Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : die zielige jongen in clip *** marokkanen

Pagina's : [1] 2

miss_prada
13-11-2002, 14:32

elke keer als die clip voorbij komt , wil ik hem dol graag zien maar aan de andere kant ook niet , om dat ik die swiempi met dat witte armloze truitje niet aan kan zien , hij gedraagt zich net een ******* , sorry voor mijn taal gebruik , ook bij top of the pops , trad hij met raymzter op , ik weet niet eens waarom hij op dat podium staat , hij kan niet zingen , niet dansen , en knap is hij bepaald ook niet, maar de rest van de clip is coooooooooool dat moest en even uit , hoe denken jullie er over! thallaaaaaaa

microsoft
13-11-2002, 15:54
zulke mensen noem ik plakkers dat schijnt ook een of andere rapper te zijn (wat ie rapt dat weet ik niet) maar dat zal niet veel moois zijn

Assia
13-11-2002, 16:36
dat liedje is bij jullie echt wel een hit, ik vind het eigenlijk geen goede hit al is hetgeen hij zegt waarheid.

ArabLady
13-11-2002, 17:18
wat is een swiempie?

microsoft
13-11-2002, 17:23

een f.l.ikkerig iemand een echte lekkertje

hamid19
13-11-2002, 17:29
dat is ali B...waar jullie het over hebben....hij rapt nederlands maar het valt reuze mee hoor... eet smakelijk straks allemaal! takabala allah

LijpeRapsteR
13-11-2002, 17:32
weetje wat ik minder vind van die rap is dat hij zecht ik kan behoorlijk spreken net als mohamed de profeet dat behoor je te weten, dat vind ik echt minder dat hij zich zelf met de profeet wil vergelijken. maar dat is mn mening. beslamma maryam

layla_moegroer
14-11-2002, 10:44
ik vind die jonge in wit t-shirt heel knap wallah ghataar :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: telkens als ik ga slapen moet ik altijd die liedje zingen van i'm in love with an alien dat doet me aan hem denken :D :D :Iluvu:

manal18meknes
14-11-2002, 10:47
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah

layla_moegroer
14-11-2002, 10:48
Origineel gepost door manal18meknes hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah :D :D :D ook vroeg wakker :D :D

layla_moegroer
14-11-2002, 11:30
Origineel gepost door Aicha79 Asalaam allemaal, Waarom praten jullie boelshit over mijn neef Ali B, ik weet niet of jullie het weten maar Ali B heeft goede nummers gemaakt, ga maar naar www.Grokster.nl en ga daar maar eens een paar nummers van ALI B downloaden... nou je gaat er zekers van opkijken. Trouwens Ali B is een hele goede vriend van Raymtzer, ze hebben samen gewerkt aan de nummer **** Marokkanen Dat hij niet zo mooi is, daar kan hij ook niets aan doen Allah heeft hem zo geschapen en daarvoor moet je Allah swt dankbaar voor zijn!! Trouwens het valt best wel mee, in het echt is het een schatje Wayama wij Marokkanen zijn de raarste wezen op deze aarde!!!! :zwaai: Aicha B salaam aicha neen hoor het was maar een geintje ik heb er toch ook bij geschrevn dat hij ghataar knap is k heb er wallah bij geschreven en wallah is wallah bij mij iwa is hij echt zo knap als op tielieviesie :D en die lied van ***mocro's vind ik tof maar die clip vind ik op niets trekken

emsoem
14-11-2002, 20:08
Origineel gepost door miss_prada elke keer als die clip voorbij komt , wil ik hem dol graag zien maar aan de andere kant ook niet , om dat ik die swiempi met dat witte armloze truitje niet aan kan zien , hij gedraagt zich net een ******* , sorry voor mijn taal gebruik , ook bij top of the pops , trad hij met raymzter op , ik weet niet eens waarom hij op dat podium staat , hij kan niet zingen , niet dansen , en knap is hij bepaald ook niet, maar de rest van de clip is coooooooooool dat moest en even uit , hoe denken jullie er over! thallaaaaaaa zieluuuuuuuuuuuug laat 'm toch lekker waarom moeten jullie altijd mensen afkraken op een gemeene mannier??? tfoe roddeltante onthoudt goed: allah kan je alles vergeven behalve als je over iemand hebt geroddelt je moet dan bij de gene zijn om vergiffenis vragen!!! =emsoem=

beppie_truus
14-11-2002, 20:34

zo slecht vind ik hem anders niet vind hem zelfs beter rappen dan raymzter

layla_moegroer
15-11-2002, 11:41
Origineel gepost door superhada tazzzzz jehh ***marokanen!!!!!!!!!ik word ziek van wijven zoals jullie!!!! is t jullie probleem als die jongens lelijk zijn of mooi????*****es!! jullie zullen ze niet eens meekrijgen,wees eens een keer trots op onze mgarba!!doen ze iets goeds is t nog niet goed?????!!!!!! als jullie m lelijk vinden kijken jullie toch niet naar de clip!!!en de clip is supervetttt en alle jongens en meisjes zien er lekker uit!!!!!! beetje jaloers misschien :vingers: :schrik2: nou voor alle posietieve mensen over raymzter en zijn gang,thallaw!!!!!!!!!!!!!! :zwaai: groetjes superhada het is niet omdat ik die clip NIET GOED VIND dat ik dan ook jaloers ben als je een topic opent weet je goed genoeg dat er mensen zijn die positieve en negatieve reacties geven het positieve dat k zei is dat ik hem een mooie jongen vind het negatieve is dat het een STOM clipje is daarmee uit en GELOOF ME ik ben ZEKER niet jaloers op zoiets ik ben jaloers op vrouwen die de islam correct proberen na te leven dus pleazzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :zwaai: :zwaai:

supermocro
17-12-2002, 00:03
vette clipje hoor

Pagina's : [1] 2