Bekijk volle/desktop versie : Agent als patatboer naar binnen bij ex-marinier



17-07-2009, 14:26
Agent als patatboer naar binnen bij ex-marinier in Coevorden

x DVHN | Gepubliceerd op 17 juli 2009, 09:39
x Laatst bijgewerkt op 17 juli 2009, 10:49

Vrij te gebruiken foto
coevorden -

Een patatbestelling bij een snackbar in Coevorden is de 39-jarige ex-marinier, die wordt verdacht van het ernstig verwonden van zijn 36-jarige vrouw, woensdag opgebroken.

In plaats van de patatboer bracht een agent in burger de bestelling naar zijn woning aan de Leen Heskampstraat in de Coevordense wijk Ossehaar.

De politie zocht woensdag naar allerlei manieren om de man buiten de woning op te pakken. Bij een eerdere aanhouding op 1 juli, wegens mishandeling van zijn vrouw, had hij staan zwaaien met een mes. De politie moest toen een groot aantal agenten inzetten en flink wat geweld gebruiken om de man te overmeesteren.

Woensdag was de vrees groot dat de ex-marinier, die lijdt aan een posttraumatische stress stoornis (ptss), zijn vrouw en kinderen wat zou aandoen. Hij zou getraumatiseerd zijn na een uitzending naar Joegoslavië in de jaren negentig.

De patatbestelling kwam als geroepen, want zo kon hij uit de woning worden gelokt. De patatbezorger werd op weg naar het huis staande gehouden door de politie, waarna een agent in burger de bestelling overnam en bij de woning aanbelde. Het arrestatieteam kon hem zonder grote problemen inrekenen. De politie wil niet zeggen hoe ze wist dat de man patat had besteld.

Bron

Laten we eens kijken, hoe zou de politie dit kunnen weten kunt kiezen uit twee opties...

Maar is wat, dat ptss is ook een kreet zoals in de tijd adhd en pdd was. Als ik het me allemaal aan zou laten praten heb ik een burn out, depressie, borderline trekken, afhankelijke pers stoornis, slaapstoornis en wat al niet meer...

Soms ontkom je er niet aan, maar vaak heb je zoveel stoornissen als je hulpverleners spreekt, afgezien van haar nut worden een hoop mensen alleen maar zieker van de ggz en methodes...

17-07-2009, 15:25


Raar verhaal.