Bekijk volle/desktop versie : Recherchekundigen, meld u !



15-07-2009, 15:53
Wie ow wie van jullie volgt er of is van plan de masterstudie recherchekunde te gaan studeren aan de politieacademie?!!

De politie is druk bezig het korps te 'professionaliseren' en wil binnen een aantal jaren dat 20% van het korps hoger opgeleidt is. De criminelen worden steeds slimmer, om deze boeven te kunnen vangen wil het korps niet achter de feiten aanlopen en is deze nieuwe master gestart.

Wil je nog meer weten, kijk dan op de site van de politie:

http://www.kombijdepolitie.nl/Soortenwerk/Recherchekundige/Pages/default.aspx

Als er iemand is die deze studie volgt, meld je dan hier, ik wil er alles over weten.

18-07-2009, 06:40



Citaat door complexje:
Wie ow wie van jullie volgt er of is van plan de masterstudie recherchekunde te gaan studeren aan de politieacademie?!!

De politie is druk bezig het korps te 'professionaliseren' en wil binnen een aantal jaren dat 20% van het korps hoger opgeleidt is. De criminelen worden steeds slimmer, om deze boeven te kunnen vangen wil het korps niet achter de feiten aanlopen en is deze nieuwe master gestart.

Wil je nog meer weten, kijk dan op de site van de politie:

http://www.kombijdepolitie.nl/Soortenwerk/Recherchekundige/Pages/default.aspx

Als er iemand is die deze studie volgt, meld je dan hier, ik wil er alles over weten.


Hoi hoi...
Ik ga binnenkort naar zo'n informatieavond. Ik zit er zelf over na te denken om deze opleiding te gaan volgend. Maar ben er zelf nog niet helemaal over uit.

Volg jij die opleiding al? Hoe bevalt het je?

18-07-2009, 13:46

Citaat door nadia82:
Hoi hoi...
Ik ga binnenkort naar zo'n informatieavond. Ik zit er zelf over na te denken om deze opleiding te gaan volgend. Maar ben er zelf nog niet helemaal over uit.

Volg jij die opleiding al? Hoe bevalt het je?


Hoi nadia,

Leuk dat je reageert ! Nee ik volg de opleiding nog niet, maar ben het wel van plan. Alleen vind ik Apeldoorn wel heel ver weg, want daar volg je de lessen.

18-07-2009, 17:36

Citaat door complexje:
Hoi nadia,

Leuk dat je reageert ! Nee ik volg de opleiding nog niet, maar ben het wel van plan. Alleen vind ik Apeldoorn wel heel ver weg, want daar volg je de lessen.


hmmm? Apeldoorn? echt waar?
Hebben ze maar opleidingscentrum? Dat wist ik nog niet hahha.
Maar ja.... zolang hoef je niet naar school te gaan toch? ik begreep dat het een duale opleiding was. Enkele maanden naar school en dan direct al aan het werk (betaald)

Ben je al naar zo'n info-avond geweest? En wat vond je ervan?