Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk zoek meiden die samen willen gaan sporten en afvallen



Pagina's : [1] 2 3 4

14-05-2004, 18:38
Salaam meiden,

Ben op zoek naar meiden die met mij willen gaan joggen/powerwalken/hardlopen en die elkaar willen stimuleren zodat we het langer volhouden.
Ik ben het echt zat om van de zomer weer geen leuke kleding te kunnen dragen en een dieet volhouden terwijl alle vriendinnen om je heen kunnen eten wat ze willen is erg deprimerend.
Dus meiden als je in Amsterdam woont en ook er tegen aan wilt hoor ik het graag.

14-05-2004, 18:50



Citaat:
Origineel gepost door jamilla23
Salaam meiden,

Ben op zoek naar meiden die met mij willen gaan joggen/powerwalken/hardlopen en die elkaar willen stimuleren zodat we het langer volhouden.
Ik ben het echt zat om van de zomer weer geen leuke kleding te kunnen dragen en een dieet volhouden terwijl alle vriendinnen om je heen kunnen eten wat ze willen is erg deprimerend.
Dus meiden als je in Amsterdam woont en ook er tegen aan wilt hoor ik het graag.

Vind het een heel goed initistief meid
jammer dat ik niet in Amsterdam woon,
anders had ik mee gedaan.
Veel suc-6

14-05-2004, 19:00
Thanx denk dat vele meiden en ook met hijaab een drempel hebben om te gaan sporten. Als een andere zuster je net zo lang zal gaan stalken totdat je wel die deur uitgaat zal het vanzelf automatisch gaan.
MEIDEN REAGEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14-05-2004, 19:04
hmm a'dam ... beetje heel erg ver ...Anders had ik graag meegedaan...
Doeg

14-05-2004, 19:17


Ja jammer!!! Voor mij is het ook veel te ver...

We kunnen elkaar ook hier stimuleren op marokko.nl.....
We gaan ervoor!!!! Als je water drinkt en niet snoept kom je al heel ver!!! Zie mijn ondertekening...

14-05-2004, 19:22
Ja zeker wel. Ben alleen verslaafd aan cola light dus soms drink ik dat meer. Eigenlijk moet ik het gewoon niet in huis hebben.
Ik heb nu echt zin in chocolade awilli echt niet normaal.
Dat komt er van als je bezig bent met een hongerdieet.
Maar als we elkaar stimuleren op deze site is dat al een groot begin, want samen sta je sterk.
Hebben jullie ook vriendinnen die elke keer van alles halen en dan gaan snoepen. Ik ben dan soms zo zwak en dat terwijl ik dat echt niet mag hebben.
Vroeger was ik zo slank, maar helaas ben ik echt veel aangekomen.
Ben nu alweer 6 kilo lichter, maar moet nog zoveel vanaf.

14-05-2004, 19:30
Jammer dat je vriendinnen geen rekening met je houden!!!
Laat die chocola staan, die heb je echt niet nodig, je bent al zo ver, ik bedoel je bent al 6 kilo afgevallen... Het zou zonde zijn als je weer zou aankomen... Zet gewoon door je moet sterk blijven.Weet je wat ik nu eet... Ik heb een kast vol crackers en rijstwafels en die volkoren dingen van wasa... Ik moet bekennen dat ik nu honger heb, ik negeer het gewoon....Dat mijn maag knort betekend alleen maar dat ie aan het krimpen is hahahaha zo zie ik het....Hoe kleiner hoe beter!!!

Ik wens je heel veel succes meid!!!We horen nog vanelkaar insha allah...

We blijven elkaar stimuleren insha allah...Samen staan we idd sterk dat is mijn motto... Als je 6 kilo kan afvallen kun je ook 10kilo afvallen hoeveel je maar wilt het begin is altijd moeilijk....Hoe dan ook insha allah zullen we elkaar steunen hier in...

14-05-2004, 20:47
he waar woon in je amsterdam want ik wil ook afvallen maar het lukt niet

14-05-2004, 21:05
Ik woon in Oost en jij??
Je kan me pm sturen en dan kunne we kletsen op msn.
Hoor je wel.
Wa Salaam,

14-05-2004, 21:21

Citaat:
Origineel gepost door jamilla23
Ik woon in Oost en jij??
Je kan me pm sturen en dan kunne we kletsen op msn.
Hoor je wel.
Wa Salaam,
hey meid ff vraagje dan he,in hoeveel tijd ben je 6 kilo afgevallen..en wat is de verhouding tussen je lengte en gewicht

14-05-2004, 21:24
Ben in een maand 6 kilo afgevallen. Dus dat is best wel snel.
Ik ben nu 15-20 kilo te zwaar.
Gelukkig zie je het minder als dat ik weeg.

14-05-2004, 21:33

Citaat:
Origineel gepost door jamilla23
Ben in een maand 6 kilo afgevallen. Dus dat is best wel snel.
Ik ben nu 15-20 kilo te zwaar.
Gelukkig zie je het minder als dat ik weeg.
jah ik schommel heel erg met me gewicht, k schommel tussen de 62 en 68..momenteel weeg ik 67 en k ben 1.62 lang.. k wil 13 kilo afvalle voor de maand juli

14-05-2004, 21:42


Dat is wel erg veel he.
Wil je dan heel dun worden. Als je 1.62 bent kan je 58 wegen en dat is heel mooi voor jou lengte.
Ik ben 1.74 dus voor mij is 68 een perfect gewicht.
Alleen moet ik daar nog lang aan werken.
Maar vertel eens hoe wil je nog 13 kilo kwijt raken.
Ik heb wel een goed dieet, maar je moet je er wel heel goed aanhouden.

14-05-2004, 21:50

Citaat:
Origineel gepost door jamilla23
Dat is wel erg veel he.
Wil je dan heel dun worden. Als je 1.62 bent kan je 58 wegen en dat is heel mooi voor jou lengte.
Ik ben 1.74 dus voor mij is 68 een perfect gewicht.
Alleen moet ik daar nog lang aan werken.
Maar vertel eens hoe wil je nog 13 kilo kwijt raken.
Ik heb wel een goed dieet, maar je moet je er wel heel goed aanhouden.
tja..t is zo langzamerhand n obsessie geworden..ik wou na de zomer naar n dieetiste gaan omdat een hongerdieet niet werkt..als je een dieet voor me hebt..heel graag!

14-05-2004, 21:57
Het is inderdaad een obsessie en ik ben zlefs naar de dokter geweest, maar die zeggen dat je gewoon normaal moet eten en dat is nou het probleem. Omdat we al zoveel bezig zijn met hongeren kunnen we heel moeilijk weer normaal gaan eten en als je weer normaal gaat eten kom je aan.
Vandaar ik veel ben aangekomen in snelle tijd.
Wat je moet is alle koolhydraten uit je eetpatroon halen.
En op een andere oproep staat er ook eentje waar je in 3 weken 15 kilo kan kwijtraken.
Ben nu met deze bezig en werkt best goed.
Hoe oud ben je trouwens??
1 ding moet je nooit doen en dat is beginnen met dieetpillen.

Pagina's : [1] 2 3 4