Bekijk volle/desktop versie : Zlatan; 2e aankoop van FC Barcelona



Pagina's : [1] 2 3

17-07-2009, 13:34
FC Barcelona is druk bezig met zijn zomeraankopen, Zlatan Ibrahimovic is de 2e aankoop van de Catalaanse club. Bij de overdracht is een transfersom van 35 miljoen euro gemoeid + de diensten van Eto'o en Hleb (verhuurd). Zlatan is de 2e speler van Inter (Na Maxwell) die verhuist van Milaan naar Barcelona..

Dit meldt Marca, Sport en de officiële penya van FCB


Zonde van Eto'o, ik vind hem momenteel de beste spits ter wereld. Al hoe wel ik Zlatan completer vind (hij kan vrije trappen nemen e.d.)

17-07-2009, 13:38


Eerst zien, dan geloven...

Op dit moment zijn het alleen maar geruchten!

17-07-2009, 14:35
Als zlatan komt ajauw!.


Toch gaaaar dat eto'o barca zal verlaten

17-07-2009, 14:50
Barcelona Sign Ibrahimovic From Inter For €40m Plus Eto’o - Spanish Press
The Catalan press has reported that Barca have concluded the signing of 'Ibracadabra'...
17 Jul 2009 07:14:40
Zlatan Ibrahimovic - Inter - Serie A (Grazia Neri)

Barcelona have reportedly concluded the transfer of Zlatan Ibrahimovic from Inter.

According to Sport, Joan Laporta, Txiki Begiristain and Raul Sanllehi met with Massimo Moratti late on Thursday and an agreement was reached around midnight.

The transfer will see the Blaugrana part with €40 million plus Samuel Eto’o and Aliaksandr Hleb, with the Belarussian joining the Nerazzurri on a loan spell.

The Barcelona-based daily believes that Inter had initially informed the Blaugrana that Ibrahimovic was keen on moving to the Camp Nou, at which point the Catalan club contacted Eto’o, who immediately gave the part-exchange deal the green light.

And when Barca’s own negotiations with Valencia for David Villa all but collapsed, Laporta promptly contacted Moratti to arrange an emergency meeting last night upon receiving a request from the head coach, Pep Guardiola, to conclude the deal as soon as possible.

It is also speculated that ‘Ibracadabra’ will take a pay-cut in order to play for ‘El Tricampeon’ – and also ensure that he does not eclipse Lionel Messi – while Eto’o has allegedly demanded €13m from the San Siro outfit for a period of five years, or €65 million in total.

KS Leong, Goal.com


Ik vindt dit prachtig nieuws. Zlatan was de enige speler die ik mocht van Inter nu is inter niks meer zonder hem
Barca zal de wereldteam nu uitbreiden naar superteam Bij barca was alleen een topspits van klasse zlatan nodig en dat overstijgt real zijn aankopen.
Inshallah wordt dit officieel gemaakt. Eto'o topspits maar door zijn gedrag laatste tijd mag hij weg vindt ik.

17-07-2009, 14:51


Wel hypocriet van Laporta dan; Real voor vanalles uitmaken en een paar weken later precies hetzelfde doen.

Smerig hoor.

17-07-2009, 14:52
Yeaaaaaaaaaaaaaah, Zlatan bij Barcaaa ajauw!

Barca4ever10, zoals je zei Zlatan was ook enige waarom ik Inter aanmoedigde! Nu alleeeeen nog Fabregasssss!! En dan spelen 3/4 bij Barcelonaaaaaa!

17-07-2009, 16:11

Henry - Ibrahimovic - Messi

Iniesta - Touré - Xavi

Maxwell - Puyol - Marquez - Dani Alves

Valdes


17-07-2009, 18:38
Zlatannnnnnnnnnnnnnnnnn Binnen!!!

Erg sterke speler met zn gekke schot

17-07-2009, 18:40
Alleeen Nog Fabregas!

17-07-2009, 18:40

Citaat door Prodigy:
Wel hypocriet van Laporta dan; Real voor vanalles uitmaken en een paar weken later precies hetzelfde doen.

Smerig hoor.



Precies hetzelfde?

D8 van niet

17-07-2009, 18:42

Citaat door WeTheBest:
Precies hetzelfde?

D8 van niet

Hoezo niet?

17-07-2009, 18:46

Citaat door Prodigy:
Hoezo niet?


Totaal van real is veel groter

17-07-2009, 18:51



Citaat door Prodigy:
Wel hypocriet van Laporta dan; Real voor vanalles uitmaken en een paar weken later precies hetzelfde doen.

Smerig hoor.



Barca betaalt ''slechts'' 35 miljoen euro voor Zlatan. Real betaalde datzelfde bedrag voor een veel mindere speler, namelijk Benzema (en Robben overigens, vorige seizoen)

94 Miljoen voor Cristiano RonalWHO??

17-07-2009, 18:53
FCB is nog bezig met Ribery (B.Munchen), Bruno Alves (FC Porto) en Mascherano (Liverpool)...

17-07-2009, 18:56
Geeen fabregas?

Pagina's : [1] 2 3