Bekijk volle/desktop versie : Zijn er ook mensen die zijn ingeloot voor geneeskunde?



Pagina's : [1] 2 3

16-07-2009, 12:32
Zo ja, aan welke universiteit en was het decentraal of centraal?

16-07-2009, 13:10


ben jij wel ingeloot?

16-07-2009, 14:29
Ik ben decentraal geselecteerd bij de UVA, hamdoelilah! En jij ?

16-07-2009, 14:40
Alle m.nl-ers die ik ken zijn uitgeloot inclusief ik zelf.

16-07-2009, 14:52


Echt waar? Woow, merkwaardig. Echt balen man, ik werd al gek bij de gedachte dat ik zou worden uigeloot. Heb je ook mee gedaan aan een decentrale selectie?

16-07-2009, 14:59
Ja, ik vind het ook gewoon heel erg vreemd.

Ja, ik heb mee gedaan aan de decentrale in Rotterdam. Afgewezen, helaas.

16-07-2009, 15:02
Gewoon doorzetten, volgend jaar BMW of Farmacie + vrijwilligerswerk en andere activiteiten en dan probeer je het gewoon bij een andere universiteit decentraal.

Je cijfers kun je niet verhogen, maar je kan je kansen voor de decentrale selectie wel verhogen. Volgend jaar kun je dan gewoon weer decentraal en centraal meeloten.

16-07-2009, 16:47
Ik, maar mijn gemiddelde was hoger dan 8.0
Ga geneeskunde doen in Leiden

16-07-2009, 17:15
Echt jammer voor diegenen die zijn uitgeloot. Ik heb het zelf ook meegemaakt, is gewoon fucked up.


Maar maak een goede keuze. Kies een studie die je verder wilt afmaken en ga er niet van uit dat je ingeloot gaat worden de volgende jaren.

Succes.

16-07-2009, 18:09

Citaat door Nailpolish:
Ik, maar mijn gemiddelde was hoger dan 8.0
Ga geneeskunde doen in Leiden


Goed man! Waarom Leiden? Woon je daar gewoon in de buurt of heb je er echt voor gekozen. Ik had mee gedaan aan zo'n meeloopdag voor geneeskunde daar en ik vond er echt niks aan.

16-07-2009, 20:30
uitgeloot.... zucht

Ookal wil je zooograag, misschien meer dan iemand die voor de fun meeloot, kan je je droom niet verwezelijken.. Echt balen zeg!

Ik heb ook in belgie een toelatingstoets gedaan, maar niet gehaald (23% van de nl-ers slaagt, dus ik had er niet op gerekend)..

mohiem ik heb alles gedaan wat in mijn macht was dusssss niks aan te doen.

17-07-2009, 00:28

Citaat door sanae_88:
uitgeloot.... zucht

Ookal wil je zooograag, misschien meer dan iemand die voor de fun meeloot, kan je je droom niet verwezelijken.. Echt balen zeg!

Ik heb ook in belgie een toelatingstoets gedaan, maar niet gehaald (23% van de nl-ers slaagt, dus ik had er niet op gerekend)..

mohiem ik heb alles gedaan wat in mijn macht was dusssss niks aan te doen.

Ik begrijp hoe je je voelt. I feel the same way. Waarom doe je niet nog een keer die toelatingstoets in Belgie? Ik bedoel, je weet nu immers wat je te wachten staat. Misschien kun je je er nu wat beter op voorbereiden?

Wat ben je nu van plan te doen?

17-07-2009, 10:04


Ik ben ook ingelooot!!, kan het nog steeds niet geloven toen ik het gisterochtend zag. Ik heb heel de buurt bij elkaar geschreeuw (A)

Echt jammer voor diegene die zijn uitgeloot man, ik had zelf geen tweede keus, en ik zou echt niet weten wat ik moest doen als ik uitegloot werd
aan diegene, veel succes en blijf proberen! Als je echt ergens voor wilt gaan, moet je het gewoon blijven proberen!

17-07-2009, 12:37

Citaat door sanae_88:
uitgeloot.... zucht

Ookal wil je zooograag, misschien meer dan iemand die voor de fun meeloot, kan je je droom niet verwezelijken.. Echt balen zeg!

Ik heb ook in belgie een toelatingstoets gedaan, maar niet gehaald (23% van de nl-ers slaagt, dus ik had er niet op gerekend)..

mohiem ik heb alles gedaan wat in mijn macht was dusssss niks aan te doen.


Ech jammer, maar Ghair Inshallah. Je kan nog meeloten en als je het echt wilt dan moet het goed komen denk ik altijd.

En nog belangrijk: bedenk altijd dat wanneer Allah een deur sluit, hij een andere deur opent. Dit hield ik altijd in m'n achterhoofd voor het geval ik uitgeloot zou worden. Stel dat als je nu ingeloot zou zijn en er iets zou gebeuren (kan van alles zijn) dat je echt zou willen dat je nooit voor dat pad had gekozen. Klinkt misschien een beetje raar, om je dat zo voor te stellen. Maar het is wel belangrijk dat je weet dat er nog meer dingen op je pad liggen, die zeer waarschijnlijk heel goed voor je zullen zijn.

En nogmaals ik ben niet makkelijk aan het praten, omdat ik ben ingeloot. Sterker nog ik was er van overtuigd (ondanks dat ik in een hoge klasse zat) dat ik uitgeloot zou worden. Gewoon omdat er zoooooooo veeeeeel mensen zijn die meedoen. Dus dan hield ik me altijd het bovenstaande voor. Het is echt heel moeilijk. Ook ik heb echt altijd al geneeskunde willen studeren, voor mij was/is het sterker nog een droom! Ik heb altijd al dokter willen worden en in een arm land willen werken. Het is echt het enige wat ik echt wil doen en niks anders, vandaar dat ik ook geen plan b had.

17-07-2009, 12:39

Citaat door ImanN:
Ik ben ook ingelooot!!, kan het nog steeds niet geloven toen ik het gisterochtend zag. Ik heb heel de buurt bij elkaar geschreeuw (A)

Echt jammer voor diegene die zijn uitgeloot man, ik had zelf geen tweede keus, en ik zou echt niet weten wat ik moest doen als ik uitegloot werd
aan diegene, veel succes en blijf proberen! Als je echt ergens voor wilt gaan, moet je het gewoon blijven proberen!


Haha, gefeliciteerd!! Heb je decentraal of centraal meegedaan? En waar ga je studeren?

Pagina's : [1] 2 3