Bekijk volle/desktop versie : mensen die roepen dat uiterlijk niet belangrijk is zijn zelf lelijk



Pagina's : [1] 2 3 4

17-07-2009, 20:10
Waar of niet waar?

Tuurlijk is innerlijk belangrijker maar het oog wil ook wat!
De een hoeft de ander niet uit te sluiten.. ik wil een man met een mooi innerlijk én uiterlijk.

17-07-2009, 20:11



Citaat door Surfster:
Waar of niet waar?

Tuurlijk is innerlijk belangrijker maar het oog wil ook wat!
De een hoeft de ander niet uit te sluiten.. ik wil een man met een mooi innerlijk én uiterlijk.




17-07-2009, 20:13
Die houden een ander voor de gek , maar vooral zichzelf

17-07-2009, 20:14
Prima, maar beweren dat persoonlijk die uiterlijk MINDER belangrijk vinden dan karakter lelijk zijn is de grootste onzin. Het ligt er simpelweg aan waar je voorkeur naar uit gaat. Het kan ook zijn dat iemand iets heeft meegemaakt in zijn/haar leven waardoor hij/zij zo denkt.

17-07-2009, 20:19



Citaat door Surfster:
Waar of niet waar?

Tuurlijk is innerlijk belangrijker maar het oog wil ook wat!
De een hoeft de ander niet uit te sluiten.. ik wil een man met een mooi innerlijk én uiterlijk.


als er geen vrouwen bestonden die het innerlijk belangrijker vinden dan uiterlijk, dan waren er hééééél veel mannen eenzaam!!!

17-07-2009, 20:21

Citaat door _soekeyna_:
als er geen vrouwen bestonden die het innerlijk belangrijker vinden dan uiterlijk, dan waren er hééééél veel mannen eenzaam!!!





Amen girl.

17-07-2009, 20:24
domste wat ik vandaag heb gelezen!

mooi is voor iedereen anders en Allah Subhana Ta'Ala heeft iedereen gelijk gemaakt. Dus ga geen onzin uitkramen.

Niemand is lelijk, er zijn alleen onverzorgde mensen!

17-07-2009, 20:28

Citaat door idealist3103:
domste wat ik vandaag heb gelezen!

mooi is voor iedereen anders en Allah Subhana Ta'Ala heeft iedereen gelijk gemaakt. Dus ga geen onzin uitkramen.

Niemand is lelijk, er zijn alleen onverzorgde mensen!

ga hier niet moeder theresa uithangen.

17-07-2009, 20:29
smaken verschillen ( gelukkig maar ! )
maar ik wil ook een mooie man hoor, tuurlijk hoeft het geen topmodel te zijn maar beetje fatsoenlijk koppie is een must

17-07-2009, 20:29
Niemand is lelijk, er zijn alleen onverzorgde mensen![/QUOTE]



hele onverzorgde mensen!!

17-07-2009, 20:31

Citaat door riffia24:
Niemand is lelijk, er zijn alleen onverzorgde mensen!




hele onverzorgde mensen!![/QUOTE]


hahahaha

17-07-2009, 20:31

Citaat door Surfster:
ga hier niet moeder theresa uithangen.


Spreek voor je zelf..

ik vind het echt onzin dat ''mooie'' mensen met ''mooie'' mensen moeten hebben.

maargoed, ga jij maar lekker topic's openen over paddo's en dildo's daar ben je nog lang niet klaar mee abla.

17-07-2009, 20:32



Citaat door fabulouss:


hele onverzorgde mensen!!



hahahaha [/QUOTE]


haha maar is wel zo heur.. iedereen is mooi alleen moet je je zelf verzorgen ik bedoel als je planten geen water geeft worden ze toch lelijk ( uitdrogen) en gaan ze dood?

17-07-2009, 20:33

Citaat door idealist3103:
Spreek voor je zelf..

ik vind het echt onzin dat ''mooie'' mensen met ''mooie'' mensen moeten hebben.

maargoed, ga jij maar lekker topic's openen over paddo's en dildo's daar ben je nog lang niet klaar mee abla.

blijf dan lekker bij topics over maagden en trouwen.. die zijn zooo leuk

17-07-2009, 20:35

Citaat door Surfster:
ga hier niet moeder theresa uithangen.


Wat ik mooi vind kan jij lelijk vinden. En wat jij lelijk vindt kan ik mooi vinden.

Daarom is iedereen mooi in de ogen van Allah .

Mensen die roepen dat uiterlijk niet belangrijk is geven meer om de innerlijkheid van de persoon met wie ze hun leven willen doorbrengen. Uiteindelijk zal de schoonheid toch vergaan.. make up zal je niet helpen, maar als je een goed innerlijk hebt.. zal dat de schoonheid behouden.

Pagina's : [1] 2 3 4