool. Daarbij zou ook zijn geschoten.

Het kind liep enkele blauwe plekken en mogelijk een hersenschudding op. Dat bevestigde een politiewoordvoerder naar aanleiding van een bericht op de lokale televisiezender At5.

De jongen was samen met zijn broertje op weg van de kinderopvang naar huis toen een 12-jarige jongen hem lastigviel. Zonder reden begon hij het kind te mishandelen. De oudere broer van de belager bedreigde hem daarop met een vuurwapen, waarbij hij een schot loste. De politie heeft het tweetal nog niet kunnen aanhouden. Ze neemt de zaak hoog op.



http://www.spitsnieuws.nl/archives/provinciaal/2009/07/jongetje_9_bedreigd_met_vuurwa.html

17-07-2009, 21:22


djeezis zeg,
de idioterie.

17-07-2009, 21:26
Je bent je bron vergeten, straks halen ze het bericht weg

verder te idioot voor woorden dat dergelijk dingen gebeuren
vraag me wel af waarom kinderen die op een kinderopvang zitten zonder ouder of verantwoordelijk volwassene naar huis gaan? Had die van 9 een kleiner kind opgehaald of zo? te raar en te vaag
ouders van de kinderen die dit overkomen is mogen ook wel bekeken worden

17-07-2009, 21:26
Sbahnelah wat er Allemaal kan Gebeuren In deze Wereld..!
Ahoedo Billah mina sitan iraziem..!

17-07-2009, 21:29


WTF

een 9jarige met een vuurwapen bedreigen

17-07-2009, 21:30

Citaat door Anne33:
Je bent je bron vergeten, straks halen ze het bericht weg

verder te idioot voor woorden dat dergelijk dingen gebeuren
vraag me wel af waarom kinderen die op een kinderopvang zitten zonder ouder of verantwoordelijk volwassene naar huis gaan?


Thanks...
Sja 9 jaar, het is ietwat jong, maar niet onoverkomelijk om alleen naar huis te gaan denk ik? Als hij bekend is in de buurt...

17-07-2009, 21:31
ze weten kennelijk wel wie het zijn anders wisten ze niet dat hij 12 is. maar onvoorstelbaar. deze jongens zullen vast nog wel vaker het nieuws halen in negatieve zin. nu worden ze thuisgebracht met een standje en krijgen de ouders wellicht een boete.

17-07-2009, 21:37

Citaat door sjourt:
Een 9-jarig jongetje is gistermiddag in Amsterdam-Zuidoost mishandeld en bedreigd met een pistool. Daarbij zou ook zijn geschoten.

Het kind liep enkele blauwe plekken en mogelijk een hersenschudding op. Dat bevestigde een politiewoordvoerder naar aanleiding van een bericht op de lokale televisiezender At5.

De jongen was samen met zijn broertje op weg van de kinderopvang naar huis toen een 12-jarige jongen hem lastigviel. Zonder reden begon hij het kind te mishandelen. De oudere broer van de belager bedreigde hem daarop met een vuurwapen, waarbij hij een schot loste. De politie heeft het tweetal nog niet kunnen aanhouden. Ze neemt de zaak hoog op.



http://www.spitsnieuws.nl/archives/provinciaal/2009/07/jongetje_9_bedreigd_met_vuurwa.html


waar slaat die foto van 4 jarige kinderen dan op?

17-07-2009, 21:43

Citaat door misbaksel:
waar slaat die foto van 4 jarige kinderen dan op?


hoe weet je dat die kinderen jarig zijn

of

hoe weet je dat die kinderen 4 jaar oud zijn

17-07-2009, 21:46

Citaat door sjourt:
Thanks...
Sja 9 jaar, het is ietwat jong, maar niet onoverkomelijk om alleen naar huis te gaan denk ik? Als hij bekend is in de buurt...


Dit is Amsterdam Bijlmer niet Appingedam ... een stadswijk met drukke wegen, altijd wel ergens gedoe en genoeg pedos om heel bang van te worden als je de daadwerkelijke aantallen zou kennen .. mensen kennen elkaar niet dus niemand die voor jou op je kind past
de sociale controle waar je in Appingedam nog op kan rekenen heb je hier niet

17-07-2009, 21:57

Citaat door sjourt:
Een 9-jarig jongetje is gistermiddag in Amsterdam-Zuidoost mishandeld en bedreigd met een pistool. Daarbij zou ook zijn geschoten.

Het kind liep enkele blauwe plekken en mogelijk een hersenschudding op. Dat bevestigde een politiewoordvoerder naar aanleiding van een bericht op de lokale televisiezender At5.

De jongen was samen met zijn broertje op weg van de kinderopvang naar huis toen een 12-jarige jongen hem lastigviel. Zonder reden begon hij het kind te mishandelen. De oudere broer van de belager bedreigde hem daarop met een vuurwapen, waarbij hij een schot loste. De politie heeft het tweetal nog niet kunnen aanhouden. Ze neemt de zaak hoog op.



http://www.spitsnieuws.nl/archives/provinciaal/2009/07/jongetje_9_bedreigd_met_vuurwa.html


sjong jong jong, 9 en 12 jaar en met pistol schieten
waar leven wij nouw en waar zijn de ouders

17-07-2009, 22:03

Citaat door Madini:
sjong jong jong, 9 en 12 jaar en met pistol schieten
waar leven wij nouw en waar zijn de ouders



oudere broer van die van twaalf had het pistool als ik het allemaal goed gelezen heb
met een beetje geluk zeker twee jaar ouder want dan gaat ie gewoon voor gaas .. boven de 14

17-07-2009, 22:03



Citaat door Anne33:
Dit is Amsterdam Bijlmer niet Appingedam ... een stadswijk met drukke wegen, altijd wel ergens gedoe en genoeg pedos om heel bang van te worden als je de daadwerkelijke aantallen zou kennen .. mensen kennen elkaar niet dus niemand die voor jou op je kind past
de sociale controle waar je in Appingedam nog op kan rekenen heb je hier niet


Mee eens, ik zou het ook niet zomaar laten gaan in z'n eentje.
Ik ken de Bijlmer, heb er 5 jaar gewoond tijdens mijn studie en eerlijk gezegd ben ik de eerste veilige hoek nog niet tegengekomen daar...
Ongelofelijk dat je daar rekening mee moet houden en je kind niet eens veilig alleen op straat kan laten gaan.

En schieten op een kind van 9??
GEK, hoor je me?!

17-07-2009, 22:06
loopt al
eve wissen

17-07-2009, 22:06

Citaat door sjourt:
Mee eens, ik zou het ook niet zomaar laten gaan in z'n eentje.
Ik ken de Bijlmer, heb er 5 jaar gewoond tijdens mijn studie en eerlijk gezegd ben ik de eerste veilige hoek nog niet tegengekomen daar...
Ongelofelijk dat je daar rekening mee moet houden en je kind niet eens veilig alleen op straat kan laten gaan.

En 12 jaar, een pistool??
Sjeez, toen begon ik bezig te zijn met: hoe zit mijn haar?



ach er zijn best veilige plekken tegenwoordig maar een clubje 9 jarige dat buiten speelt of een 9 jarige met jonger broertje (lees het bericht) vanaf kinderopvang richting huis ... toch wel verschil
pistool was weer een ouder broertje van die van 12

kinderopvang zit normaal niet op elke straathoek , een speeltuintje en een voetbalveld zitten dat hier wel .. velden genoeg ... en een groepje kinderen is ook veiliger voor pedo's want die jagen vooral om dat kind dat aan zijn of haar lot wordt overgelaten

Pagina's : [1] 2 3