Bekijk volle/desktop versie : ons nederlandse jeffrey weet wat kinder liefde is .....



14-05-2004, 18:10

Citaat door slajeslag:
Misbruiker Jeffrey bekent ontucht met kinderen

Uitgegeven: 14 mei 2004 16:34
Laatst gewijzigd: 14 mei 2004 16:49

ROTTERDAM - De man die ervan wordt verdacht dat hij 1 september de 11-jarige scholier Jeffrey uit Heenvliet zwaar mishandelde en verkrachtte, heeft grotendeels bekend.

De 42-jarige M.G. erkende vrijdag voor de rechtbank in Rotterdam dat hij het jongetje bij een zandafgraving in Zwartewaal heeft misbruikt en met een steen op zijn hoofd heeft geslagen. Hij bestrijdt wel dat hij Jeffrey heeft verkracht.

De verdachte bekende ook dat hij in de maanden daarna andere kinderen heeft geprobeerd te misbruiken. De zaak tegen G. werd nog niet inhoudelijk behandeld. Hij moet eerst worden onderzocht in het Pieter Baan Centrum. De man vertelde dat hij zelf ook behandeling wenst.

Zijn slachtoffer Jeffrey ging 's ochtends met de fiets naar school in Brielle, maar kwam daar niet aan. Een voorbijganger vond hem 's middags bewusteloos bij de zandafgraving in Zwartewaal. Hij had zwaar hoofdletsel en lag twee weken in coma.

G. is in de jaren tachtig al eens veroordeeld voor ontucht met kinderen. In Hellevoetsluis ontstond commotie, omdat hij in 1992 en 1993 als banenpooler werkte op de plaatselijke kinderboerderij. Burgemeester Kleijwegt hield bij minister Donner (Justitie) een pleidooi om gemeenten, sportclubs en instellingen waar veel kinderen komen, te informeren over pedoseksuelen in hun omgeving.

is kinder verkrachting nou echt in de mode bij nederlanders? ,of ben ik gewoon op een site ,waar over nederlanders word geroddelt ? over deze site heb ik het over ,http://www.nu.nl
.

14-05-2004, 18:16


Daar moet je niet komen joh, daar zeggen ze alleen maar slechte dingen over Nederlanders.

Maar hoe is het nu met die Jeffrey? Vind ik iets interessanter dan zo'n verknipte kinderverkrachter.

14-05-2004, 18:21
Daar moet je niet komen joh, daar zeggen ze alleen maar slechte dingen over Nederlanders.

Heb je het over Marokko.nl ?????

14-05-2004, 18:28

Citaat:
Origineel gepost door hbohuisvrouw
Daar moet je niet komen joh, daar zeggen ze alleen maar slechte dingen over Nederlanders.

Heb je het over Marokko.nl ?????
Heb je niet leren lezen op het hbo?